صفحه 1:
صفحه 2:
۱۱60|66 ۲06560 0۱ ۱۱6۲6۵5۱۱9 6
Visibility of Your Business. ققحم :نام
صفحه 3:
es
3۹ یا
‘Contents lists available at ScienceDirect
International Journal of Hospitality Management
ELSEVIER journal homepage: www elsavier.com/ncateliihm
Digital marketing strategies, online reviews and hotel performance
Patrick De Pelsmacker™", Sophie van Tilburg”, Christian Holthof*
of maven, Famity of Appin tnonaraics Depamunt of Matuang Patt 1%, 2000 Antwerpen, Helps سوم لام
of Hasd Managment Mesrast S000 Anowe, Saige مخ و( Calls Fanity of Manaqrnrns and Commmmsation دده هالا Sarma Fan
ARTICLE INFO ABSTRACT
Diopesinots martetng sraresiee Shears © guct revaws ad monitoring and tacking online review mlonnation} influence hotel rooms Occ
Hone performance رصق عم lead to, and to what execu tia saccharin b Gificrant for different types Of hotels in tora of ete
یسح Gating and independent versus chain hotel. The setearch was carried out in 182 Belgian betela The reaits
indicate that review volume drives room cccupancy sad review \alence Emmcts RevPar Digital marketing
ساو اس and tactics اه both the tolume and valence of online reviews and, indirectly, hotel performance,
operant hated; med tn highorste
صفحه 4:
1 سب و ظرفیتافدهای نان چهتایری بر شخمی های مخت عماکرد هط از جمله الآ و راد به
رای تن موجود دار
2-كنام راهبردهلى بااريايى ديجيتال عملكرد هتل را( اشقال هتل و درأمد به ازاى اتناق موجود) از ليق تقش
|| وله خیم و ظرفیت ای نان پیش می بر
3-آيا اين مكايسم براى اقا تلف هتل هایه لا رب بندی تاه ای و هت های مستقل در یرجه ای
قر ان مقاله به بررسي تقش تعديل ند ره دی ماه ای ستقل بدن و زره ای هل ها هی نازيم
ان تحقيقات فبلى راجع ب تاثير وباكى هلى هتل كمياب و متتافض اند يرسش تحقيق ؤبر زا مطوح مى كنيو
پرستی تقیق 1: انير متادل كننده تبه يندى ستاره ای هل وهتل های زجب ی و مستقل بر ره ین
راهردهای بلزارادى ديجيتال. حجم و ظرقيت انتقادات آلاين و عملكرد هتل ( اشغال اناق و دراسد به الى اناق
عوجود) جيست؟
Sins sy > lows le Jae
val
صفحه 5:
جمیده زینلی و رقیه کاظمی در تحقیقی به
عنوان((جایگاه بازاریلبی دیجیتللی و ربسک آن در
فروش بیمه زندگی)) نشان داده بين
ابد بازاریابی دیجیتالی) با بازاریابی بیمه
fay تسپیل ارنباطات. تسهیل_تحقیقات
بازاربلبی. افزلیش فروش بیمه زندگی. بهبود چهره
تجاری. کاهش هزینه ها و مزیت رقابتی رابطه
معناداری وجود دارد و نهایتا توصیه های کاربردی
جهت کاهش ریسک بازاربلبی دیجیتللی در صنعت
بیمه نیز ارائه شد.
(Avioniti, GF & Karayannl,DA 2010)
کب مرت وق
صفحه 6:
* بازاریابی دیجیتال: نوعی از بازاریابی است که از طریق کانال های دیجیتال چه آنلاین و چه
غیرآنلاین انجام می شود .در لين روشء از تمامی ظرفیت ها و کانال های ممکن و موجود در
دنیای دیجیتال استفاده می شود تا اطلاعات به مشتری يا مصرف کننده رسانده شود .
* اهمیت بازاریابی دیجیتالی:
* ارتباط بین انسان و وسایل الکترونیکی؛ روز به روز در حال افزايش است. در واقع» در برخی از
کشورها کاربران شنت از ۱۲ ساعت ار فعالیتهاظ روزانه خود واه تعامل با دستگاههای
الکترونیکی اختصاص میدهند. در آیندهای نزدیک» استفاده از این وسایل در تمام
فعالیتهای روزلنه اسان نقثن خواهد داشت: از اننروزاهمیت و تاثیر بازاریای بای رول
به روز افزایش مییابد. نادیده گرفتن این موضوع. جذب مشتریان بیشتر را برایتان تقریبا
غیرممکن و در نتیجه. كسب و کار شما از دیگر رقبا عقب میماند.
صفحه 7:
اینتونتپی در جهان( میلیون نفر)
آمار کاربوان
coe Ea
oe i 239.2
Japan لعا — gat
nan 22 — a0
braze ED — 73
coy TE 62.1
russ اس ۳000 59.7
ال ات متسه دعس
ها سس
صفحه 8:
محیط دیجیتال *آفضای مبتنی برشبکه است که امکان ارتباط مستقیم مصرف
کنندگان و تولید کنندگان همچنین ارائه کنندگان اطلاعات کالاها و خدمات را فراهم
میکند.
15 دا رلیویژگیهاوشیلمی_اشد
jlo aol DE * مصرفكنه كازج لثرإذكيزلستو مصرفک ند گانجستجو در نا
Be BS te a
* در این محیط مصرف کننده جستجوی بدون وقفه راتجربه می نمایددرحالیکه مراکز
خرید در ساعاتی تعطیل شده و یا تبلیغات تلویزیونی خاتمه می یابند.
* افراد در این فرایند جستجو ء در برابر هر عمل .بازخورد را بلافاصله از محیط دریافت
می دارند که باعث پویاترشدن جریان جستجو می شود.
صفحه 9:
BS 3-2
محيط بازاریاپی ديجيتالب و ساختار ذهنب مصرف كننده
ela je Lees حال aa ly SIS] pal مس کتک عم دهتاغا برای جنستجوی اطلاعات
و خرید کالا و خدمات از طریق ارتباط مستقیم با فروشگاه های اینترنتی اقدام کنند ,خرید به
صورت دیجیتال . براساس تجربه واقعی از خرید کالا نیست . بلکه براساس ظواهری مانند
تصوین شکل, اطلاعات و تبلیغات استوار است.پس قبول خريد اينترنتى و انجام لن تا حد
زیادی به ارتباطات مصرف کننده و چگونگی تعامل افراد با سایت ها بستگی دارد.در ورای هر
عمل خرید » یک فرایند مهم تصمیم گیری و ترفیب نهفته است که باید بررسی شود .مراحلی
که مصرف کننده طی می کند تا تصمیم بگیرد چه نوع کالایی را و از چه سایتی خریداری
جل لدي كه التاخار ذه مصرفة كد . مركا هلبد قار كارا نا Fee
ساختن ذهن مصرف كننده به خريد اعمال مى نمايند.
صفحه 10:
شکل ۲: مدل شکل گیری و تأثیر ساختار ذهتی( , ۷۷190 ۱
۱
2006( |
صفحه 11:
* بازاريابى ديجيتال نيز همانتد ساير امور به يك سرى ابزار نيازمند است. كه اصلى ترين اين ابزارهاء
* وب سايت يا همان يلتفرم وب است.
* از ديكر ابزارهاى بازاريابى ديجيتال مى توان به
* وبلاگ هاء
* شبکه های اجتماعی( فیسبوک.اینستاگرام.لاین,تلگرام...)
* بروشور ها اینترنتی و کاتالوگ های آنلاین؛
* رسانه های تبلیغاتی و.. نام برد.
صفحه 12:
1 حضور در شبکه های اجتماعی در ایران و
5. که 2-9 "7
cy كر <>
۱
۷ مت
اهميت شبكه هاء فپ درايران
صفحه 13:
جایگاه بازاریابپی دیجیتالبی افلاین در صعت پوشاکك
بازاریابی دیجیتال آفلاین
بهتر است بدانید که استراتژیهای بازاریلبی دیجیتال, تنها به محیط اینترنت
محدود نمیشود. برای دستیابی به اهداف مورد نظرتان. بايد برخى از ۳
روشهای بازاریلبی آفلاین را در کنار روشهای آنلاین در نظر داشته باشید. —
سح
=
در بازاريلبى آفلاين بيشرفته مىتوان از وسایل الکترونیکی برای بهبود تجربه
کاربران استفاده کرد. بازاريلبى راديوبى. بازاريلبى تلويزيونى و بازاريلبى تلفن
همراه نيز همكى در دسته بازاريابى ديجيتال آقلاين قرار دار:
«به عنوان
مثال. برخی از فروشگاه های لباس برای پرو لباس و گرفتن سفارشهای
مشتریان خود از آینه های هوشمند بهره میگیرند تا برای مشتریان خود
تجربه خریدی دلپذیر را فراهم کنند.
صفحه 14:
شما میتوانیه با استفاده از بارازینی ای و ایساه ۳ ره و رآهیرد و استراتفی هناش برای
كاريران نهابى و با ترجه به اهدافتان. در عبت ور کل و کارخوه تحرکت كنيد ها به
کارگیری راهبرد ها و روشهای بازاریابی باکیفیت, رضایت شما و مشتری راجلب می نماید.
ييشتهادات:
aS اط دإشته بانيد كه بليد ار متيكه كاى اجتمامى و نطر مهارو انتقاذات بر محتولیی ye
توليد( در وب سايت) كرده ايد به عنوان ابزارى براى نظارت بر روى بازخوردهاى مشتريان بهره بكيريد.
ميزان جذابيت محتواى توليدى خود را از طریق لایکها و به اشتراکگذاریهای دیگران مورد ارزیابی قرار
دهید وبا استفاده از لین اطلاعات مطللب آتی وبسایت و کانالهای شبکه های اجتماعی خود را در راستای
رسیدن به موفقیت بیشتر خود تنظیم کنید.
صفحه 15: