صفحه 1:
صفحه 2:
راهیردهای آموزش مداوم مناع انسانی
OSA pil A pat
ون
mf ab
o
صفحه 3:
رم
She ee
ST SGN
CT Sb Shrald
اصول ومفى على ee,
0 Sel
2 Jy
Jalynd Je
صفحه 4:
2 نج 5 3 : 7 oA
IAI Ceol 22) Ab yp LIF راک ری با مر د ست ار EEE ee ey باولهرى وح
ie 4 oe “ ;
stat, weg ped nf ست و Pw At bight oreo te AM
a 2 ۲ : 2
- موم هه 5 ل ل ار
epee 9 ورد تست و میت مومع ای مور از یرت br eA
١ yee... vy, ee vey 2
Sik ao fewr MG این مور رین ori لام راد توس نی اک کرد ASA Sue sto
1
ox
eee + = i
AS ed BIL S فرصت ان اش اراح برا یوب وح برای
3 یت دام
صفحه 5:
Pos کهآ موز
وي عات a ی ای زد رو سل بای زامن We we ون انار P واصولى د زم سيل ترفماى و
كنات مودو رو و اف یرای کم آنانء
Side Sp Gs ST کت الف از ازع ون کرو امد
ركاه اموز د متي رونا io مد زار شود GAA LEG ob موده دبا حادس بم رين داه لل دا ابم
:
۲ بسک از مس dreds از ستاو رین رای رد ره کارا هآ موزش ؛ مش گرویی a
whats oP i Jour sot Wty Pp بالات مور نود ار
av Fase db) Sth MLE sel we ce 1 17 MIL £ Ae Sen 51 co SIT Ke (Mil Sy
ta a we
صفحه 6:
ی
Sip Th ish Bod ی مان وم بوون من ای ری افالت ای ۴ فى اشاره نمو FIL Ho TES
Reiser
اهراث:
اعداث ينام ريز ify Boule Boyt SB IAs
رای دا و ايكاد مات دزم ای رت ایک ۲
Le Siri ی شوع و مروناز تن
EM Brose i Ligh stoi wif, way
woe رویز ws
0 اشن ی و اسلا در جاعم
صفحه 7:
ول !انيرا تك ابا یآ موز :
eA GEE eae tr aig
7 ” ۰
Vien SAL MAINE Sie Sf sh
3 ادل طرو تدب فى انين ماين
صفحه 8:
ناس دز ركاه موز
ذل کرک هآموزش i oti” 12 از موزش رال مش نود Fi hb IL صورت i GA
سول Haas fr Sead
FIT Sule I 0 CAS - بحت دو عنوان ذيل د بندى کرو :
Sirisha:
ينام ريزى دی
رال پم رز آموزشى
حروورهآموزش از موز شک رای ؛ س مر رگ را ices :
4
رای ,ابا ,سای
صفحه 9:
مرائل اسل فزي موز
-طرای :
طراحى يرام كاركاه من سل ليرى و اجام اتات مناسب ور صوص عناصرا مو Lipo wes Fat است . اقراات مروط ٍ
1 رام دی و ee Mh AG (sith
hint?
یس ee لذبت وش رب ای ترورض یشور
تن هرت (حرت OOS ome Wout
اب سار یکوا,
IZ)
8 3 a Ags
AT AMZ gr) BB Se hi Sues شدهه رت رح درس دور هآ موز GPE این مدآ از
صفحه 10:
- سراط و ات لام رای ارام :
7 3
١ - كراد ىكاركاه در فناى ماسب :
La 0 7 a Ve 5 5 7 عه
OW SMG Geb Glia PAM Fg - ابش کلب کر نان در یآنبری
A ۲ 5
AIRE MS Sebi S314 Nerf oe pal FI
سر ود 7 Cee A To 5
- د ورت اند مایم کارا ود IZ eg a SIM وب تعدا افا حكروه : ندلى بدو شد وجرت
ms 2 Cea ِ
s t
oe é 7 - ,4
روا ده ای کص و اما AL Subs ss—et is fh sol
ae 2 «XO 1 م
ATW pai? 99 uel obs AM Gay Mu ) MILF gues So onze
ae é
وات بر رادیب وابت رو ار واوه مود
صفحه 11:
۳
|e “ 7
۲ص مان سپیست و ول کرد :
١ ىا اس ا Wee م ام a,
wr Spe oJ? Gleb ey UWI PAELLA wfP aa AMET 1 750
fm: ی ۳ Bee a as 1 As:
اوه بر ان حمکروه مراب اک AM Lae OP or pe هش زو اسان سپرست یز تال لو راز وش اه 1
۰ رون . oe Anes
سر ست فرصت رای لت ناریا را رای ا را ال طرا تگروه flr
صفحه 12:
۳ باه وون مواد ؛ وسايل و مات لام :
yon a a poe 5 0. سر نم
درز رازم اس تعدا hee SIT ATE ساپ رم توس پیش رو الن») تس شره وه اتاد رات
bl : لالب 3 ۲
Cs
١ نر
۰ رو 5 5
by كاب وجروات وى / د ١ Swine AG | BISA Jew
Cree tee 5. . . Ke
297 SW ود بان عامسب ور امار سرك تكش كا ls S12) JP 9B it SE Vale WZ I Gd off HI)
0 ; 1 1_1"
كل IS Rpt کارا از امات موتو و مورو کب کی یرد نز یک دشن :
صفحه 13:
AMZ) deed SUM Fp از galt
7 00 ا ee, Pe
و حو ريك از ات و ون مر ور لزه صورت ع ى كير . درن SGM :لاه تآ بل بندا كلام ا.. مد 1 افاي ۳
0 2 ناا مذ "ايم
Wp ost حداف ؛ ابمست ورور تكاركاد مودو MM SG BYE litle شرت نکن ور از PLY ST
1
a
wed
oe ۳ ۲ site 2 3 11
مر “ie opti Lip? gia له من بان حرف یکره نو :اون اس نع دلت موزواستادة Kb» )19
A 1 ars oe : So
DAML IE INNAGY UM WIE 1 Ci بن فوع (lt NZ Bi ls
aes C ne <a pat
fF WI Sic Moh sh CIC) LAL EF لام ااست oar ol SIA WTF ايان
۳ Taal on elit ee
21 tebe Gino nt ep Sor {IEF 5 $599 SE ABE MS نين
Ph)
م
- ms Za 2
-3 مور همم ای تسب نما KI some of.)
صفحه 14:
مه
مر WOOLY
vA 0
حلت لكان wt Op ear 9d SU
13, اس we
He LANA د ام ذكاركاه معرى حر ١
vs 0 اث اه
AO AE SY by ۲ رویآن کص شره
MK Gu Pt ری اوقت سل و نایز« وه( اليتس امست بان اين كات بل از (Ags Sheps
دعابت للم وذنان دين ب ماحث doe
1 4 :
AAS eis HB Soe Sb sles وحائس امى و مين عدم طرح 3 SOF ye ed Slt
6 PI 1 ی از حدفای EF 1 fF hI fob, يل ۱
0
صفحه 15:
م
دعايت زان أل وي الي
Ae 2 عا me ae ۰ ص 0
FI lets VBP VN Gio hid وا G68 Meals reer Was اكير و شرت
A 5
elt ZS foo
(HMI EP Mi ges
5 ee 5 ۳ ee 4
et WET بودن ASB 1d WZ 180 HAAN PEE by Sls
4 7 0 ao 8 : “ove oe 5 i
9 SAP M8 IVP وتو HEI yA TI) :ا نرت ات كدان و فالا رنه کر ان رس مور
pt oe
صودات الكان بمو لین فرط« مایا بش ip IL BILE iid sits EY 1 SEN جه Med
ae ۳ 0 6
gy) AA زاره رو ور pi رنه زر ی و
صفحه 16:
ملق
خر 9 9 کم 9 9 oe ”
LL CL pla FIT SAU ON Ld GE af Sai موز fir اذ داه وود( رشت علوم نري ) ,ران
pe 4
DL جاپ:لتارات« پم ثر
resi Se on) 2 ste
or شا ری
gow to Conduct an ELT ۱۷۷۵۳۱۵۱۱۵۵ مده کش ELT) gig fle Walp
تم
صفحه 17:
y a ۱
4L1,.D. Yanga . Abeer Alsadoona . PWC UME lb aye دل مضت اصدات مه
OU de cori pe LU در a.A.K. Singhb . A. Elchouemic a
A : ao
5 ۰ ۰ 7و ~
bert sh stl قاری : را :روا اه والرن ؛ االات ده امک ۲۰۱۸
صفحه 18:
Abstract
“The purpose of this study is to introduce a method based on facial recognition to identify
students' understanding of the entire distance learning process. This study proposes a
learning emotion recognition model, which consists of three stages: Feature extraction,
subset feature and emotion classifier. A Haar Cascades method is used to detect the input
image, a face, as the basis for the extraction of eyes and mouth, and then through the
Sobel edge detection to obtain the characteristic value. Through Neural Network classifier
training, six kinds of different emotional categories are obtained. Experiments using JAFF
database show that the proposed method has high classification performance. Experimental
results show that the model proposed in this paper is consistent with the expressions from
the learning situation of students in virtual learning environments. This paper demonstrates
that emotion recognition based on facial expressions is feasible in distance education,
permitting identification of a student’s learning status in real time. Therefore, it can help
teachers to change teaching strategies in virtual learning environments according to the
student's emotions
© 2018 The Authors. Published by Elsevier B.V. Peer-review under responsibility of the
scientific committee of the الل International Conference on Smart Computing and
صفحه 19:
Zo
ee
3 ی ۶ i ge
حدث از این ما مر رو 07 ae دک لزان زگ ری از ردو است..
ین کل هت مان ری را رای وحم ep SEL. راع و يل ينود دعي بذ ماله
inert 6 Haar Cascades jw) ی عم دنبای دس تن تبرت
|
ب مان اه مد از دی سب يل ی یقلت امای یست ی نات AI
2
داده تن ی وه روش یک ی نی
7 دن لع ال دیدن ید
وان ری زیر رتم hist Prius, tas وا نان ى وعدا iy
رامال عالت مورت وراش اداو دود كان ن يني است :اران احط باتو ب الات دان موز تون سارك سکن
we ZZ ge, ای ایتررس راو
WA IS 7 رک ونر
9
صفحه 20:
Conclusion
This paper provided a proposed model to solve the problems of emotion recognition
based on facial recognition in virtual learning environments, and the efficiency and
accuracy are considered at the same time. Using HAAR Cascades to detect eyes and
mouth and identify all kinds of emotion through the neural network method, the
combination of efficiency and accuracy is achieved. It can be applied to real distance
education. The application of emotion recognition in virtual learning environments is a
much-researched topic. In addition to the change of uncertainty factors makes teachers
and students face pattern is more complex, so the emotion recognition in the online
learning network application mode is a very challenging topic. Accordingly, it is proposed
that the subject requires further research from the following aspects: 1) Due to the fact
that this research does not involve the illumination and pose of the image, it is uncertain
how much these factors influence facial expressions and thus the final emotion
recognition. All of these issues need to be explored in future research and validated by
experiments. 2) To make the theory and technology of emotion recognition fully meet the
practical requirement, there are suggesting that the comprehensive application of image
processing, pattern recognition, computer vision and neural networks, psychology,
‘cognitive science, and integrates with other biometric authentication methods and
ethods of human-computer interaction perception based on the in-depth and meticulous
research work.
صفحه 21:
...دين سدكت ل بشن of J sui يلصالا يواست دع یرای :ریدقت بان ABP
شاه نجهه) شراراى مر دان وشتدالي او اسلدات اذ طرق eal SAI a PF iu ا ىوان د
ata me REO ا 0 2
ABLE ut WSEAS SM IEM AIEEE Kar fon Plein a3)
١ م Mos
BADIA این اسان یددع نز ene Pe Mert Ay i Shh As Abe ee
wi te ۳
وارو
WG 2 ee 7 ا
etd G LOMA SUA EZ yz cio 1ص است این وال SE eigen te انج ريل إن 0
VT nt abot oF DALI Sey 93 ات
0
a ۸ براى ايكاد ره قهری Mpa ingot Soatgug i Sr I کر موز توح صر
َه 9
a. ۳ 1
ی FIA کال نی وتان بت خن BIS
صفحه 22:
Gigi dine!
كر بيست فل ع . سف ]حا رات( ١
od ری موز رخ Se gud Soin
6 ؟ امو لكل د في م رايد نل ع. صن اكرات
3 کت رال نیت Sucre تاه وار امل
)۴ مر ۱۱۵ ۰ رات Preah tito. ۳
آمزل ای سر بان موز دق نش نمی فد رسب لکد مدای
لیا سا ترك مسرى جر ت] مش في رضن ,دست رش یتفر ری فر
wl gle
صفحه 23:
.رات ملع ی رای تسالاب رت ان ست؟
الف) اموز ای ماود کی
a ۰
ب ) ایو فرصت ای ادلی
a. 3 6
EIA
و) مر وارو
عر ea 1 ۳
۲ للب امول و امود ليل رط Cheese است. #ابما ترشب SW
الف )منيع انسافى / بام ريز
ب )برام ديى | ملع اننالى
ااه
ع) اير / يردى امال
digs. deine
صفحه 24:
۳ مطل Vs tbe Shasta رض ع ص 1.۴ بگراف ۶)
ات الك اك بكي كم ده
21111111 E =
és teal MS,
yy كت ب ان وی وم PO
این و WPF £ ) seeds hey" بر اف۲)
الف) Je 4
0000-07
vag ie
Cu AG
صفحه 25:
و
Usd تن دول اموزل واه مت «ساان ایست؟
She 8
ST he
Siig Ag
نرق کر موز
صفحه 26:
y ie Ober
)۲ گرا wre. 529 SB ET OM TEA ١
ونث شک ایو شوش تون و مشش و ارت موز و و کرام موش )ای رای ور oS رین ود روش ی
1 Soe ee, oA bo
۳ رات ۱۷۱۷ test talents
شبد !5 Nets ذش حربررى وفايقك Sibyl eng محازم است وتو رو انق وسو تمان صادر وتم أن م
روا ار لو
چات ببس dee ash hd igh ص۱۵ oii .3 ۸
Brinig یس تنل لب سم بت دز وروی ی ست؟ 9 1
دان انا woe Spite cpp uel
صفحه 27:
Cis نت ؤرى وسازالى وت
الف) اس
he
ج ) اماد داش و etal
INP AS
ا ل 1
الف) حرايت AN 0
ب ) رتبت رده اماد
ع ) ضط امال
2
) اسماده ا دان
صفحه 28:
Ao ی ی
pie x
الت) رآ موزی
a
ب) سب بارت
a
SE EAME
ee
دای رل
ae y
و یگیم ری سر شده است؟ ۷
1941 الف ) راي
ب) نر 111
رج) مارد ۱۳۸۱
WYO SEO
صفحه 29:
هراسك ازع رات لاوز نش ( ل .صني ۱۴۰. ارف ۲
الثف) xe ae
ب ) وام BI 6
SEG
1
صفحه 30:
۸ و تس Ly EP Ay
io ee Se
oa 0 ا جرتيرى مزاياى اموز اذ داه وول را رار ون لير ميهد
كل ...دسا ترات سرع فد يداي كسب و BI SOA Ge Sh sterol اقيم اولع
وی »ات | ياه ی اهر ره ترم wh
(ru. MP7.A SP ست؛ ire nsgrs8. ۲
فز وتودى واموريت 1 آموزش اذ داه وود عارت است از
NTT Gui شاوی ی رای رن نز
a
oe suki does beg (isles
صفحه 31:
A ies و 5
SI iss AGIA lI Seabee gills
a ص
Fi
ب) ی یکی
Bai,
CLEA
2
د ویر یش
Ae ۲ 4, = j
حت AS Sulzer Sir کل ووم .۲
NB GA
in
وی
AIS عادو
داد سا ای دیا
صفحه 32:
۳ موزل از را دود سای ...9۱۰۰.۰
Sr
)ید ا
ع) ذصت ا یآموزنی
G بدا كرد ناموش
stele pda eatin Pe +
Cail
Jb mye
ع)« لفق
مي تكنت
صفحه 33:
الوزن 2 بای رای ی تور ره
as
fae yl (4)
ب) نازاى انائى
ع ) اسراو ی مووو
د) فنایاژی
صفحه 34: