کسب و کار مهارت‌های شخصی

دستیابی به شخصیت مطلوب در دانش آموزان

shakhsit-matloob

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
یکی از جنبه های مهم آموزش، آموزش شخصیت است. منظور از این آموزش، تلاش در راستای تأثیرگذاری بر شخصیت دانش آموزان است. این آموزش حتی میتواند به یادگیری درسی دانش آموزان نیز کمک کند. توجه، مسؤولیت پذیری، احترام به خود و دیگران، انصاف، قابل اعتماد بودن و خوداتکایی جزو خصوصیاتی هستند که یک معلم میتواند با اتکا به آنها محیط آموزشی سالم و ایمنی برای دانش آموزان خود به وجود آورد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
414 بازدید, 1 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دستیابی به شخصیت مطلوب در دانش آموزان”

دستیابی به شخصیت مطلوب در دانش آموزان

اسلاید 1: دستیابی به شخصیت مطلوب در دانش آموزانتهیه کننده:

اسلاید 2: شخصیت ها و ارزش هاهر فردی ارزش های خاص خودش را دارد. ارزش فردی، نوعی معیار یا باور فردی است. به عنوان مثال، ممکن است ارزش فردی یک نفر این باشد که هرگز دروغ نگوید. وقتی اعضای یک خانواده، چنین معیاری را به عنوان یک ارزش بپذیرند، به آن معیار، ارزش خانوادگی میگوییم. افراد، ارزش های خانوادگی خود را از اعضای خانواده یا سایر سرپرستان خود می گیرند. به عنوان مثال، ممکن است یک خانواده ارزش زیادی برای تحصیلات قائل باشد. چنین خانواده ای طبیعتا فرزندان خود را همیشه تشویق و ترغیب میکند با افزایش اطلاعات و مهارت های خود، عملکرد قابل قبولی در مدرسه داشته باشند .

اسلاید 3: شخصیت هر فرد، در واقع، نتیجه نوعی استفاده از مهارت خودکنترلی برای حفظ ارزشهای فردی است .خودکنترلی معیاری است که به رفتار فرد جهت می دهد. به طور مثال، فردی را فرض کنید که صداقت را ارزش می داند. اگر چنین فردی از یک فروشنده خرید کند و فروشنده، به اشتباه، مبلغی بیش از حق او، به او بازپس بدهد، این فرد از آنجا که برای صداقت ارزش قائل است، با خودکنترلی بر وسوسه مادی غلبه میکند و مبلغ اضافه را به فروشنده پس می دهد.شخصیت ها و ارزش ها

اسلاید 4: حالا فردی را تصور کنید که برای سلامت چنین ارزشی قائل است، وقتی او به بوفه رستوران می رود، هنگام انتخاب و مصرف غذا، مهارت خودکنترلی به او کمک میکند کیفیت و کمیت غذایش را از منظر سلامت مد نظر قرار دهد و اعتدال را رعایت کند. منظور از اعتدال، پذیرفتن برخی محدودیت ها برای اجتناب از افراط است. به طور مثال، اگرچه غذا لذیذ و هوس انگیز به نظر میرسد، فرد سالم اعتدال را رعایت میکند و از پرخوری پرهیز میکند .فردی که واجد شخصیت مطلوب است، با استفاده از خودکنترلی هرازگاه رضایت شخصی خود را به تعویق می اندازد یا از آن دست میکشد. او این کار را برای دستیابی به هدفی بالاتر (مانند حفظ ارزشهای فردی یا خانوادگی) انجام میدهد.شخصیت ها و ارزش ها

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید