پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

راه های حفظ و توسعه آمادگی جسمانی در دوران کرونا

amadegi-j-c

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “راه های حفظ و توسعه آمادگی جسمانی در دوران کرونا”

راه های حفظ و توسعه آمادگی جسمانی در دوران کرونا

اسلاید 1: راه های حفظ و توسعه آمادگی جسمانی در دوران کرونا

اسلاید 2: چکیدهتمرینات ورزشی منظم فواید زیادی بر سلامتی از جمله بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن دارد. ورزش به عنوان عاملی برای تقویت سیستم ایمنی بدن به شمار می آید ولی با ایجاد قرنطینه خانگی، بسیاری از افراد در سراسر جهان، بی تحرکی و عدم فعالیت بدنی را برگزیده اند، که موجب به خطر افتاد سلامت جسمی و روانی افراد می شود. با ایجاد قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی در سراسرجهان، و تغییر شکل بنیادین فعالیت ها، روند آموزشی ورزش و دنبال کردن فعالیت های معمول ورزشی با شرایطی بحرانی مواجهشده است. از اثرات مثبت کرونا در ورزش، ترویج ورزش در خانه و توصیه به فعال ماندن در خانه در ایام قرنطینه است. با توجه به فراغت پیش آمده برای افراد و فواید ورزش برای حفظ و ارتقاء ایمنی بدن، توسعه ورزش در خانه رویکرد بسیار مفیدی می باشد.

اسلاید 3: تمرین در خانه با استفاده از تمرینات آسان، ساده، ایمن و گوناگون برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا و حفظ آمادگی جسمانی، مناسب است و می تواند شامل تمرینات قدرتی، تمرینات کنترلی و تعادلی، تمرینات کششی یا ترکیب این موارد باشد. شواهد نشان می دهد ورزش شدید و طولانی مدت در هنگام مواجهه با عفونت های ویروسی می تواند سرکوب پارامترهای ایمنی را به دنبال داشته باشد، در حالی که ورزش با شدت متوسط باعث کاهش التهاب و بهبود پاسخ ایمنی به عفونت های ویروسی تنفسی میشود. بنابراین ورزش و انجام فعالیت های فیزیکی در دوران قرنطینه و دوران پساکرونا دارای فواید بسیار زیادی برای تمامی گروه های سنی و حتی افراد با مشکلات خاص است. در نتیجه به منظور بهبود وضعیت فیزیولوژکی افراد و با وجود مزیت های ورزش برای مقابله با کرونا، در دوران قرنطینه و دوران پساکرونا پیشنهاد می شود که سازمان های ورزشی و فدراسیون های مربوط به هر ورزش، برنامه ای جامع به منظور آموزش صحیح به افراد و حمایت از ورزشکاران، طراحی کنند و این برنامه ها را در بهترین شکل ممکن اجرا سازند.

اسلاید 4: تأثیر ورزش در دوران کروناکرونا ویروس، ویروس جدیدی است که اولین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد. این ویروس به نام COVID-19 نامگذاری شده است. نسخه های قدیمی تر این ویروس مانند سارس SARS هم در چین و کشورهای دیگر از جمله ایران تا حدودی همه گیر شد. در حال حاضر ویروس کرونا میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را آلوده کرده است. از طرفی ترس از این ویروس سبب شده بسیاری از افراد در خانه مانده و خود را قرنطینه کنند. در این جا به شما خواهیم گفت که چگونه در دوران کرونا فعال باشیم؟ آیا ورزش در این دوران خطرناک است یا خیر؟انجام ورزش منظم و فعالیت بدنی یکی از راه‌های جلوگیری از مضرات و معایب بی‌حرکتی و فعالیت نکردن طی دوران قرنطینه خانگی به دلیل شیوع ویروس کرونا است.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید