علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

*دلیل ازدواج حضرت خدیجه با پیامبر(ص)*

hazart-khdijeh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “*دلیل ازدواج حضرت خدیجه با پیامبر(ص)*”

*دلیل ازدواج حضرت خدیجه با پیامبر(ص)*

اسلاید 1: 💗﷽💗

اسلاید 2: *دلیل ازدواج حضرت خدیجه با پیامبر(ص)*تاریخ تحلیلی صدر اسلاماستاد سرکار خانم مینا انصاریالهه جوادیمقطع کارشناسیبهار1401

اسلاید 3: مقدمه روز دهم ربیع‌الاول سالروز ازدواج پیامبر اکرم (ص) با حضرت خدیجه (س) است. خدیجه زنی بازرگان و دارا بود که به اِمرأةالقریش (یعنی شاهزاده خانم قریش) شهرت داشت. حضرت خدیجه بیشتر در خرید و فروش ابریشم بود.ازدواج پبامبر اکرم (ص) و حضرت خدیجه (س) شباهتی به ازدواج‌های شناخته شده نداشت، زیرا در نوع خود بی نظیر و ویژگی‌های های خاصی داشت. ازدواج پبامبر اکرم (ص) و حضرت خدیجه (س) از سفر کاری پیامبر و همراه شدن با حضرت خدیجه آغاز شد و این پیوند سرآغاز اتفاقات خوب در جریان توسعه اسلام شد.   

اسلاید 4: گسترش اسلام مدیون زحمات و تلاش های رسول خدا (ص) و زنان و مردان بزرگی است که با همت بلند و تلاش خـود اســـلام را در دنـیا گســترش دادند. از جمله عناصــر فـعالی کـه در تـحقق اهداف پیامبر کوشــید، حضـرت خدیجه (س) همسر گرامی ایشان بود. جایگاه اجتماعی حضرت خدیجه (س) در تاریخ اسلام و نقش موثر ایشــان در حمایت های مـادی و مـعنوی خـویش از پیامبر اکرم (ص) به عنوان عامل مهمی در تثبیت و گـسـترش اســلام بوده اسـت. حضرت خدیجه (س) نماد اصالت بخش اسلام به زن است. تـصدیق و تـأیید پیامـبر اکرم (ص)، حمایت های روحی و عاطفی از پیامبر اکـرم (ص) و ارشاد و هدایت مردم به سوی خدا و پیامبر اکرم (ص) بخشی از حمایت های مادی و معنوی حضرت خدیجه (س) از حضرت محمد (ص) بود.حمایت اقتصــادی حضــرت خدیجه (س) در یاری پیامبر(ص) مشــکلات فراوانی را از پیش پای ایشــان برداشت و در ایجاد آرامش روحی ایشان تاثیر زیادی داشت و در جریان توسعه اسلام و گسترش توحید بسیار نقش آفرینی کرد.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید