rah-moqabele-ba-farar-maliyati

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “راه مقابله با فرار مالیاتی”

راه مقابله با فرار مالیاتی

اسلاید 1: راه مقابله با فرار مالیاتیارائه:

اسلاید 2: مقدمهسیاست های مالی و مالیاتی از طریق تصحیح و تثبیت فعالیت های اقتصادی در بخشهای مختلف نه تنها به تأمین منابع مالی دولت بلکه به رشد و توسعه اقتصادی کمک می کند . بنابر این اعمال صحیح سیاست های مالیاتی را می توان وسیله ای برای افزایش تحرک، پویایی اقتصادی و حرکت به سمت توسعه اقتصادی اجتماعی تلقی کرد .از سوی دیگر اجرای سیاست های ناصحیح مالیاتی، موجب ضعف بخشهای مختلف اقتصادی و عدم تأمین منابع مالی دولت از این روش و کند شدن حرکت توسعه اقتصادی و اجتماعی می شود. کشور ما همواره راه دوم را برگزیده است .

اسلاید 3: این گزینش، فرهنگی را ترویج داده است که مالیات گریزی( فرار مالیاتی ) تنها یکی از پدیده های آن است. پدیده دیگر که در میدان اقتصاد، خود را نشان می دهد، پایین بودن نسبت درآمد مالیاتی به تولید ناخالص داخلی است، در صورتی که امروزه اندیشمندان اقتصادی اتفاق نظر دارند که مالیات، سالم ترین منبع مالی برای سرمایه گذاری های زیربنایی و محرکی مهم برای رشد و توسعه اقتصادی است .در عین حال قوانین و مقررات مالیاتی به عنوان اهرمی قوی در سیاستهای کلان کشور نقش ایفا می کند. از همین رو لازم است از این ابزار نیرومند به درست ترین شیوه استفاده شود.

اسلاید 4: زمینه های پیدایش فرارمالیاتی کدام است؟متداول‌ترین زمینه‌های پیدایش فرار مالیاتی به شرح زیر استعدم وجود فرهنگ مالیاتی مناسب در جامعهعدم وجود سیستم نظارت و پیگیری مناسبتأخیردروصول مالیاتعدم شناخت مؤدیان ومستند نبودن میزان درآمد آن‌هاوجود معافیت‌های وسیع و متنوع

اسلاید 5: چه عواملی راه های فرارمالیاتی را بنیاد نهادند ؟ اقتصاد پنهانایراد در ساختار اجرایی اقتصادیعدم شفافیت در قوانین ومقرراتعدم ثبات قوانین ومقررات و تغییر و جابجایی مداوم قوانینگستردگی اقتصاد و پنهان بودن بسیاری از فعالیت هایی که توسط افراد حقیقی یا حقوقی تحت عناوین مختلف در کشور ما صورت می گیرد.همچنین وضعیت تاریخی مخصوصا شرایط جنگ تحمیلی که بخش عمده درآمد ها را از جریان سرمایه گذاری خارج و به صورت ذخایر غیر مولد در آورده بود.

8,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید