کسب و کارمدیریت و رهبریبرنامه‌ریزی

دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

صفحه 1:
9 Tne Oe aed رهمين كثف رانس بين المذلى روايط عمومى ايرانى 3

صفحه 2:
0 گراهمی

صفحه 3:

صفحه 4:
ی ايزارهاى يلباريه ارتباطى ‎me‏ ‎NE Ce Cy‏ ‎Sy 7‏ روابط عموهى 27 0000000 0000001 Cicer

صفحه 5:
ا مقرمه ‎ee ee eg‏ يلبارهه ‏ابزارهای روابط عمومی 3202 0 ‎Y La‏ 2000 یگپارچه ‏درل مغوومى روابط عمومى يكبار هه رر ججان متفيير رسانهها ‏ل ‎Ce aT‏ 2257 جمع بندى ‎

صفحه 6:
ا ا ا

صفحه 7:
مقدمه ۳ ۱ بسوی روابط عمومی یکپارچه را ضروری کرده است! ضرورت مديريت بيكيارجه در فضاى سايبر. كه در حال تغييرات اساسى در ساختارهاى سازمانهليى مانند روابط عمومیها میباشد. بیشر دیده ميشود. مديريت رولبط عمومى يكيارجه در حقيقت شكل توسعه ل ا ا ا 2220 ‎Sy ce)‏ ات ا ‎ee omy Cover]‏ م

صفحه 8:
مقدمه * بخشى از رولبط عمومى يكيارجه به جكونكى استفاده ممثر از ابزارهاى يكيارجه ارتباطى براى مديريت دانش در روابط عموميهاى مدرن مييردازد. ا ل الل ل 0 نحوه استفاده مناسب از ابزارهاى ارتباطى و مديريت ‎ee)‏ 01000 * شناخت مدل مفهومى رولبط عمومى يكيارجه كمىك ا ا ا ات لل ل ا ا ا تم داشت.

صفحه 9:
تعريف مدرن روابط عمومى ‎٠‏ تعريف مدرن روابط عمومى: ‏"روایط عمومی یک استراتژی توسعه ارتباطات است که روابط مفید و متعادل بین ‏سازمائها و مخاطبین می سازد ". ‏ء ابن نعريف به عنوان محور اصلى توسعه روابط عمومى مدرن مورد توجه محققان عصر حاضر قرار گرفته است و مى تواند در نشان دادن جايكاه و نحوه استفاده از ابزارهاى يكيارجه ارتباطى براى مديريت دانش در روابط عمومی‌ها نقش موثری داشته باشد. ‎

صفحه 10:
رد( ‎Demers Ren BCS rl ie‏ تك ‎Rer cel Eero)‏ ۱ ‎re Lee SCCM See Loe ONE Sod‏ ‏* مديريت امكانات و ابزارهاى ارتباطى يكيارجه درريىف رولبط عمومى بليد بتولند علاوه بر ارتباط .با ساير روابط عموميهاء به خواستههاى مخاطبين خود ياسخ دهد و رضايت انها را با بهبود و اثربخشى خدمات براورده نمايد. ‏* بنابرلين نميتوان بدون داشتن ابزارهاى ارتباطى يكيارجه ل ل ل ل ال ا ا ل ا ‎Rew‏ ‎

صفحه 11:
تي ل ا ا لت در دنیابی که سواد دیجیتالی به عنوان مبنای پایه برای سنجش با سوادی انسان‌ها تعیین شده است. ‎ui‏ می‌توان روابط عمومی | een eS SARS) يكيارجه اداره كرد و مخاطبان را حفط نمود؟

صفحه 12:
ضرورت توسعه روابط عمومی یکبارچه ۱ ۴ توقع مخاطبان روابط عمویها با ظهور و گسترش ابزارهاي یکپارچه *؟ مخاطبان روابط عموميهاى عصر ‎GUAR 79 45 ont! 9 pale‏ ‎cloie!‏ ا ‎Sho 4, apo‏ ياسخ سئوالات خود بدول تاخير زمانى در 24 ساعت شبانه روز و بصورت خودکار میباشند.

صفحه 13:
سير تحول نظريههاي توسعه روابط عمومى 0 ۱ ‎eg‏ ا ‎remo‏ ۱ ‎Be Rea‏ ا ‎eee as By ed CRC‏ گوناگونی برای توسعه روابط عمومیها توسط دانشمندان ارائه گردیده است. ۱ سخت افزارى. نرم افزارى؛ ارتباطى و مغزافزارى ارتقا يافته است. eee ‏ا ا ا‎ Sot eo) ‏جديدى مانند روابط عمومى يكيارجه هستند.‎

صفحه 14:
سا تا لت روابط عمومی ‎en‏ مسثول جمعاورى راره و تبديل آن به افلاعات در جهت روابط عمومی سنتی مسئول انتقال اطلاعات و زفیره سازی در زهی غور و مقاطب بوره است

صفحه 15:
eS ee SB Seal Be * مديرانء كاركنان و كاركزاران روابط عمومى يكيارجه بليد خود بياموزند و در تعلمل‌با ساپر رولبط عمومیها و کارشناسان حرفهای شوند. * سرعت یادگیری و حرفه آموزی در ل ‎ear ee‏ ۱۳ ل ات ل ‎OE‏ ‏اساس مراحل رشد و نمو و ضريب هوشى فرد ممكن است زود يا دير ‎CH)‏ | 2

صفحه 16:
ويزكيهاى روابط عمومى يكيارجه ویژگی‌های یک روابط عمومی یکپارچه چیست؟ ل لك نيازمندىها و الزامات فنى يك روابط عمومى يكيارجه جيست؟ ا اا ا ا ‎Se DM‏ ا ا تا لت ل لك صورت قدم به قدم انجام داد؟ en en CSE SP ats ee MeL ed ‏ات سا‎ چارچوب استاندارد توسعه روابط عمومی یکپارچه چه مولفه‌هایی ‎AIRY‏

صفحه 17:
سئوالهاي اساسي در مورد روابط عمومی بکبارچه CMe on ۱ 4 pS eee) Rel ee ‏ا‎ توسط جه كسي ؟ ساختار اجرابي روابط عمومى يكيارجه

صفحه 18:
ایا * رولبط عمومى يكيارجه كه سازماني يادكيرنده خواهد بود باید بتواند با سيستمهاى يكيارجه نرمافزارى, و کیفی نسلی از مدیران. کارمندان و کارگزارن حرفهای. خلاق و توانمند در خلق دانشوبه روز را در عرصههاي ‎See‏ ا ا لل لل لت لازم براي تحول رولبط عمومى از يك سازمان سنتي به ‎FOr ee SA ee OLS ey‏ پیادهسازی آن است. ‎

صفحه 19:
ار

صفحه 20:
بررسی آثار یک حضور در فیس بوک

صفحه 21:

صفحه 22:
mete my عضويت در ف لب 0 ۵ ‎S&S‏ N

صفحه 23:
رح دولت در فيس بوى! 0 NPRNG Bey § و یایگاه اطلاع رسانی دولنت؛ تدسر و اصد A 3 = 27 1,636 2 (۳

صفحه 24:
۱/۳۳ رح ۱ 2 iN

صفحه 25:
نس كت ۱۳ اس

صفحه 26:
رح نامزدهاى فيسبوى باز انتخابات يازدهه يي ۲" .۳ ۱ 2 2 (۳

صفحه 27:

صفحه 28:
اس تا Javea Zant Interest overtime تعداد جستجو در كوكل: 10 Sopiombor 2013, Javad zt 100 ‎interest‏ سا ‎ ‎ ‎

صفحه 29:

صفحه 30:

صفحه 31:

صفحه 32:

صفحه 33:
آخرين وضعيت ايران در فضاي اينترنت Interest overtime تعداد جستجوی در 9 146,000,000 Regional ntraet,

صفحه 34:
‎Ere)‏ تا ‏تعداد جستجوي در گوگل: 171,000,000 ‎Regional interest ‎

صفحه 35:
‎sod‏ سا ‎۲ ‎۱ ‎Regional inerest ‎ ‎۸

صفحه 36:
۱ تعداد جستجو در گوگل: WAU 6 برابر ايران 3 سس | ‎Google‏ تحليل: وضعيت تعداد مراجعه در اينترنت )= ا ‎oe‏ ‏و اقتصاد در سه كشور ايران» تركيه و 2 ا 0

صفحه 37:
۱ ‎or)‏ ات ‎ ‎@ ‎TX M IIE) Akbar Hashemi ۳ Rafsaniani ‎700,000 3 0 00 ‎Tc ‎۸ ‎2 ‎x Results Name ‏ا | 26,300,00 ۹ 0 0 ‎0 ‎a ‎3 ‎2 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 38:
Mahmoud Ahmadinejad ennai Abmarets ae arn pic ‏موه‎ ‎tae the sth Prone tan fen 208 1 2093 ] ps ine coy Bom: October 2,155 ‏جوم‎ 7, ato, ran Hola $2 (68 تسد مود ucaton: an Urey ‏و‎ een ad ‏رود‎ ‎Psion! oan: Agus 3,208 August 3.2013 Cron Fate Aas Alea Akad, Ma Boas People also search for 2 ۵ ۰ ‎union iter‏ ما و و شا لا ی ‎Kamen‏ ‎ ‎ ‏مومسم سس ‎Google‏ ‎Mahmoud Ahmatinejad Wikipedia. the flee ecyclopecia ‎| ‎ ‎News for mahmoud ahmadinelad ‘im Assn ang Ahmadinejad cit nese does nat ave tana? ‎At (og) 1 cay 290 ‎| hale ‎sae slanjanu Pamala Miles Delis Aad esl Hating Post = ty Elne Gres = days ago ‎ ‎Manmous Ahmadinejad Sioyaph Facts Swbday Le Si ‏و‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎hat Hapoenado Mahmous Ahmaginelad Anat He Let Once ‏و‎ ‏و‎ ‎ene eyo ‏اي ل ا‎ ‏سم‎ ‎ ‎ ‎Mahmoud Ahmadinejad | Wok news| The Guardian ‘een eguaran com News Wd evs = Sr te ‏ها‎ pa ad comet on Mad Abmadinejod fe the ‎ ‎ ‎

صفحه 39:
محمود احمدي نژاد Interest over time News ‏امم‎

صفحه 40:
Mohammad Khatami 1 1 ‏موا ا‎ J Iara can fom 2 August 197 fs Aust 0d Fn sos sone ae instr srs Bom: Seton, 149 [69 70) Afar on ofan 97-205) Prien em August 2.1557 — August 3208 ‘pow Zak Sate 1978) Paneth sare Crate: Leta ata, Nages Kota, Eas Kata People also search for ai? ak Google | moranmaciniam Mohammad Khatami Wikipedia, the fee enyclopasha envicreda oiuicMonammad_ Anata = 0 kaan sr Se tan Ti must notin ۱ ‏جع 0و ات‎ aves nun ack-Sparnac_ 2113. Mohamad Kham Poser Rohan UN speech can rent the Historic Personatties ofan Seyed Meharsmad Khatam! lworirsrerante” corns rinatamumehammakRaISM Ep ~ Mohemmad Khstamt (oesident ofan) Enclose Biiaonica Facebook | is an) Mohammad Khatami kama Kata) (22+ we} 2048 eee 38 aking sot << Dficial Webst of Sainid Mohammad Khatami» wa kata ic ‏جم‎ Transit bis page ‘fei Weta f oy Mohammad Aha sam ۳ Facts, ia Lie ‘entrap can Peopl = ‘Of Bigpond ota car Maman

صفحه 41:
Interest over time

صفحه 42:
ooo علي اکبر جلالي Ali Akbar Jalali ‎tes ard‏ مها زا و جوا ‎al‏ علض و ‎ ‎ ‎9 ‎Spout: Fate A201 Enon: Unt 2 Onshore Wes Vm nest ‎People also saaren for ‏امه سي ‎Cao ices‏ ماس سک سک تن ‎ ‎ ‎0 ‎ ‏کت رجا داشگ رو مت فا که مق یرگ ‎‘usta tnajprovier 36 2708 238% fa + Tren Ns pone "yas 70H? ‏انا ی دا ی تس را‎ ‎ ‏ناه لد ال )1323 ‎ths poge‏ جهجط 0000/1213 ج0010 وو ‏ناه یت مشبری دنر جی ر- 203 23 زا ‎Re‏ تاي بدن لد ود سرك وی ای و ‎ ‏حي عر مللى 1323 ‎ ‎ ‎Ali Akbar Jalal Wispeda, te tee encyclopedia niepeos ‏سوه‎ ‎on Ja ae et 2, ‏الدع اع جاح مدي ع امعو‎ ‎ ‎ ‎ ‏ابن زگ هه يكت على لير حلام | ‎ ‎ ‎

صفحه 43:
Or @lakbar Jatt جستجوي انگليسي بیشتر از فارسي چرا؟

صفحه 44:

صفحه 45:

صفحه 46:
۱ my واقعيتهاي فیس بوک! CLE, SETS CSR o\keo\ 9

صفحه 47:
آموزش در فضاي اینترنت

صفحه 48:

صفحه 49:
ل ل ل ا 1ل ” ابقدا بايد جهتكيرىها و سياستهاى بالادست توسعدى رولبط عمومى یکپارچه مشخص شود. و طبق آن عمل شود. ۲ مطالعه تطبیقی جهت توسعه رولبط عموسی یکپارچه حداقل در ۵ کشور ل لا ‎peed‏ ۳ ا ‎See Se‏ ۱ شود. البته اكر تجربهاى وجود داشته باشد. ” نقاط قوت و ضعف. فرصتها و تهديدهاى فناوريهاى نوين شناخته شود. ۲ برنامه راهبردی, تعریفی روشن,. مدل مفهومی و چارچوب ارزیلبی روابط Rye ee ‏م‎ yes

صفحه 50:
ل ل ل ا 1ل ۷ در مراحل پیاده سازی, از روش گام‌به گام و تست. رولبط عمومی یکپارچه ۱ ۲ ساختار اجرایی روابط عمومی یکپارچه از دید منابع سازمانی بازنگری شود. ” استانداردها و راهنماى فنى رولبط عمومى يكبارجه تهيه و مطلبق آنها كار ‎aol‏ ۱ 4 ن برنامه سازمانى و مديريتى و ساختار هدايتى رولبط عمومى يكيارجه ا ا الال ا ل 0000 ” نعريف يروزهها و اقدامات مورد نياز همرامبا منلبع و مراجع مستند و به روز اختار باش

صفحه 51:
از یک نگاه» تعریف روابط عمومی یکپارچه ۳ aS) ‏است كه در درون خود امتيازات‎ 1 ‏ل لم0‎ ١ ‏سايبر. مجازى. همراه.‎ 0 ‏يكيارجه و برخط را بصورت يكجا‎ دارد و يتانسيل مديريت دانش و پاسخگویی خودكار از مشخصههای 20 ان ۳

صفحه 52:
۱ روابط عمومی یکپارچه. همان روابط عمومى فيزيكى است كه كنترل و مديريت لمن مبتنى بر فناورى اطلاعات و كاربردهاى لمن بر بستر شبكه و رايانه مىباشد و محتواى اكثر انتشارات و تبليغات أن الكترونيكى است و ارتباطات در لن يكيارجه ميباشد و سيستم ا ات ل

صفحه 53:
پا لا ۱ 00 لا ل ل ا ‎per ont greeters‏ 0100 صوتى و تصويرى. مبادله داده در شبكهها. .بيست الكترونيكى. بيام كوتاه و نمابر و امثال ‎ae Ree ened ieclntal‏ ری ری 20 streamer cp) eR Deere ers ١ ‏بهينه سازى فرآيندهاى تجارى» (صفحه‎ SO ‏ا‎ ee oe Oe el aes de Pete DT ‏از تکنولوژبهلیی است که انسان و ارتباطات‎ ‏ابزاری را در زمینه و تجربهاش مشترک‎ ‏متحد ساخته وبه صورت خودكار در مياورد‎ ‏(صفحه اه كتاب رولبط عمومى يكيارجه.‎ ‏حسن ربیعی).‎ روابطاعمومی یکپارچه

صفحه 54:
مدل مفهومی روابط عمومی یکپارچه برخورداری از مدیران و کارمندان آموزش دیده دارای امکانات یاد دهی و یادگیری در طول عمر ارتباطات یکپارچه

صفحه 55:
برنامه راهبردي توسعه روابط عمومى يكيارجه برنامه راهبردي ‎lly,‏ تايا یکیارچه

صفحه 56:
فازهای اجرایی پیاده سازی روابط عمومی یکیارچه

صفحه 57:
‎dd‏ ایا ‏ا ‏راهبری ‏هه نمایندکان سایر سازمانهایوابسته & مشاوران فنى روابط عمومى يكبارجه ‎

صفحه 58:

صفحه 59:
ار ار ere OC. Seg eae ae ee ee JN ened 9 cigs clyilojly cagec haily, claoly pees ree ee pw enc pes Pear cs ees Espen er ‏بكاركيرى ابزارهاى يكيارجه ارتباطى براى اعمال‎ ‏مدیریت دانش در روابط عمومیها است.‎ * بنابراين بايد مخاطبانء كاركزاران و مديران سطوح مختلف رولبط عموميها رابا آخرین دستاوردهای سخت ار ۱ ارتباطى و روشهاى كاربردى و توصيههاى نظرى روابط عمومی یکپارچه از سویی ديكر اشنا نمود.

صفحه 60:
ل * در رولبط عمومى يكيارجه. برنامه كارى و محتوايى. نظام ا ‎ed Rep ents‏ ل ندارد. تنها از قابليت‌هاي فناوربهای نوین ارتباطی و نرمافزارى براي كسترش. كمى و كيفى خدماته و تسهيل در انجام امور موظف و انتقال محتوي بيام استفاده مي شود. * رولبط عمومی بکپارچه‌يك رولبط عمومى مجازي نيست كه ارتباط فيزيکي بین مدیران. کارکنان و کارگزاران با مخاطبان در آن حذف شده باشد. ey diario ee Srey oe Se

صفحه 61:
ل * اكرجه زيرساخت فيزيكى و فنى مهم و جزء الزامات است. لما وجود شبكه ارتباطى. سختافزار و نرمافزار به خودي خود..به معني رولبط عمومى 9 زيرساختى مهم است كه منطبق بر نيازمنديها و احتياجات فرايندهاى كارى و در جارجوب وظايف روابط عمومى باشد تنا حداكثر استفاده از ل ل ا 0

صفحه 62:
مديريت دانش ابزار قوسعه روابط عمومى يكبارجه رولبط عمومى يكيارجهبا استفاده از فناوريهاى جديد و استفاده از مديريت دانش. بر بستر اينترنت و يا شبكههاى ملى و محلى ارتباطى باسيم ونيا بدون سيم ل ا ل ا ل ل ‎TIO‏ ‏شبلنه روز و ۷ روز هفته بدون تعطیلیبا دقت» سرعت و ‎BSA eet‏ وظيفه اصلى اينكونه روابط عموميها اجراى وظايف ا ۱ دقت بيشتر و كيفيت بالاقر و در زمان كوتاهتر نسبت به ‎blo) S‏ عمومی سنتی است.

صفحه 63:

صفحه 64:
لس ات كاركزاران روابط عمومى را براى انجام كار در فضاى مجازى رسانههاى جديد و شبكههاى اجتماعى اماده ميكند. SSS er aS eevee Meas Seen SIU Eee EE liad Melee ‏ا‎ EE ted ny epee ia eS HST Se mer eee le ren)} رولبط عمومى يكيارجه فرصتى ايجاد ميكند .نا امكان رقلبت سالم در بین کارکنان و سازمانهای همکار بوجود لید و لین رقلبت باعث توسعه كيفى روابط عمومى خواهد شد. رولبط عمومى يكيارجه بستر كار كروهى و مشاركتى را كه از ‎er mere)‏ ل ل ل ل ال كت ‎eaten lo‏ ا ل م محور جزء اركان يك روابط عموى يكيارجه است.

صفحه 65:
لس ات رولبط عمومی یکپارچه آماده پذیرش و ارلئه خدمت متناسب با سرعت تغييرات جهان به نسل ديجيتالى است. بخش بزرگی از افراد امروز جامعه را مخاطبان نسل دیجیتال تشكيل دادهاند و در آينده به اين تعداد اضافه خواهد شد. تلاش در نهادينه كردن آموزشهاى طولانى زمان و آموزش در ‎Stee‏ ا ا ا ل 00 است. خود کارسازی سیستمها. خودنظارتی. جلوگیری از انجام کارهای تكرارى كم ثمر مديريت بخش ديكرى از مزاياى سيستمهاى يكيارجه روابط عمويها ميباشد.

صفحه 66:
۱۳ oc) * يكيارجه سازى تنهابه ابزارهاى فيزيكى بستكى ندارد. بلکه زمانی یک روابط عمومی یکپارچه ‎Ua ewvew we bev)‏ در درون ‎eee emer rye‏ ‎fa eee ree ip Omri Seana) coe gem hc)‏ ‎aliro‏ ل بهرهمند باشد. * با استفاده از شاخصها و معیارهای مختلف در یک رولبط عمومى يكيارجه ميتوان توان حرفهايكرى و بهرهمندى كاركزاران را در استفاده از ابزارهاى ارتباطى در انجام وظايف كيفى شناخت.

صفحه 67:
روابط عمومی یکی بارچه چگون جكونه سازماذ انی است؟ aoe ‏با توانمند‎ 5 کار از اراز راه دو .2

صفحه 68:
‎S)‏ اس ‏* بیک ‎easy Sear ee purer Fob (Cp pil | Ipeeneer)‏ ۱ ا ا ا 000 الكاريتمهاى يكيارجه ارائه خدمات را آسان. دقيق و موثر ميكند. ‎

صفحه 69:
۳۳ enters gata on hangheld terminal when packages detveted. 2, Data om that terminal ie upcaded to se mieroaompute at dstbuton cater.

صفحه 70:
نقش خودکارسازی در روابط عمومی بکیارچه * خودكارسازى كامل و بيشيفته در سيستمهاى رولبط عمومى بكيار جه فرصتی ایجاد میکند تا بسیاری از مراحل كارى و برقرارى ارتباطات بصورت خودكار و يكيارجه با مديران» كاركنان و مخاطبان با استفاده از ابزارهاى دستيسى ا ل 0 1ل كسد زا اا ا ‎ea‏ عه 9 سب

صفحه 71:
رن اتکی

صفحه 72:
مدل مغ ل مفهومي روابط عمومى يكيارجه در چارچوب دولت الکترونیک

صفحه 73:

صفحه 74:
| 7 ‎Seer Ce RS Ree io cog ed‏ ۱ مناسب امکان استفاده از آن را در روابط عمومیها بوجود آورد. ‎edn ee Be eon See rec ice‏ سا انه. با خرد و احتياط استفاده كرد. ‏بايد ريسك لازم را يذيرفت و زمينه تغيير روابط عموميهاى سنتى به رولبط عمومی یکپارچه . بگونهای که کارگذاران و ا ا ا ا لم فراهم کرد. ‏بليدسبا اموزش عمومى و اموزشهاى خاص كاركنان رولبط عموميها و بخشهای تجاری و اقتصادی مخاطب را توانمند کرد شا روابط عمومى يكيارجه يذيرفته شود. ‎

صفحه 75:

صفحه 76:

صفحه 77:
| 7 ‎Seer Ce RS Ree io cog ed‏ ۱ مناسب امکان استفاده از آن را در روابط عمومیها بوجود آورد. ‎edn ee Be eon See rec ice‏ سا انه. با خرد و احتياط استفاده كرد. ‏بايد ريسك لازم را يذيرفت و زمينه تغيير روابط عموميهاى سنتى به رولبط عمومی یکپارچه . بگونهای که کارگذاران و ا ا ا ا لم فراهم کرد. ‏بليدسبا اموزش عمومى و اموزشهاى خاص كاركنان رولبط عموميها و بخشهای تجاری و اقتصادی مخاطب را توانمند کرد شا روابط عمومى يكيارجه يذيرفته شود. ‎

صفحه 78:

صفحه 79:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان