آموزشسایر

راهبردهای فراشناختی

روش های یادگیری (راهبردهای فراشناختی) تعریف راهبرد تعریف فراشناخت خلاصه راهبردهای شناختی یادگیری تاریخچه فراشناخت مقایسه راهبرد های فراشناختی با شناختی

ppt.ir

15 صفحه
552 بازدید
12 آبان 1400

برچسب‌ها

صفحه 1:
روش های یادگیری

صفحه 2:
تعریف راهبردهای فراشناختی

صفحه 3:
تعریف :راهبرد عملياتى جهت دست يابى به اهداف ياآرمان تعيين شده

صفحه 4:
| تکرار روخوانی»رونویسی وکلمات کلیدی تدابیر یادیار»مانند آهنگقافیه وتصویر التخلب ذكات ميم وخط كشيين آنا 05-5 ب مطالب ييجيدء رونويسى وبرجسته سازى

صفحه 5:
:تار 5 4 فراشناخت

صفحه 6:
:مقایسه راهبردهای شناختی وفراشناختی راهبردهای شناختی راه هایی برای یادگیری هستند؛ اما راهبردهای فراشناختی تدابیری هستندبرای نظارت برراهبردهای شناختی ,وکنترل وهدایت آن مهمترین ویژگی دانش فراشناختی اين است که یادگیرنده راقادرمی ساژدتالحظه .به لحظه ازفعالیت یادگیری خودوچگونگی پیشرفت کارش آگاه باشد

صفحه 7:
:راهبردهای فراشناختی به سه دسته تقسیم می شوند

صفحه 8:

صفحه 9:
نظارت وارزشیابی:

صفحه 10:

صفحه 11:
10 ویژگی های یادگیرندگان راهبردی: اگربه رفتاردانش آموزان درموقعیت های یادگیری به دقت بنگریم»ءخواهیم دیدکه درفعالیت های یادگیری خودمتفاوت عمل می کنند.گروهی به سختی حداقل توفیق موردنیاز برای ادامه تحصیلات راکسب می کنندهدسته ای دیگردرحدوسط قراردارندوموفقیت نسبی به دست می آورند.وبالاخره تعدادی هم هستندکه موفقیت های چشم گیری نصیب خودمس سازند.یادگیرندگان موفق همان کسانی هستندکه باصفت های راهبردی شناخته شده اند

صفحه 12:
یادگیرندگان راهبردی یااستراتژیک کسانی هستندکه: مد ا 0 نت ازمهارت هاى فكركردن استفاده مى كنند. 7 براى رسيدن به هدف هاى خود برنامه ريزى مى كنند. 1 | EB DB eee EST ar ke OES Dee TS e re 1

صفحه 13:
یادگیرندگان راهبردی راهبردهای شناختی رابه خدمت ‎SSDS es royce Bene Te)‏ ‎re Beene cer erre rem PEER)‏ ۱33 Rept ty 0/4

صفحه 14:

صفحه 15:

51,000 تومان