سایر ورزشی

رابطه اوقات فراغت و بازی در کودکان

baazi-koodkaan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رابطه اوقات فراغت و بازی در کودکان”

رابطه اوقات فراغت و بازی در کودکان

اسلاید 1: رابطه اوقات فراغت وبازی در کودکانبسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: اوقات فراغت و بازی فَراغت به زمان‌هایی اطلاق می‌شود که افراد کار ضروری برای انجام ندارند و معمولاً در این مواقع تمایل به انجام فعالیت‌های فرح‌بخش و نشاط ‌آور بیشتر می‌شود.اوقات فراغت زمان‌هایی است که فرد آن را طبق تمایل شخصی خود و برای خود تنظیم می‌کند و برنامه آن در مورد هرکس متفاوت است و به سلیقه، نیازهای روحی، سن و توان مالی فرد بستگی دارد.فعالیتی که با میل و اختیار و باهدف سرگرمی و تفریح در اوقات فراغت انجام می شود، بازی نام دارد. بنابر این تعریف، بازی دارای ویژگی های زیر است:بازی، فعالیتی اختیاری است. کودک می تواند آن را به دلخواه خود رها کند و به فعالیت دیگری بپردازد.بازی برای کودک خوشایند، لذت بخش و سرگرم کننده است.بازی کودک سازماندهی، ساعت کار و وقت معین ندارد.در بازی از کشمکش و پرخاش خبری نیست.

اسلاید 3: مفهوم «فراغت» با واژه‏هایی چون ورزش، هنر، سرگرمی، تفریح و بازی را به ذهن می‏آورد. یکی از گروه‏هایی که از اوقات فراغت بیشتر بهره‏مندند کودکان‏اند که بازی اساس فراغت آنها را تشکیل می‏دهد. بازی اساس فراغت کودکان است.با این حال بازی برای کودکان کارکردهای دیگری چون نقش‏آموزی ورشد توانایی‏های جسمی و عاطفی نیز دربردارد و صرفاً برای لذت‏بردن نیست.بازی، از طرفی پدیده‏ای ساده شمرده شده که بیشتر، کودکان به آن اشتغال دارند. و از سوی دیگر پدیده‏ای پیچیده تلقی شده که می‏تواند به رفتار و شخصیت انسان شکل دهد و در معنای سرگرمی نیز به کار رفته است.یکی از شاخص های دنیای بازی پایبندی به قوانین ان است.نقش ها و قواعد گنجانده شده در دنیای بازی به دنیای واقعی منتقل میشود. رابطه اوقات فراغت و بازی

اسلاید 4: فواید بازی کردن در رشد کودکان1. بازی قوه تخیل کودک را پی ریزی می کند.2. بازی مهارت های اجتماعی اورا ارتقا می بخشد.(کلامی و ارتباطی)3.بازی رشد جسمانی او را افزایش می دهد.4.ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی.5.بازی به کودک کمک می کند تا هیجانات خود را تخلیه کند.و...

24,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید