سایر آموزش

راهکارهای مقابله با افت تحصیلی

ofot-tahsili

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “راهکارهای مقابله با افت تحصیلی”

راهکارهای مقابله با افت تحصیلی

اسلاید 1: به نام خداموضوع: راهکارهای کاهش و مقابله با افت یا شکست تحصیلی در کودکان و نوجواناناردیبهشت 1400

اسلاید 2:

اسلاید 3: مقدمهوقتی صحبت از افت تحصیلی می شود ، منظور تکرار پایه تحصیلی در یک دوره و ترك تحصیل پیش از پایان دوره است. به عبارت دیگر افت تحصیلی شامل جنبه هاي مختلف شکست تحصیلی، چون غیبت مطلق از مدرسه، ترك تحصیل قبل از موعد مقرر، تکرار پایه تحصیلی، نسبت میان سنوات تحصیلی دانش آموز و سال هاي مقرر آموزش و کاهش کیفیت تحصیلات می شود . منظور از افت تحصیلی کاهش عملکرد تحصیلی و درسی دانش آموز از سطح رضایت بخش به سطح نامطلوب است.افت تحصیلی یکی از مشکلات نظام هاي آموزشی است،وهر سال مقادیر معتنابه ی از امکانات مالی ونیرو هاي انسانی،آموزشی و پرورشی به این معضل اختصاص داده می یابد از آنجا که افت تحصیلی با نظام آموزشی ، فرهنگی ، اجتماعی و خانوادگی جامعه ارتباط تنگاتنگی دارد، بررسی آن مستلزم دقت نظر و ارزیابی دقیق عوامل عدیده اي است.بسیاري از افراد افت تحصیلی را به معناي ناتوانی دانش آموز در یادگیري مواد درسی می دانند . بدون شک این تصوري نادرست است، ناتوانی کودك در فراگیري دروس ممکن است از توانایی هاي ذهنی محدود و ضعیف ناشی شود در حالی که افت تحصیلی به معناي نزول از یک سطح بالاتر به سطحی پایین تر در تحصیل و آموزش است.

اسلاید 4: تعريف افت تحصيلي و مفاهيم مرتبط با آن مثل تكرار پايهافت تحصیلی عبارت است از کاهش عملکرد تحصیلی دانش آموز از سطح رضایت بخش به سطح نامطلوب است.ترک تحصیل زودرس عبارت است از وضع دانش آموزی که پیش از پایان آخرین سال یک دوره آموزشی که درآن ثبت نام کرده است آن دوره را زودتر رها می کند.تکرار پایه عبارت است از تکرار یک کلاس برای دانش آموزی که در همان کلاس پایه ای که در سال قبل به سر می برده به تحصیل ادامه دهد.معناي لغوي افت عبارت است از کمبود، کمی، کم و کاست و نقصان و معناي تحت اللفظی آن سنجش علل آمار تجدیدي و مردودي دانش آموزان است.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید