پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

راهنمای گام دوم وشستشو و گندزدایی مراکز بهداشتی و درمانی ( کنترل کووید – ۱۹ )

mraacz-behdashti

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “راهنمای گام دوم وشستشو و گندزدایی مراکز بهداشتی و درمانی ( کنترل کووید – ۱۹ )”

راهنمای گام دوم وشستشو و گندزدایی مراکز بهداشتی و درمانی ( کنترل کووید – ۱۹ )

اسلاید 1: راهنمای گام دوم مبارزه با کووید-19شستشو و گند زدایی بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی ارائه کننده خدمات بهداشتی درمانی به بیماران کووید 19 بعد از برگشت به فعالیتهای عادیتهیه و تنظیم از : زهرا ثنایی آذر کارشناس بهداشت محیطدانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه

اسلاید 2: مقدمهویروس ها و باکتری هایی که باعث ایجاد بیماری های حاد تنفسی می شوند برای مدت زمان متغیر(ساعت ها یا روزها ) در محیط زنده می مانند . با تمیز کردن و گندزدایی می توان این عوامل را کاهش و یا غیرفعال کرد.

اسلاید 3: گندزدایی و ضدعفونیگندزدایی(Disinfection): نابودی اشکال رویشی (نه اسپور) بالقوه خطرناک و ارگانیسم های بیماریزا بر روی اشیاء بی جانضدعفونی(Antisepsis): تخریب ، مهار و یا ممناعت از رشد عوامل بیماری زا بر روی بافت زنده با استفاده از عوامل ضدعفونی کننده

اسلاید 4: اصول کلی تمیز کردن و گندزداییکلیه اقدامات اجرایی باید با نظارت کارشناس بهداشت محیط بیمارستان انجام گردد.در صورت نیاز به گندزدایی مطمئن شوید که تمیز کردن قبل از گندزدایی انجام شود. لازم است تو صیه های سازنده برای استفاده یا رقیق سازی ،زمان تماس و مدیریت گندزداها در نظر گرفته شود .

اسلاید 5: اصول کلی تمیز کردن و گندزداییتجهیزات یا سطوح را طوری تمیز کنید که از تولید آئروسل (ذرات معلق در هوا) جلوگیری شود.

اسلاید 6: اصول کلی تمیز کردن و گندزداییبعد از ترخیص کامل بیماران کووید 19 از بخش ، تابلو مناسب جلوی درب ورودی بخشهای مورد نظر جهت اطلاع کارکنان با محتوی بخش در حال شستشو و گندزدایی نصب گردد .

اسلاید 7: اصول کلی تمیز کردن و گندزداییحتی الامکان تمامی پنجره های اتاق ها جهت تهویه طبیعی به مدت نیم الی یک ساعت باز بماند به طوری که به سمت سایر بخشها، فشار مثبت ایجاد نشود.

اسلاید 8: اصول کلی تمیز کردن و گندزداییکلیه کارکنان مسئول شستشو و گندزدایی بخشها آموزش های لازم در این خصوص را گذرانده باشند. اطمینان حاصل گردد کارکنان ناظر عملیات وکارکنانی که قرار است عملیات شستشو و گند زدایی را انجام دهند مشکوک و یا مبتلا به بیماری کووید 19 نباشند .

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید