سایرتحقیق و پژوهش

راهبرد های آموزش فصل 7

سلام این پاورپوینت مربوط به فصل 7 کتاب راهبرد های آموزش میباشد. باتشکر نازنین زهرا رضاپور

Mahshid Rezapour

34 صفحه
392 بازدید
07 دی 1400

برچسب‌ها

صفحه 1:

صفحه 2:
راهیردهای آموزش مداوم مناع انسانی ‎OSA pil A pat‏ ون ‎mf ab‏ o

صفحه 3:
رم She ee ST SGN CT Sb Shrald اصول ومفى على ‎ee,‏ 0 Sel 2 Jy Jalynd Je

صفحه 4:
2 نج 5 3 : 7 ‎oA‏ ‎IAI Ceol 22) Ab yp LIF‏ راک ری با مر د ست ار ‎EEE ee ey‏ باولهرى وح ‎ie 4 oe‏ “ ; ‎stat, weg ped nf‏ ست و ‎Pw At bight oreo te AM‏ ‎a 2 ۲ :‏ 2 - موم هه 5 ل ل ار ‎epee‏ 9 ورد تست و میت مومع ای مور از یرت ‎br eA‏ ١ yee... vy, ee vey 2 Sik ao fewr MG ‏این مور رین‎ ori ‏لام راد توس نی اک کرد‎ ASA Sue sto 1 ox eee + = i AS ed BIL S ‏فرصت ان اش اراح برا یوب وح برای‎ 3 ‏یت دام‎

صفحه 5:
‎Pos‏ کهآ موز ‏وي عات ‎a‏ ی ای زد رو سل بای زامن ‎We we‏ ون انار ‎P‏ واصولى د زم سيل ترفماى و كنات مودو رو و اف یرای کم آنانء ‎Side Sp Gs ST‏ کت الف از ازع ون کرو امد ‏ركاه اموز د متي رونا ‎io‏ مد زار شود ‎GAA LEG ob‏ موده دبا حادس بم رين داه لل دا ابم : ‎۲ ‏بسک از مس‎ dreds ‏از ستاو رین رای رد ره کارا هآ موزش ؛ مش گرویی‎ a ‎whats oP i Jour sot Wty Pp‏ بالات مور نود ار ‎av Fase db) Sth MLE sel we ce 1 17 MIL £ Ae Sen 51 co SIT Ke (Mil Sy‏ ‎ta a we‏ ‎

صفحه 6:
ی ‎Sip Th ish Bod‏ ی مان وم بوون من ای ری افالت ای ۴ فى اشاره نمو ‎FIL Ho TES‏ ‎Reiser‏ اهراث: اعداث ينام ريز ‎ify Boule Boyt SB IAs‏ رای دا و ايكاد مات دزم ای رت ایک ۲ ‎Le Siri‏ ی شوع و مروناز تن EM Brose i Ligh stoi wif, way woe ‏رویز‎ ws 0 اشن ی و اسلا در جاعم

صفحه 7:
ول !انيرا تك ابا یآ موز : eA GEE eae tr aig 7 ” ۰ Vien SAL MAINE Sie Sf sh 3 ‏ادل طرو تدب فى انين ماين‎

صفحه 8:
ناس دز ركاه موز ذل کرک هآموزش ‎i oti”‏ 12 از موزش رال مش نود ‎Fi hb IL‏ صورت ‎i GA‏ سول ‎Haas fr Sead‏ ‎FIT Sule I 0 CAS -‏ بحت دو عنوان ذيل د بندى کرو : ‎Sirisha:‏ ‏ينام ريزى دی ‏رال پم رز آموزشى ‏حروورهآموزش از موز شک رای ؛ س مر رگ را ‎ices‏ : ‏4 ‏رای ,ابا ,سای ‎

صفحه 9:
مرائل اسل فزي موز -طرای : طراحى يرام كاركاه من سل ليرى و اجام اتات مناسب ور صوص عناصرا مو ‎Lipo wes Fat‏ است . اقراات مروط ٍ 1 رام دی و ‎ee Mh AG (sith‏ hint? یس ‎ee‏ لذبت وش رب ای ترورض یشور تن هرت (حرت ‎OOS ome Wout‏ اب سار یکوا, IZ) 8 3 a Ags AT AMZ gr) BB Se hi Sues ‏شدهه رت رح درس دور هآ موز‎ GPE ‏این مدآ از‎

صفحه 10:
- سراط و ات لام رای ارام : 7 3 ‎١‏ - كراد ىكاركاه در فناى ماسب : ‎La 0 7 a Ve 5 5‏ 7 عه ‎OW SMG Geb Glia PAM Fg -‏ ابش کلب کر نان در یآنبری ‎A ۲ 5‏ ‎AIRE MS Sebi S314 Nerf oe pal FI‏ سر ود 7 ‎Cee A To‏ 5 - د ورت اند مایم کارا ود ‎IZ eg a SIM‏ وب تعدا افا حكروه : ندلى بدو شد وجرت ‎ms 2 Cea‏ ِ ‎s t‏ ‎oe é 7‏ - ,4 روا ده ای کص و اما ‎AL Subs ss—et is fh sol‏ ‎ae 2 «XO 1‏ م ‎ATW pai? 99 uel obs AM Gay Mu ) MILF gues So onze‏ ‎ ‎ ‎ae é ‏وات بر رادیب وابت رو ار واوه مود‎

صفحه 11:
۳ ‎|e “‏ 7 ۲ص مان سپیست و ول کرد : ‎١‏ ىا اس ا ‎Wee‏ م ام ‎a,‏ ‎wr Spe oJ? Gleb ey UWI PAELLA wfP aa AMET 1 750‏ ‎fm:‏ ی ۳ ‎Bee a as 1 As:‏ اوه بر ان حمکروه مراب اک ‎AM Lae OP or pe‏ هش زو اسان سپرست یز تال لو راز وش اه 1 ۰ رون . ‎oe Anes‏ سر ست فرصت رای لت ناریا را رای ا را ال طرا تگروه ‎flr‏

صفحه 12:
۳ باه وون مواد ؛ وسايل و مات لام : ‎yon a a poe 5 0.‏ سر نم ‏درز رازم اس تعدا ‎hee SIT ATE‏ ساپ رم توس پیش رو الن») تس شره وه اتاد رات ‎bl :‏ لالب 3 ۲ ‎Cs ‎١ ‏نر‎ ‎۰ ‏رو‎ 5 5 by ‏كاب وجروات وى‎ / ‏د‎ ١ Swine AG | BISA Jew ‎Cree tee 5. . . Ke 297 SW ‏ود بان عامسب ور امار سرك تكش كا‎ ls S12) JP 9B it SE Vale WZ I Gd off HI) ‏0 ; 1 1_1" كل ‎IS Rpt‏ کارا از امات موتو و مورو کب کی یرد نز یک دشن : ‎

صفحه 13:
AMZ) deed SUM Fp ‏از‎ galt 7 00 ‏ا‎ ee, Pe ‏و حو ريك از ات و ون مر ور لزه صورت ع ى كير . درن‎ SGM ‏:لاه تآ بل بندا كلام ا.. مد 1 افاي‎ ۳ 0 2 ‏ناا مذ "ايم‎ Wp ost ‏حداف ؛ ابمست ورور تكاركاد مودو‎ MM SG BYE litle ‏شرت نکن ور از‎ PLY ST 1 a wed ‎oe ۳ ۲ site 2 3 11‏ مر ‎“ie opti Lip? gia‏ له من بان حرف یکره نو :اون اس نع دلت موزواستادة ‎Kb»‏ )19 ‎ ‎A 1 ars oe : So DAML IE INNAGY UM WIE 1 Ci ‏بن فوع‎ (lt NZ Bi ls aes C ne <a pat fF WI Sic Moh sh CIC) LAL EF ‏لام ااست‎ oar ol SIA WTF ‏ايان‎ ‎۳ Taal on elit ee 21 tebe Gino nt ep Sor {IEF 5 $599 SE ABE MS ‏نين‎ ‎Ph) ‎ ‏م ‎- ms Za 2 -3 ‏مور همم ای تسب نما‎ KI some of.) ‎

صفحه 14:
مه مر ‎WOOLY‏ ‎vA‏ 0 حلت لكان ‎wt Op ear 9d SU‏ 13, ‏اس‎ we He LANA ‏د ام ذكاركاه معرى حر‎ ١ ‎vs 0‏ اث اه ‎AO AE SY by ۲‏ رویآن کص شره ‎MK Gu Pt‏ ری اوقت سل و نایز« وه( اليتس امست بان اين كات بل از ‎(Ags Sheps‏ دعابت للم وذنان دين ب ماحث ‎doe‏ ‏1 4 : ‎AAS eis HB Soe Sb sles ‏وحائس امى و مين عدم طرح‎ 3 SOF ye ed Slt ‎6 PI 1 ‏ی از حدفای‎ EF 1 fF hI fob, ‏يل‎ ۱ ‎0 ‎

صفحه 15:
م دعايت زان أل وي الي ‎Ae 2‏ عا ‎me ae‏ ۰ ص 0 ‎FI lets VBP VN Gio hid‏ وا ‎G68 Meals reer Was‏ اكير و شرت ‎A‏ 5 ‎elt ZS foo ‎(HMI EP Mi ges ‎5 ee 5 ۳ ee 4 ‎et WET ‏بودن‎ ASB 1d WZ 180 HAAN PEE by Sls ‎4 7 0 ao 8 : “ove oe 5 i 9 SAP M8 IVP ‏وتو‎ HEI yA TI) ‏:ا نرت ات كدان و فالا رنه کر ان رس مور‎ ‎ ‎pt oe ‏صودات الكان بمو لین فرط« مایا بش‎ ip IL BILE iid sits EY 1 SEN ‏جه‎ Med ‎ae ۳‏ 0 6 ‎gy) AA‏ زاره رو ور ‎pi‏ رنه زر ی و

صفحه 16:
ملق خر 9 9 کم 9 9 ‎oe‏ ” ‎LL CL pla FIT SAU ON Ld GE af Sai‏ موز ‎fir‏ اذ داه وود( رشت علوم نري ) ,ران ‎pe 4‏ ‎DL‏ جاپ:لتارات« پم ثر ‎resi Se on) 2 ste or ‏شا ری‎ ‎gow to Conduct an ELT ۱۷۷۵۳۱۵۱۱۵۵ ‏مده کش‎ ELT) gig fle Walp ‏تم ‎

صفحه 17:
y a ۱ 4L1,.D. Yanga . Abeer Alsadoona . PWC UME lb aye ‏دل مضت اصدات مه‎ OU de cori pe LU ‏در‎ a.A.K. Singhb . A. Elchouemic a A : ao 5 ۰ ۰ 7و ~ ‎bert sh stl‏ قاری : را :روا اه والرن ؛ االات ده امک ۲۰۱۸

صفحه 18:
Abstract “The purpose of this study is to introduce a method based on facial recognition to identify students' understanding of the entire distance learning process. This study proposes a learning emotion recognition model, which consists of three stages: Feature extraction, subset feature and emotion classifier. A Haar Cascades method is used to detect the input image, a face, as the basis for the extraction of eyes and mouth, and then through the Sobel edge detection to obtain the characteristic value. Through Neural Network classifier training, six kinds of different emotional categories are obtained. Experiments using JAFF database show that the proposed method has high classification performance. Experimental results show that the model proposed in this paper is consistent with the expressions from the learning situation of students in virtual learning environments. This paper demonstrates that emotion recognition based on facial expressions is feasible in distance education, permitting identification of a student’s learning status in real time. Therefore, it can help teachers to change teaching strategies in virtual learning environments according to the student's emotions © 2018 The Authors. Published by Elsevier B.V. Peer-review under responsibility of the scientific committee of the ‏الل‎ International Conference on Smart Computing and

صفحه 19:
Zo ee 3 ی ۶ ‎i ge‏ حدث از این ما مر رو 07 ‎ae‏ دک لزان زگ ری از ردو است.. ین کل هت مان ری را رای وحم ‎ep SEL.‏ راع و يل ينود دعي بذ ماله ‎inert 6 Haar Cascades jw)‏ ی عم دنبای دس تن تبرت | ب مان اه مد از دی سب يل ی یقلت امای یست ی نات ‎AI‏ ‏2 داده تن ی وه روش یک ی نی 7 دن لع ال دیدن ید وان ری زیر رتم ‎hist Prius, tas‏ وا نان ى وعدا ‎iy‏ ‏رامال عالت مورت وراش اداو دود كان ن يني است :اران احط باتو ب الات دان موز تون سارك سکن we ZZ ge, ‏ای ایتررس راو‎ WA IS 7 ‏رک ونر‎ 9

صفحه 20:
Conclusion This paper provided a proposed model to solve the problems of emotion recognition based on facial recognition in virtual learning environments, and the efficiency and accuracy are considered at the same time. Using HAAR Cascades to detect eyes and mouth and identify all kinds of emotion through the neural network method, the combination of efficiency and accuracy is achieved. It can be applied to real distance education. The application of emotion recognition in virtual learning environments is a much-researched topic. In addition to the change of uncertainty factors makes teachers and students face pattern is more complex, so the emotion recognition in the online learning network application mode is a very challenging topic. Accordingly, it is proposed that the subject requires further research from the following aspects: 1) Due to the fact that this research does not involve the illumination and pose of the image, it is uncertain how much these factors influence facial expressions and thus the final emotion recognition. All of these issues need to be explored in future research and validated by experiments. 2) To make the theory and technology of emotion recognition fully meet the practical requirement, there are suggesting that the comprehensive application of image processing, pattern recognition, computer vision and neural networks, psychology, ‘cognitive science, and integrates with other biometric authentication methods and ethods of human-computer interaction perception based on the in-depth and meticulous research work.

صفحه 21:
...دين سدكت ل بشن ‎of J sui‏ يلصالا يواست دع یرای :ریدقت بان ‎ABP‏ شاه نجهه) شراراى مر دان وشتدالي او اسلدات اذ طرق ‎eal SAI a PF iu‏ ا ىوان د ata me REO ‏ا‎ 0 2 ABLE ut WSEAS SM IEM AIEEE Kar fon Plein a3) ١ ‏م‎ Mos BADIA ‏این اسان یددع نز‎ ene Pe Mert Ay i Shh As Abe ee wi te ۳ ‏وارو‎ ‎WG 2 ee 7 ‏ا‎ ‎etd G LOMA SUA EZ yz cio ‏1ص است این وال‎ SE eigen te ‏انج ريل إن‎ 0 ‎VT nt abot oF DALI Sey 93‏ ات ‎ ‏0 ‎a ۸‏ براى ايكاد ره قهری ‎Mpa ingot Soatgug i Sr I‏ کر موز توح صر َه 9 ‎a. ۳ 1‏ ی ‎FIA‏ کال نی وتان بت خن ‎BIS‏ ‎ ‎

صفحه 22:
Gigi dine! ‏كر بيست فل ع . سف ]حا رات(‎ ١ od ‏ری موز رخ‎ Se gud Soin 6 ‏؟ امو لكل د في م رايد نل ع. صن اكرات‎ 3 ‏کت رال نیت‎ Sucre ‏تاه وار امل‎ )۴ ‏مر ۱۱۵ ۰ رات‎ Preah tito. ۳ ‏آمزل ای سر بان موز دق نش نمی فد رسب لکد مدای‎ ‏لیا سا ترك مسرى جر ت] مش في رضن ,دست رش یتفر ری فر‎ wl gle

صفحه 23:
.رات ملع ی رای تسالاب رت ان ست؟ الف) اموز ای ماود کی ‎a ۰‏ ب ) ایو فرصت ای ادلی ‎a. 3 6‏ ‎EIA‏ ‏و) مر وارو عر ‎ea‏ 1 ۳ ۲ للب امول و امود ليل رط ‎Cheese‏ است. #ابما ترشب ‎SW‏ ‏الف )منيع انسافى / بام ريز ب )برام ديى | ملع اننالى ااه ع) اير / يردى امال digs. deine

صفحه 24:
۳ مطل ‎Vs tbe Shasta‏ رض ع ص 1.۴ بگراف ۶) ات الك اك بكي كم ده 21111111 E = és teal MS, yy ‏كت ب ان وی وم‎ PO این و ‎WPF £ ) seeds hey"‏ بر اف۲) الف) ‎Je‏ 4 0000-07 vag ie Cu AG

صفحه 25:
و ‎Usd‏ تن دول اموزل واه مت «ساان ایست؟ ‎She‏ 8 ‎ST he‏ ‎Siig Ag‏ نرق کر موز

صفحه 26:
y ie Ober )۲ ‏گرا‎ wre. 529 SB ET OM TEA ١ ‏ونث شک ایو شوش تون و مشش و ارت موز و و کرام موش )ای رای ور‎ oS ‏رین ود روش ی‎ 1 Soe ee, oA bo ۳ ‏رات‎ ۱۷۱۷ test talents شبد !5 ‎Nets‏ ذش حربررى وفايقك ‎Sibyl eng‏ محازم است وتو رو انق وسو تمان صادر وتم أن م روا ار لو چات ببس ‎dee ash hd igh‏ ص۱۵ ‎oii‏ .3 ۸ ‎Brinig‏ یس تنل لب سم بت دز وروی ی ست؟ 9 1 دان انا ‎woe Spite cpp uel‏

صفحه 27:
‎Cis‏ نت ؤرى وسازالى وت الف) اس ‎he ‏ج ) اماد داش و ‎etal‏ ‎INP AS ‏ا ل 1 الف) حرايت ‎AN‏ 0 ‏ب ) رتبت رده اماد ‏ع ) ضط امال ‎ ‏2 ‏) اسماده ا دان

صفحه 28:
‎Ao‏ ی ی ‎pie x ‏الت) رآ موزی‎ ‎a ‏ب) سب بارت ‎a ‎SE EAME ‎ee ‏دای رل ‎ae y ‏و یگیم ری سر شده است؟‎ ۷ 1941 ‏الف ) راي‎ ‏ب) نر 111 ‏رج) مارد ۱۳۸۱ ‎WYO SEO ‎

صفحه 29:
هراسك ازع رات لاوز نش ( ل .صني ۱۴۰. ارف ۲ الثف) ‎xe ae‏ ب ) وام ‎BI‏ 6 SEG 1

صفحه 30:
۸ ‏و تس‎ Ly EP Ay io ee Se oa 0 ‏ا جرتيرى مزاياى اموز اذ داه وول را رار ون لير ميهد‎ ‏كل ...دسا ترات سرع فد يداي كسب و‎ BI SOA Ge Sh sterol ‏اقيم اولع‎ وی »ات | ياه ی اهر ره ترم ‎wh‏ (ru. MP7.A SP ‏ست؛‎ ire nsgrs8. ۲ فز وتودى واموريت 1 آموزش اذ داه وود عارت است از ‎NTT Gui‏ شاوی ی رای رن نز ‎a‏ ‎oe suki does beg (isles‏ ‎

صفحه 31:
A ies ‏و‎ 5 SI iss AGIA lI Seabee gills a ‏ص‎ ‎Fi ‏ب) ی یکی‎ Bai, CLEA 2 ‏د ویر یش‎ Ae ۲ 4, = j ‏حت‎ AS Sulzer Sir ‏کل ووم‎ .۲ NB GA in ‏وی‎ ‎AIS ‏عادو‎ ‏داد سا ای دیا‎

صفحه 32:
۳ موزل از را دود سای ...9۱۰۰.۰ ‎Sr‏ )ید ا ع) ذصت ا یآموزنی ‎G‏ بدا كرد ناموش ‎stele pda eatin Pe + Cail ‎Jb mye ‏ع)« لفق ‏مي تكنت ‎

صفحه 33:
الوزن 2 بای رای ی تور ره as fae yl (4) ‏ب) نازاى انائى‎ ‏ع ) اسراو ی مووو‎ د) فنای‌اژی

صفحه 34:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
15,000 تومان