پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

راهنمای ایمنی غذایی

rahnami-imni-ghzayi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “راهنمای ایمنی غذایی”

راهنمای ایمنی غذایی

اسلاید 1: راهنمای ایمنی غذائی

اسلاید 2: از غذایتان لذت ببرید. نگذارید فاسد بشوداین ارایه راه های ساده ای را نشان می دهد کهبا آن می توانید از سالم ماندن غذائی که برایمصرف خود، خانواده و دوستان می خرید و بهخانه می برید مطمئن شوید.

اسلاید 3: مسمومیت غذاییاغلب، مسمومیت غذائی در اثر باکتری ها و از غذاهائی است که بواسطه نگهداری نامناسب، پُخت و پَز نامطلوب، یا دست زدن غیر بهداشتی فاسد شده باشد. چنین غذائی ممکن است بو و مزه و ظاهر طبیعی را هم نشان بدهد. برخی از افراد نظیر کودکان، زنان باردار، و سالمندان، و افراد بیمار ممکن است نسبت به مسمومیت غذائی از دیگران حساستر باشند.

اسلاید 4: علائم مسمومیت غذائی بسته به نوع باکتری یا آلاینده های بیماریزا ممکن است متفاوت باشد. شما ممکن است به یک یا چند از علائم زیر دچار شوید:• حالت استفراغ• شکم درد• اسهال• تب• سردرداین علائم ممکن است 30 دقیقه پس از صرف غذا یا ساعت ها بعد بروز نماید. این علائم ممکن است خفیف یا شدید باشد.مسمومیت غذایی

اسلاید 5: برخی از باکتریها ممکن است سبب بروزعلائم دیگری بشوند. در افراد حساس، باکتری نوع لیستریاlisteria ممکن است باعث سقط جنین یا سایربیماری های وخیم بشود.مسمومیت غذایی

اسلاید 6: برای دریافت کمک به کجا بایستی رجوع کرد؟به پزشک خود مراجعه کنید. اگر فکر می کنید که علت آن مسمومیت غذای آماده ای باشد که شما خریده اید و خورده اید بیماری خود را به مراکز بهداشت، شهرداری محل و سایر ادارات مربوطه گزارش کنید تا علت آن مورد بررسی قرار گیرد.

اسلاید 7: غذاهای فاسد شدنیباکتری های مسموم کننده غذا به طور طبیعی در مواد غذائی وجود دارند و چنانچه شرایط برای رشد باکتری فراهم باشد ظرف مدت ٧ ساعت تعداد باکتری از یک عدد به بیش از دو میلیون عدد افزایش می یابد.

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید