علوم انسانی و علوم اجتماعی روانشناسی و روانپزشکی

راهنمایی، مشاوره، روان درمانی

ravan-darmani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
بسم الله الرحمن الرحیم پاورپوینت مورد نظر دارای مفاهیم زیر است: ۱. تعریف راهنمایی ۲. تعریف مشاوره ۳. تعریف روان درمانی ۴. تفاوت بین راهنمایی، مشاوره و دروان درمانی ۵. تاریخچه مشاوره به طور کامل ۶. خشونت، تروما، بحران ۷. سلامت جسمی و بهداشت روانی ۸. لیدرشیپ و رهبری مورد ۶، ۷ و ۸ به صورت مختصر توضیح داده شده است. ویژگی های پاورپوینت مدنظر: ۱. دارای بک گراند شکیل ۲. دارای دارای وکتورها و تصاویر متنوع( بالغ بر ۲۲ مورد) ۳. دارای انیمیشن ها و افکت های متنوع ۴. مطالب غنی و مفید ۵. قابل ارائه در مدرسه و دانشگاه بدون اضافه کردن مطلب ۶. فونت های ب نازنین و ب تیتر دقت فرمایید که ارزش قالب پاورپوینت و افکت های آن به تنهایی، ۵۰هزار تومان و حتی بیشتر می باشد؛ حال قیمت این پاور به همراه مطالب کامل آن، قیمتی منصفانه دارد. این پاور با کیفیت، هم در هزینه و هم در زمان، یک کار مقرون به صرفه است. راه ارتباطی (جهت سوال یا سفارش): alstr2026@gmailcom
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
154 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “راهنمایی، مشاوره، روان درمانی”

راهنمایی، مشاوره، روان درمانی

اسلاید 1: اعضا نام افراد نوشته شودنام استاد

اسلاید 2: مباحث اصلیراهنماییمشاورهروان درمانیتفاوتتاریخچه

اسلاید 3: راهنماییلغویراهنمایی یا (guidance) از نظر لغوی به معنی دلالت، هدایت و راهبری کردن، اداره کردن و ارشاد کردن است. اصطلاحراهنمایی در اصطلاح، عبارت است از فرآیند کمک کردن به مردم برای تصمیم گیری درباره موضوعات مهمی که بر زندگیشان تاثیر می گذارند،مثلا،انتخاب سبک زندگی مورد علاقه.به عنوان امر تربیتیفرایند یاری دهنده ای است که از طریق یک سلسله فعالیت های نظام مند و سازمان یافته به رشد متعادل و همه جانبه انسان می انجامد و موجبات بهره گیری از حداکثر توانایی های بالقوه فرد در نظام آموزش و پرورش را فراهم می آورسایر تعاریف: یک فرآیند منسجم ،منظم و خلاق که برای همه مراحل زندگی مفید و قابل استفاده است.فرآیندی که هدفش اطمینان حاصل کردن از رشد همه جانبه افراد است طوری که بتوانند مشکلات خودشان را حل کنند.راهنمایی به فرایند خود-اکتشافی در افراد کمک می کند تا شخصیت،طرز فکرو روش منحصر به فرد خود برای حل مشکلات را به تنهایی و به طور مستقل رشد دهند و متحول کنند.جریانی است که فرد را به شناخت خود و محیط پیرامون یاری می دهد.

اسلاید 4: مفهوم راهنمایی خالی از ابهام نیست.گاهی ممکن است فرد از طریق خواندن کتاب یا دیدن یک فیلم، به حل مشکل خود دست یابد؛ بنابراین محتوای کتاب یا فیلم که فرد ارائه شده است، راهنمایی تلقی می شود.گاهی راهنمایی به معنی نصیحت کردن و پند و اندرز دادن است. مانند زمانی که والدین از راه دلسوزی به فرزندانشان، راه نشان می دهند. و برایشان تعیین تکلیف کنند.گاهی هم راهنمایی به معنی پیروی محض فرد از یک سلسله اصول و هماهنگ کردن رفتار با این اصول است؛ مانند راهنمایی در قالب دین و مذهب که رعایت آن برای بهبود زندگی انسان و هدایت وی ضروری به حساب می آید. همه این موارد می تواند راهنمایی باشد اما نکته قابل توجه این است که تمام مفاهیم راهنمایی دارای یک هدف کلی و نهایی هستند.هدف غایی و نهایی راهنمایی آن است که آدمی خود قادر شود با دانش و بینش بیشتر به حل مساله و مشکل خویش بپردازد و در مراحل مختلف زندگی و پیشامدهای آن، تصمیمات عاقلانه و هوشیارانه بگیرد و هدف های باارزشی برای خود انتخاب کند و در رسیدن به آن استقامت نشان دهد. نتیجههدف نهایی راهنمایی، خود رهبری است.

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید