کسب و کار فروش و بازاریابی

راهبردهای اجرای طر حهای توسعه و تجاری سازی فناوری در پژوهشگاه صنعت نفت

sanaat-naft

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “راهبردهای اجرای طر حهای توسعه و تجاری سازی فناوری در پژوهشگاه صنعت نفت”

راهبردهای اجرای طر حهای توسعه و تجاری سازی فناوری در پژوهشگاه صنعت نفت

اسلاید 1: تجاري سازي فناوري اطلاعات در پژوهشگاه صنعت نفتدانشجو:///استاد:دکترمربوط به درس تنظیم و کنترل بودجه

اسلاید 2: چکیدهسازمانهاي پژوهش و فناوري رسالت توسعه فناوري و تمهيد تجاري سازي آن را برعهده دارند. پيچيدگي و ماهيت خاص و متفاوت هر يك از فناور يها و شرايط نياز صنعت به آنها، طراحي فرآيند توسعه و تجاري سازي فناوري را با مشكلات متعددي مواجه ساخته و فقدان يكپارچگي و تطابق بين نوع و زمان نيازهاي فناورانه صنعت و مدل توسعه و تجاري سازي فناوري در سازما نهاي پژوهش و فناوري اين مساله را دشوارتر کرده است. در این مطالعه به منظور پاسخگويي به این چالشهای نظری، يك رويكرد نظریه سازي قياسي از چگونگي ادراك مديران و دست اندركاران توسعه فناوري از روش توسعه و تجاري سازي فناوري ها انتخاب و بهك‌ار گرفته شد تا الگوهاي مختلف مورد استفاده براي توسعه و تجاري سازي فناوري در پژوهشگاه صنعت نفت استخراج و تشريح گردد. اين مد لها براساس مطالعه موردي )چند موردي( فرايند توسعه و تجاري سازي بيست فناوري مختلف كه در پژوهشگاه صنعت نفت اجرا شده با استفاده از روش شناسی تحقيق كيفي اكتشافي به دست آمده است. در نتیجه شش مدل مختلف توسعه و تجاری سازی فناوری تدوین گردید.پس از طراحي مدلها با استفاده از نظرسنجی از خبرگان و مقایسه آنها با مدل ساير طرحهاي توسعه فناوري در حال اجرا، به دريافت ديدگاه هاي خبرگان و مقایسه تطبیقی مد لها پرداخته شد و شواهدي براي پشتيباني و تائيد مد لهای توسعه يافته، گردآوري گردید. در نهايت با ارائه نتايج پژوهش به جمع بندي پرداخته مي شود.

اسلاید 3: مقدمهچالشها و فرصتهاي جديدي ظهور ميكنند و قواعد كسب و كار را برهم ميزنند. در چنين فضايي فقط شركت هايي موفق به فعاليت ميشوند كه توانمند يهاي لازم از قبيل توانمند يهاي عملياتي، تركيبي و پويا را براي مواجهه با اين تغييرات سريع كه اغلب فناورانه نيز ميباشند داشته باشند (تیس و همکاران 1997)بنابراين صنايع براي حضور رقابت پذير در عرصه كسب و كار به طور مستمر نيازمند ارتقاء توانمنديهاي فناورانه و نوآورانه خود به منظور مواجهه با اين چال شها و يا بهره گيري از فرص تهاي جديد بوجود آمده ناشي از تغييرات محيطي مي باشند. در اين راستا براساس تقسيم كار صورت گرفته در میان ارکان نهادی نظام توسعه علم و فناوری، سازمانهاي پژوهش و فناوري مستقل رسالت حمايت و پشتيباني فناورانه و نوآورانه از صنايع مربوطه به منظور حفظ و ارتقاء رقاب تپذيري آنها را برعهده دارند. بنابراين سازما نهاي پژوهش و فناوري بايد بگونه اي برنام هريزي و مديريت شوند كه فناوري مناسب را در زمان مناسب با قيمت مناسب و كيفيت عملکردی مناسب براي صنايع فراهم نمايند

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید