صفحه 1:
ye gerne

صفحه 2:
or) 0 ی هاي سرويس هاي دولت الكترونيك بر روي بستر اطلاعاتي ملي 7 اك اسيستم آموزشي كشور به منطقه استان و كشور ‎1١‏ eee ae a, ‏اس‎ * شک ۱-!چرخه توسعه دولت الکترونيك ۸ ‎i‏ MS ‏ا‎ aa * شكل١-6مدل‏ كلان ارائه خدمات الكترونيكي دولت به شهروندان 501 * شکل ۱- 7اثر شبکه بر ابعاد مختلف 99 4 * شكل ‎-١‏ #ديدكاه جديد مديريت ©9 “77 *_ شکل ۱-الابه هاي مختلف مدیریت کلان مراکز داده ۳1 Uo Mapa Lt ke ee neice ‏راه‎ هشقنا-1١لكش‎ * ‎dos Se vel Sloe Los eee‏ ۲۳" سعي در عملياتي ن ‎enon enpegy‏ آنا ‎ ‎

صفحه 3:
CU eet on DE Ie Set) LCase) ian ae Pree ei re * شكل1-افرآيندهاي لازم در مديريت سرويس هاي 600 ‎7/١‏ ا ل ا ل ل ل 0 0 سرویس دهنده برنامه كاربردي ۶1 ‎ee CS ky oe Le Caan‏ نك ‎1 20 ‏خدمات داده‎ ۱ cere ie eases ‏* شكل ١-/انمونه‏ أي از مدل قرآيندهاي مديريتي در مراكز داده 27 ‏* شک ا ل مدل مرحله به مرحله اي است.۵۰ ‎Pe reser ion fe Erne TRIE Clo oo Ne nea ‏* شكل ١1-+؟مدل‏ 60 8411م ‎| ‎ ‎

صفحه 4:
فصل دوم Peres pee Te hes Fes Mr eee CN CE Ee ‏شکل 1-۲نقش در ی‎ ۰ // ©42 ‏سازمان با واحد‎ اا طریق تعریف معماري کلان58 ۱ 2 * شكل 3-1نكاهي ‎Oo UN Oe ito‏ * شکر 6-۲مدل معماري کلان بکار گرفته شده در 90 عسهه سوق ‎UCU rove ee ee a Oe ea‏ * شکل ۲- اتقسیم بندي 630 به لایه هاي مختلف 1۳ * شكل ؟-9عناصر محدوده دسترسي و تحويل سرويس در سر درا * شكل 1-١٠عناصر‏ زيرساخت در 2©© 20000 اا ا ل * شكل 1-1ارابطه و يكيارجه سازي در ©© 20000 ات نالل

صفحه 5:
*_شکل ۱4-۲تغییرات عمده تقریباً هر 10 سال یکبار رخ مي دهند. 78 pene ‏ل ل ل‎ * شكل 1-انكاه جديد سرويس كرا به شبكه هاي نسل بعدي 1/4 * شكل 16-7اسامى مختلف مركز داده.تقوسط شركت هاي بزرى ذنيا ‎8٠‏ ۳ As colo ۳ es 2 شکل ۲۰-۲در تقسیم بندي جدید.دنياي ۲۴" به دو دسته زیرساخت سرویس و \ زيرساخت دسترسي تقسيم شده است.81 ۷ ۱ ‏ا‎ eet cd 5 ie Ode Teer Renee Cee ee ۱9 Md Rees erect hee eT ae

صفحه 6:
* شكل 4-1 1نمودار رشد ميزان هوشمندي ابزارهاي مديريتي 99 ‎4/١‏ * شكل 5-1 اكروه بندي حلقه هاي كنترلي در سيستم هاي خودكردان © 4 ‎eee ee ene Tore st aie‏ ‎AWesls »‏ * شکل ۷-۲لابه هاي مختلف سیستم خودگردان ۵ ۱ ۱ نیست. ۰۰ * کل ۳۰-۲مجازي سازي از نوع تبدیل منابع یکپارچه فيزيکي به چندین مذ ا * ا ا ا ل چندین منبع فيزيكي مستقل به ی

صفحه 7:
5 د ع ۱ اا ا 0 ا ل 0110 ‎tsar bir od‏ نض *_ شکل ۳۰-۲هر تیغه مي تواند يك سرویس دهنده باشد ۱۰۲ A ROWS Coe eee Sate Se Reece eB) SC) ‏ل ا‎ شکل ۳۷-۲سمت چپ بالا : يك ماشین سخت افز 0 ماشين مجازي بر روي لايه ماشین هاي مجازي بر روي آن ۱۰۵ * شكل 8-1 يكيارجكي باعث استفاده بهينه تر از منابع مي كردد.1 ‎1١‏ * شكل ؟-4"ارايانه اي به بزركي دنيا ‎LO‏ 0930000 ‏ام‎ Fe et ae * شكل ؟-1؛مدل كلان كاربري ‎TOT SOS‏

صفحه 8:
و ۱ ا ا كال ‎ee‏ ا ا ا لين ‎OE See Teer ‏ا‎ ey en ‏للا‎ ‏شک ا ل ا ل 0 ‏چپ).مدل مرجع درخصوص روش بكارگيري آنها (کادر وسط )/وسیاست بكارگيري آن مولقه! ‎pee‏ ۹( ‏ا ا ‎ra es CRC‏ ۱ ۴ ۱۸ * شکل ۳620900000-۲) برروي 06۳" مي تواند داده هاي موردنظر براي انتقال را از رو ‎Se [ey nt PPC LO. (2 ORC CON Reel epee Tene T Se a ccneye)‏ * _ شکل7۲٩)نگاهي‏ اجمالي به وضعیت و نوع ارتباط مولفه ها,در عرصه هاي مختلف دنیا ‎Cee od‏ ۱۱ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 9:
کل ۰7۲*مکانیزم اجرايي خدمات وب برروي این * شکل ۰۱7۲ معماري و پروتکل هاي مرتبط با خدمات وب ۱۲۲ * شكل 51-1 از سه معيار ارزانتر.سريعتر و بهتر.كداميك برايتان اولويت بالابي دارند. 11138 شكل 01-1 زيربخش هاي مركز داده و شركت هاي ارائه دهنده 2 11 * شكل 4-1درقابت سه شركت بيمانكار در راه اندازي مراكز داده جديد 1589

صفحه 10:
اس سس ‎SAMA‏ ‏1۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۸ ‎AMAA Aaa AM ATMA Naa aaa‏ ‎aurea aaa nace aaa‏ لوا 1۱۱۱۱۱۵ \ ‎CAAA AACA AACA‏ 1۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱ ۱/۱ اللا

صفحه 11:
‎Joa‏ سس ‎DE eC) ae as ane‏ ‎Ss ReneS eC ROOT en EL ST Pere Crone vane‏ للا ‎

رایگان