صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
صفحه 4:
به آ
موزش بدبین نیستم
صفحه 5:
ان را ل
راضنمای انتخاب
فرهنگیان به
مدارس ابران as ja ۲ کشور
صفحه 6:
۱ ha 2 oe On eo
بسیاری از فرهکیان علاقه مند هستند
در مدارس خارج از کشور تدرس کنند
اما راهفحکارش را نمی دانند این
پاورپوبنت یک راهنمای مناسب است
صفحه 7:
۱ ha 2 oe On eo
گردآوری : محمد فایق مجیدی
نگارنده این مطالب رتبه چهارم کشوری در
آزمون اعزام به خارج فرهنگیان را داشته
ودوسال تجربه زندگی در خارج از کشور را
۲ ee { .. دا
صفحه 8:
نكته مهم مهم مهم
- ابن مطالب ببشتر بر اساس راهنمای سال ۱۳٩۱ نوشته
شده است و هر سال وبرايش مى شود هنكام شركت
در آزمون بايد شيوه نامه همان سال تححیلی با دقت
صفحه 9:
۱ ha 2 oe On eo
- آموزگار دوره ابندایی
- دبیر دوره راهنمایی تححیلی
- دبیر دوره متوسطه نظری
- مربی پرورشی و فرهنگی
مدیر مجتمعهای آموزشی - پرورشی
- مدیر آموزشگاه
صفحه 10:
مسر رس سانا
- معاون آموزشگاه
- مشاور
- کارشناس آموزش. امتحانات و امور پرورشی
- کارشناس امور مالی
- معاون اجرايى
صفحه 11:
راهنمای اعزام به خارج فرهنگیان
باسمه تعالی
مقدمه :
رفنمود های صریح و دور اندیشانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه
ای مدظله العالی ) در باب مدارس ایرانی خارج از کشور و تاکید معظم له بر
خرورت توسعه کمی و کیفی آنضا و نیز توجه ویژه ریاست محترم جمهوری به این
حوزه از وزارت آموزش و پرورش بیانگر اهمیت و جایگاه راهبردی این مدارس در
ایجاد و استحکام پیوند هموطنان مقیم خارج از کشور با میهن عزیز و نظام مقدس
جمهوری اسلامی ایران و حفظ و تعمیق هویت ایرانی . اسلامی فرزندان اين مرز و بوم
در اقحی نقاط جفان میباشد.
صفحه 12:
راهنمای اعزام به خارج فرهنگیان
در همین راستا نقش و رسالت فرهنگیان اعزامی به
عنوان (( سقیران دانایی و فرهنگ )) در تحقق اهد اف
نظام در اين بخش بسیار تعیین کننده . اثر گذار و
بی بدیل است و تنها معلمان آگاه مومن. انقلابی .
توانمند و دلسوز از عهده انجام شایسته آن بر خواهند
صفحه 13:
راهنمای اعزام به خارج فرهنگیان
شرایط و مقتضیات كاملاً متفاوت كار و زندكى در
خارج از کشور ایجاب مینماید که فرآیند انتخاب و
اعزام نیرو به مدارس خارج از کشور با نگاهی دقیقتر
و حساسیتی بیشتر مورد عنایت مسئولین ذیربط قرار
گرفته و با نلقی آن به عنوان دغدغهای انقلابی و ملی
به نحو مطلوب انجام كيرد .
صفحه 14:
ان را ل
از سوی دیگر همکاران داوطلب اعزام به مدارس خارخ
از کشور باید نسبت به تحمیم و انتخاب خود کاملا
آگاه و متعضد بوده .آمادگی [ازم فکری. روحی و
تخحصى را براى يذيرش اين رسالت سنكين كسب
نمایند
صفحه 15:
منشور سفيران دانايى و فرهنكى
نا ضمن انجام وظايف سازمانى اين ماموريت . الكو و
پیام رسان شایسته ای برای فرهنگ و تمدن ایران
سربلند و ارزشهای مقدس و حیات بخش اسلام عزیز
باشند . و در اين خحوص توجه و تامل داوطلبان عزیز را
پیش از هر چیز به اصول زیر به عنوان((منشور سکیران
دانایی و فرهنگ )) جلب مینماید :
صفحه 16:
32 ا re
-١ ياى بندى به اصول و ارزشهاى
انقلاب اسلامى و حفظ و كسترش
آنها.
صفحه 17:
منشور سفيران دانايى و فرهنكى
۲- مضرورزی و ایجاد ارامش
خاطر در دانشآموزان. اولیاء و
همكاران
صفحه 18:
32 ا re
> تلقى مامور بت as از کشور یه
عنوان امانت ملی و رسالت
گرهنگکی
صفحه 19:
somes ی
5 - امادكى انجام ماموريت
محوله به نحو شایسته. کامل و
اثوبخش.
صفحه 20:
32 ا re
0- حفظ شوّون اسلامى و منزلت
فرهنگی خود و خانواده بطور
كامل و به احسن وجه .
صفحه 21:
منشور سفيران دانايى و فرهنكى
1- اهتمام جدی در ارتگای
بیش از پیش و کیکی آموزش
و پرورش دانش اموزان .
صفحه 22:
32 ا re
-V رعابت خوابط. مقررات مريوط
و اجرای برنامهها و سباست های
وزارت متبوع .
صفحه 23:
منشور سفيران دانايى و فرهنكى
-١ كسب تجربه فای علمی و
عملى مقيد و انتقال ان به حوزه
های كارى در Jala کشور .
صفحه 24:
32 ا re
تذكر :
احكام ماموريت نيروهاى اعزامى يكساله
بوده و با توجه به التزام عملى به اين «منشور»
و نیز عملکرد آنان . قابل تمدید خواهد بود
صفحه 25:
ای
[- استخدام ولشماق تدر وزارت
آموزش و پرورش .
صفحه 26:
الف) شرايط عمومى
۲- داشتن حداقل ٠١ و حداكتر ١1 سال سابقه
خدمت براى دارندگان مدرک تحصيلى
لبسانس و ١١ سال براى دارند كان مدرك
تحصيلى فوق لبسانس تا يابان شهريور همان
سال (بر ا ل
صفحه 27:
ای
۳- داشتن حداقل مدرک تححیلی
کارشناسی ( لیسانس) برای داوطلبان
کلبه رشنهها و مشاغل در زمان ثبت
نام مندرح در حكم كار كزينى
صفحه 28:
الف) شرايط عمومى
۶- برخورداری از سلامت بینایی-
شنوایی - گفناری و روانی در زمان
آزمون و اعزامباتایید پزشط معتمد
وزارت آموزش و پرورش .
صفحه 29:
ای
تبصره: ثبت نام جانبازان عزیزی که
نقص عضو آنان مانع از انجام وظایک
سازمانی و محوله نمیباشد. بلمانع
است .
صفحه 30:
الف) شرايط عمومى
Jali -0
تذکر: خواهران فرهنگکی که همسرشان جزو
شاغلین رسمی وزارت آموزش و پرورش نبستند.
نمیتوانند در آزمون شرکت نمایند .
صفحه 31:
ای
1- احراز صلاحيت لازم كزينش و
حراست با توجه به قرار گرفتن
جايكاه معلمين اعزامى بعنوان
مامورین دولت در ردیک مشاغل حساس
صفحه 32:
الف) شرايط عمومى
۷- داوطلبان نباید بیش از ۳
گرزند داشته باشند
صفحه 33:
ای
تبحره : رؤبت احل شناسنامه منقاخی در زمان
سنجش و ارزیابی حضوری (مصاحبه ) انجام میشود .
تذکر: زوج گرهنگی نباید در زمان اعزام و در طول
مدت ماموریت فرزند زیر ۳ سال داشته باشند .
صفحه 34:
الف) شرايط عمومى
تذكر : داشتن فرزند زیر ۳ سال و تولد فرزند در
صورت قبولی در تمام مراحل قبل از اعزام و در طول
مدت ماموريت برای زوجه فرهنگی پذیرفنه شده
ممنوع میباشد در غیر اینصورت قبولی و ادامه
ماموریت آنان کملنیکن تلقی میگردد .
صفحه 35:
ای
۸ - نداشتن سابقه ماموریت تثابت بیش از شش ماه در
خارج از کشور
تبحره : زوجهای فرهنگی چنانچه زوج با زوجه سابقه
بیش از شش ماه مأمهریت ثابت را در خارج از کشور
داشته باشند هییج كدام از آنها حق شرکت در آزمون
را ندارند.
صفحه 36:
الف) شرايط عمومى
تذکر : ارائه تاییدیه اداره آموزش و پرورش محل خدمت در زمان
سنجش و ارزیابی حضوری الزامیست.
٩ - تسلط کامل به روخوانی و روانخوانی قرآن کریم
۳ - توانایی انجام کار با رایانه
۱| - توانایی خواندن. درک مطلب و مکالمات روزصره به زبان
انگلیسی
۲ - داشتن گواهینامه رانندگی پایه دوم در زمان اعزام
صفحه 37:
ای
۳ - داشتن کواهی پایان خدمت و يا معافیت در زمان اعزام و نداشتن
هر گهنه منع قانونی در زمان اعزام
۶ - ارائه گواهی عدم سابقه سو- پیشینه در زمان اعزام الزامی است
۵ - چنانچه فرهنگیان محترم در آزمونهای قبلی اعزام به مدارس
جمضهری اسلامی ایران در خارج از کشور شرکت نموده و قبهل شدهاند و
تاکنون به هر دلیلی اعزام نشدهاند نا تعیین نهایی آزمون "قبلی " حق
شرکت مجدد در آزمون را ندارند
صفحه 38:
ب) شرایط اختصاصی
مشاغل مجتمعهای آموزشی و پرورشی
| - شرایط اختحاحی مدیران مجتمعهای آموزش و پرورش
۱-۱- داشتن حداقل ١١ سال سابقه مدیریت که ۲ سال آن
در يستهاى مدير كل. معاون وزير رئيس مراكز ستادى.
مديريت آموزش و يرورش مراكز استانها و شهرستانهاى
تابعه از تاریخ ۱/۷/۱۳۸۱ به بعد
صفحه 39:
ب) شرايط اختصاصى
۲-۱- دارا بودن حداقل مدرک فوق لیسانس و بالاتر
۳-۱- آشنایی کامل به قوانین و آنیننامههای مربوط به
آموزش و امتحانات و امور مالی و اداری
5-۱- دارا بودن شرایط عمومی و اختحاصی شیوهنامه
ضمناً مظایف مدیریت فوق با مدیریت واحد آموزشی
متفاوت میباشد
صفحه 40:
ب) شرایط اختصاصی
۱ کارشناس آموزش. امتحانات: اشتغال در پستهای
کارشناس. کارشناس مسئول. رنیس گروه و بالاتر.
منححرا مربوط به حوزههای آموزش و سنجش در سطح
منطقه. استان وحوزه ستادی با حداقل ۵0 سال سابقه
اشتغال در پستهای مذکور که ۳ سال آن از ۱۳۸۱ به
بعد باشد .
صفحه 41:
ب) شرايط اختصاصى
تبصره : آشنايى كامل با سيستم يايكاه
اطلاعاتى دانش آموزان در تمام مقاطع
تححیلی برای متگاخیان رشته آموزش و
امتحانات خروری و ارائه تائیدیه کنبی ( گرم
شماره ۶ ) از اداره سنجش استان الزامی است .
صفحه 42:
ب) شرایط اختصاصی
۱ کارشناس امور مالی: اشتغال در پستهای
کارشناس. کارشناس مسئول. رنیس گروه و بالاتر
منحصرا مربوط به حوزه فعالیتهای مالی در سطح
منطقه. استان و حوزه ستادی با حداقل ۵ سال سابقه
اشتغال در پستهای مذکور که ۳ سال آن از ۱۳۸۲ به
بعد باشد.
صفحه 43:
ب) شرایط اختصاصی
*- کارشناس امور اداری در صورت
نیاز با نظر معاونت توسعه و مد بریت
صفحه 44:
ب) شرایط اختصاصی
۳- مشاغل مدارس
۲- مدیر واحد آموزشی : داشتن حداقل 0 سال سابقه
مدیریت در واحدهای آموزشی ( ابتدایی. راهنمایی.
متوسطه. پیش دانشگاهی يا مراکز تربیت معلم) تا
تاریخ ۳۱/۱/٩۱ که ۳ سال آن از ۱/۷/۸۲ به بعد باشد.
صفحه 45:
ب) شرايط اختصاصى
تبحره: اقرادى كه استخدام اولبه آنها در مشاغل
معلمان بوده است ( مشمولين بخشنامه سابق /١ "اد
عمورخ ۸۵۸ ۱/۱۲ ) شاغل در سطون زير به شرط
داشتن حداقل ۶ سال سابقه مدیریت واحد آموزشی
میتوانند در (رشته مدبریبت) شرکت کنند: .
صفحه 46:
ب) شرایط اختصاصی
الف - کلیه شاغلین در حوزه ستادی از سطح کارشناس و
بالاتر.
ب - مدبران كل. روسا. معاونان. مدبران. روساى كروه و اداره
و کارشناسان مسئول و كارشناسان ادارات كل استان
ج- روسا. معاونان. مسئولان دورههای تححیلی. کارشناس امور
آموزشی مناطق و نواحی (مدیریتها).
صفحه 47:
ب) شرايط اختصاصى
۲ ۲- معاونین آموزشی : داشتن حداقل 0 سال
سابقه مدیریت یا معاونت واحدهای آموزشی
( ابتندایی. راهنمایی. متوسطه. پیش دانشگاهی
با مراکز تربیت معلم ) نا تاریخ ۳۱/۱/٩۱ كه
حداقل ۳ سال آن از تاریخ ۱/۷/۱۳۸۱ به بعد باشد.
صفحه 48:
ب) شرایط اختصاصی
تبحره: افرادی که استخدام اولیه آنضا در مشاغل
معلمان بوده است (مشمولین بخشنامه سایق 2۲۳۰/۱ مورخ
۸ ۳ ) شاغل در سطوح زیرمیتوانند در رشته
«معاونت واحدهای آموزشی » شرکت کنند :
الف - کلیه شاغلین در حوزه ستادی از سطح کارشناس
و بالاتر.
صفحه 49:
ب) شرايط اختصاصى
ب- روساء معاونان. مديران. روساى كروه و اداره و
كارشناسان مسئول و كارشناسان ادارات کل استان.
خ- روساء معاونان. مسنولان دوره هاى تحصيلى,
کارشناس امور آموزشی مناطق و نواحی
صفحه 50:
ب) شرایط اختصاصی
۲ - آموزگای دبیر: داشتن حداقل 0 سال
سابقه تدریس موظک و تمام وقت در رشته
مورد تقاضا نا تاریخ۳۱/۱/۹۱ که ۳ سال آن
بصورت منوالی با متناوب از ۱/۷/۸۱ به بعد
باشد
صفحه 51:
ب) شرايط اختصاصى
۲- مشاور مدارس : داشتن حداقل 0 سال
سابقه کار در رشنه مشاوره 1 تححیلی نا تاريخ
۱( که ۲ سال آن بصورت منوالی با
متناوب از ۱/۷/۱۳۸۱ به بعد باشد.
صفحه 52:
2223111108
0/7- مربى يوورشى و قرهنكى : داشتن
حداقل 0 سال سابقه كار در رشته امور
تربیتی مدارس نا تاریخ ۳۱/۱/٩۱ که حداقل
۳ سال آن بحورت متوالی با متناوب از تاریخ
۲ به بعد باشد .
صفحه 53:
ب) شرايط اختصاصى
۲- معاون اجرایی : داشتن حداقل 0 سال
سابقه کار در امور دکتر داری و معاونت
اجرایی مدارس ( متحدی دفتری . کارشناس
پایگاه اطلاعات دانش آموزی ) که ۳ سال آن
منتهی به شفریور ۱۳٩۱ باشد .
صفحه 54:
ب) شرایط اختصاصی
تذكرات:
-١ آموزكاران دوره ابتدايى بايد توانايى و تسلط كافى برای
تدریس در کلاسهای چند پایه را داشته و دوره های آشنایی با
کتب جدید التالیک ( بخوانیم و بنویسیم. هدیههای آسمانی.
آموزش قرآن و دورههای توصیکی و نظام آموزشی ۱-۳-۳ ...)را
گذرانده باشند . ارائه گواهیهای مربوط. در زمان اعزام
الزامی است
صفحه 55:
۲ - راهنمایان آموزشی و معلمان
راهنما در حورت داشتن سایر شرایط
میتوانند در رشته تخحصصی ندریس
خود داوطلب شوند.
صفحه 56:
- مدير و معاون و كقيل
آموزكاران با داشتن ساير شرايط
عمومى و اختخاصى مى توانند در
رشته «1موزكارى» شركت نمابيند .
صفحه 57:
ب) شرايط اختصاصى
5- دبيوان بايد علاوه بر رشته تخصصى ذود. توانایی
نتدريس دروس مرتبط و نيمه مرتبط را داشته و دوره
هاى آشنايى با كتب جديد التاليف رشته تخصصى
l, گذرانده باشند . (ارائه گواهی دوره ها در مرحله
سنجش و ارزیابی حضوری الزامی است) . .
صفحه 58:
ب) شرایط اختصاصی
0- مدرسان مراکز تربیت معلم در حورت
داشتن سایر شرایط مینوانند در آزمون رشنه
تخححی تدریس خود که مورد نیاز مدارس
خارج از کشور باشد (جدول رشتههای آزمون )؛
با رعایت بند ۳ شركت نمايند . .
صفحه 59:
تذکر : در صورت گبولی نهایی این
اقراد از هیات علمی خارخ و به سمت
ویو سول قأنون سديريت قدساتة
کشوری مامور مى كردند .
صفحه 60:
ب) شرایط اختصاصی
7- آن دسته از فمکارانی که در هنرستانهای فنی.
حرفه ای و کاردانش با سمت دبیر یا هنر آموز به تدریس
اشتغال دارند. در صورت دارا بودن سابر شرايط
میتوانند در رشته تخصصى ذود كه مورد نياز مدارس
خارج از کشور باشد (جدول رشته های آزمون ). داوطلب
شرکت در آزمون شوند .
صفحه 61:
ب) شرايط اختصاصى
-١ آن دسته از نيروهاى آموزشى كه رشته
تدريس و مدرک تححیلی آنان منفاوت است.
ani Lia دارای ۵ سال سابقه تدریس موظک و نمام
وقت منتهی به ناریخ ۳۱/۱/٩۱ باشند. میتوانند
در رشنه تدر بس خود شرحت نمایند ..
صفحه 62:
ب) شرایط اختصاصی
۸- دبیرانی که یک ماده درسی را همزمان در
دورههای راهنمایی و متوسطه تدریس میکنند و یا
در ۵ سال گذشنه بین دورههای باد شده جا به جا
شدهاند. بر اساس دوره تححیلی مندرج در آخرین حکم
کارگزینی خود مجاز به شرکت در آزمون آن دوره
خواهند بود .
صفحه 63:
ب) شرايط اختصاصى
-٩ آن دسته از آموزگاران دبیران مربیان تربیتی و مشاوران
تححیلی که بر اساس بخشنامه سایق اد /۲۳۰ مورخ 1/۱۲/0۸ در
ادارات سای با مان استعال دنت ب را دای مداقل
۲ سال سابقه ندریس کار تربیتی یا مشاوره تححیلی موظف در
0 سال اخبر ( از سال ۱/۷/۸۱ لفایت ۳۱/۱/۹۰ ) مد ارس.
میتوانند در آزمون رشته تخحصصی خود شرکت نمایند.
صفحه 64:
ب) شرایط اختصاصی
۰ - کارشناسان و کارشناس مسوولان و بالاتر چنانچه
نسبت به تالیف کنب درسی انجام وظیقه مینمایند
میتوانند با داشتن سایر شرایط در رشته کتب تالیف
شده شرکت نمایند.
II - موّلغان کب درسی میتوانند در رسته کناب مورد
تالیف بشرصا «اشتن سای شرایطا شر کت نمایند .
صفحه 65:
ere ree ee rede)
| - کسب احراز شرایط عمومی
۳- کسب رنبه لازم در آزمون کنبی (به
تفکیک رشته و براساس قضرست فخضلی جفت
شرکت در مرحله سنجش و ارزیابی حضوری).
۳- توانایی کامل بر رو خوانی و روان خوانی قرآن
صفحه 66:
مراحل انتخاب و پذیرش نهایی داوطلبان
#- كسب امتياز [ازم در مرحله «سنجش و ارزیابی
حضوری» که شامل موارد زیر می باشد:
الف- دانش تخححی و مهارت های شغلی و حرفه ای
منناسب با رشته آزمون و توانایی کار با رایانه در حد
مهارتهای هفتگانه بر اساس نیاز رشته های
صفحه 67:
ere ree ee rede)
ب- ویژگیهای فردی و شخحیتی متناسب با ماموریت خارج از
کشور.
ج- تسلط و آشنایی کافی به زبان انگلیسی حر سطح
گفتگو و رفع نیازهای شغلی (54 -1ع]ابرای معلمان و
آموزگاران و سایر رشتهها و 95 آا]ابرای مدیران و معاونین)
۵ - احراز شرایط عمومی و اختصاصی برابر مفاد شیوه نامه .
صفحه 68:
ا Ret ek
7 - شرکت فعال در دوره های
توجیهی و آموزشی نعیین شده
متناسب با نیاز شغلی
صفحه 69:
ere ree ee rede)
تذکرات مهم:
ا-نمره كل داوطلبان که نعیین کننده
وتبه و ملک پذیرش نفلیی آنان می باشد
بر اسلس جدول زیر محاسبه می گردد:
صفحه 70:
مراحل انتخاب و پذیرش نهایی داوطلبان
سنجش و ارزيابي حضوري
امتیا آزمو
مجموع نمره و 0 ]| حافظبيش زبان we 2
امتیاز کل 3 888 از يك جزء “ie طح a
كرى قرآن كريم يو i ۳ ي
1% | 1% 3% 100%
96۵ ۱ 9۵ ۱ ۷۵ ۵
صفحه 71:
ere ree ee rede)
۷ - اعزام پذیرفته شدگان نهایی منوط به تانید کتبی
هنیت مرکزی گزینش و اداره کل حراست خواهد بود.
تبحره : تاییدیه كتبى هيات مركزى كزينش و اداره كل
حراست برای هر یک از زوجین فرهنگی نیز الزامی است .
تذکر مهم : امتیاز سوابق ایثارگری پس از استعلام از
مراجع ذیحلاج محاسبه خواهد شد .
صفحه 72:
منابع عمومی
سطح آزمون و منابع
معارف اسلامی تالیف جمعی از نویسندگان (انتشارات سمت- کد ۱۵)
اخلاق و تربیت اسلامی (تالیف محمد تقی رهبر و محمد حسن رحیمیان-
انتشارات سمت)
تاريخ معاصر ایران. سال سوم متوسطه - تالیف سازمان پژوهش و برنامه ریزی
درسی
زبان و نگارش فارسی( انتشارات سمت. کد ۱۶)
مهارتهای آموزشی و پرورشی «تالید دکتر شعبای-انتشارات ست)
اندازه گیری. سنجش و ارزشیابی آموزشی(تالیف دکتر سیف)
آیین نامههای آموزشی و امتحانات دورههای مختلف تحصیلی و آیین نامه
اجرایی مدارس
کتاب های دوره متوسطه نظری (رشتههای غیر علوم انسانی)
کتاب های رایانه کار درجه ۱و ۲
مواد آزمون
آشنایی با معارف اسلامی
اخلاق و تربیت اسلامی
تاريخ ايران و اسلام
زبان و ادبيات فارسى
کلیات روش ها و فنون تدریس
سنجش و اندازه گیری
آ
ایی با آیین نامههای مدارس
زبان خارجی انگلیسی : (ترجمه و درک مطلب)
آشنایی با کامپیوتر
ردیف
صفحه 73:
مواد آزمون اختصاصی دوره ابتدایی
- روشهاي تدریس
کلاسهاي چند abl
دوره كارشناسي - روش تدریس و ابتداٍ
رشته آموزش بررسي کتابهاي درسي =
بتدايي دوره ابتدايي 101
- راهنمايي و مشاوره
| کودك L
صفحه 74:
صفحه 75:
صفحه 76:
صفحه 77:
صفحه 78:
صفحه 79:
eRe Sao eee) a سا
صفحه 80:
eID EI OTS capac eS ELS
دینی و قرآن
en) 9 5455(
۳۳
- زبان عربی (صرف. نحو و ترجمه)
صفحه 81:
۲ leet aay a)
رم ار
دوره متوسطه نظری
صفحه 82:
صفحه 83:
صفحه 84:
- شیمی و روش تدریس آن
ae Sy i
دوره متوسطه نظرى 9
a ا ا pe
صفحه 85:
- علوم بلاغت (معانىء بيان و بديع)
- ادبیات is eer ESS) DG
زبان و ادبیات عرب
صفحه 86:
صفحه 87:
- روش ندريس و بررسى كتاب هاى
ae. ۲
- ترجمه و درک
صفحه 88:
صفحه 89:
ell Sen شناسی دوره متوسطه
صفحه 90:
صفحه 91:
7
لست ذا ۳ أموزش و
امتحانات
= لاس( كه 9 دفتردارى
آییننامههای أموزشى» ات
0
صفحه 92:
- روانش
i برنامه 5 زی فعالیتهای ۳
See طراحى و أجراى فعاليتهاى برورشى و
صفحه 93:
۱۳ Ea
پیزیولوژی. ورزشی a
۱ die
- سنجش و انداز هكيرى wp شوگ بدنى
صفحه 94:
عع
موزسكاهى
- اصول و فنون راهنمایی و مشاوره
- روان شناسي تربيتى ,
0
- مقررات و آییننامههای آموزشی»
پرورشی و امتحانات
- سيستمهاى رايانهاى آموزش و امتحانات
صفحه 95:
نون ديوان م
is preven 9 کل ور 3 وب ۳
oneers ۱0[ خارج أذ
امهها ودستورالعملهای مالی وزارت 2S ۳
- اصول حسابداری دولتی
Sie cone nee 1
آشنایی با قانون وصول برخی از درآمدهای دهلت و مصرف آن در موارد
انون برنامه ينجم توسعه حسب مورد در خصوص مدارس خارج از
7
[۱ eee ا 0 ا
21111111111 1 0 eh OES PCA)
Fe eae te rere poem Re a
Fea Wess Fp reir Ft
5005 ead Pre ere eos
کار و تامین اجتماعی در مور انواع قراردادها و
صفحه 96:
صفحه 97:
سطح آزمون برای هر رشته هرسال اعلام می
شود متا :
برای رشته مدیریت يا معاونت مدارس
دوره کارشناسی رشتههای مدیریت آموزشی برنامهریزی
آموزشی
صفحه 98:
پایان
به اميد قبولى در ازمون