سایر تحقیق و پژوهش

رابطه نقاشی با شخصیت کودک

rabte-naghashi-ba-shkhsit-kodk

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رابطه نقاشی با شخصیت کودک”

رابطه نقاشی با شخصیت کودک

اسلاید 1: رابطه نقاشی با شخصیت کودک ارائه:

اسلاید 2: خطوط در نقاشی کودکان خطوط نازک و هماهنگ در نقاشی نشان دهنده سازگاری کودک است خطوط کوچک و فشرده نشانه ی ناراحتی درونی کودک است. خطوط مارپیچ نشانه ی پرخاشگری در کودک است خطوط نازک و ملایم اساسات عاطفی کودک را می سازد.خطوط کودک کوتاه خجالتی بودن و خطوط کم رنگ کمبود جوش و خوروش را می رساند.

اسلاید 3: رنگ در نقاشی کودکان رنگ یک وسیله بیانی است و در مورد کودکان حالت های عاطفی،تعیین کننده رنگ ها هستند نه حقیقت بیرونی است به همین دلیل به کودکان نباید انتخاب رنگ در نقاشی را تحمیل کرد.اغلب کودکان شش ساله رنگ آبی و بنفش را با هم و قرمز و بنفش را با هم اشتباه می کنند. بین سنین 3تا6 سال به رنگ ها علاقه زیاد دارند،هر قدر سن کمتر باشد رنگ ها کمتر و زنده تر است.هرقدر سن کودک بالا می رود رنگ های سرد بیشتر وارد می شود.کودکان سازگار از پنج الی شش رنگ استفاده می کنند.کودکان گوشه گیر از یک الی دو رنگبیشتر استفاده نمی کنند و در سن 11-12 سالگی ارزش بیانی رنگ ها را می توان به آنها آموزش داد .مثلا قرمز برای بیان خطر،زرد برای بیان هشدار به کار می رود-کودکانی که در سنین پیش دبستان رنگ های سرد به کار می برند کودکانی هستند که در خانه تحت نظارت شدید هستند و مشکل عاطفی دارند یا پیدا خواهند کرد.

اسلاید 4: رابطه نقاشی کودک با شخصیت کودک کودکان در نقاشی های خود درون خود را نشان می دهند و شخصیت و احساس خود را منعکس می کنند. به همین دلیل بررسی آثار کودکان می توانیم تصویر روانی او را از لا به لای خطوط رسم شده استخراج نماییم.

اسلاید 5: نقاشی کودک11 ساله

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید