کامپیوتر و IT و اینترنتعلوم مهندسی

رتبه بندی در موتورهای جستجو

صفحه 1:

صفحه 2:
رتبه بندی در صوتورهای جستجو استاد ارجمند:ء جناب آقای مهندس بهرامی زاده ارانه دهنده: ریحانه ذره پرور پهار ۸۸

صفحه 3:
نگاهی به آنچه می آموزیم مقدمه 5۱6 ۷۷6۵0 چیست ‎Search engine optimization‏ **مروری بر عملکرد موتور های جستجو *“جرا گوگل ؟ **مبانى رتبه بندى رسی سیستم رتبه بندی 0 2306 جيستو جرا مهملسة ر هاى ديكر رتبه بندی

صفحه 4:
$ cums Web site ranking رتبه بندی: جكونكى نمليش و 3 تیب حاصل از یک جستجو در موتور های جستجو را که بر اساس لن بعضی سایت ها در مکان بالاتر و بقیه در جایگاه پائین تری نمایش داده می شوند موتورهای جستجو برای رتبه بندی از الگوریتم های خاصی استفاده میکنند. ره بهتر یعنی تعداد بییندگان بیشتر و فروش بالاتر . سای که بیننده نداوه در حققت مر کی انلاین را تجر 4 عى كلد . ‎eae‏ رتبه بالاتر آرزوی هر سایتی است که به دنیای مجازی گام می نهد.

صفحه 5:
Search engine پهینه سازی موتور جستجو : یک فرآیند و جریانی که طی آن سایت شما اصلاح می شود و تغییرمی کند تا رتبه با لاتری را در موتور های جستجو بدست أورد . تمام کارهایی که برای بهبود سایت خود انجام میدهید . نذا #* انتخاب کلید واژه های مناسب ؟#به روز رسانی سایت انتخاب نام مناسب برای سایت محتوای غنی و

صفحه 6:
سروری بر عملکرد صوتور های جستجو Spider

صفحه 7:
صروری بر ععلکرد صوتور های جستجو v سیستم رتبه بندی قلب تپنده یک موتور جستجوگر است و تفاوت اصلی در موتور های جستجو در همین نکته نهفته است . سیستم رتبه بندی برای پاسخگویی به کاربران پارامتر های زیادی را در نظر میگیرد تا بهترین پاسخ را ارائه کند حرفه ای های دنیا به آن الگوریتم میوین . "الكو ر يتم : تور العمل هابى كه موت ‎a) lle! ore‏ ریتم : مجموعه دستور العمل هایی که موتور جستجو ب ن بر پارامتر های صفحات موجود در پایگاه داده اش تصمیم میگیرد که صفحات مرتبط را چگونه در نتایج جستجو مرتب کند . v

صفحه 8:
انواع موتور های جستجو spider (yahoo , 0009[9( 4۳ ‏یاموتور + بر‎ 568۲6 engine® ‎Directory ®‏ يا فهرست ‎dogpile , metacralwer ,) -$ =.» JL, Meta search engine® (mamma ‎Pay per click search ۴‏ ۳ یا موتورهای جستجو گر رتبه به ازای پول 1 ‎find what , overture)‏ ( ‎industry) (26 6 »=-»sb os. Specialty search engine® search ‏قدرتمندترین سیستم رتبه بندی در بین موتور های جستجو را هم اکنون 000016 از آن خود کرده است . ‎ ‎

صفحه 9:
WebSite Designing بعد از طراحی سایت : معرفی سایت به موتور های جستجو ١)ثبت ‎Ur ies‏ سایت در موتور جستجو : ‎add url‏ ‎Submission‏ ‎http://www.google.com/addurl‏ ‏۲) صبر کنید تا موتور جستجو شما را بيدا کند.

صفحه 10:
موتور های قدیمی ‎AltaVista , excite, hotbot ,)‏ ‎(WebCrawler‏ ‎Se‏ عین فراوانی مزیت : تامین ترافیک سایت از چند منبع عیب : الزام به عضو شدن در چند موتور جستجو ‎Ue‏ گوگل : قدرتمند و بیشرفته و با نفوة | متکی بودن موتور های جستجوی بزرگی متل 1/2100 و 201 به گوگل

صفحه 11:
مبانى رتبه بندی الگوریتم ۲۵۲۱۸ 896 میباشد که در موتور جستجوی گوگل کاربرد دارد . الگوریتم های درجه بندی مبتنی بر محتوا و ارتباط

صفحه 12:
بررسی سیستم رتبه بندی نرم لفزار ۵۱6۲ 1 رتبه بندی صفحات - الكوريتم ----- پارامترهای صفحات 2 مقايسه صفحات و ارتباط محتويات آن با عبارت جستجو شده

صفحه 13:
پررسی سیستم رتبه بندیر ۱ پارامترهای صفحات ) Keyword Frequency. ‏به تعداد دفعاتی که یک کلمه در متن تکرار شده است. اشاره می‌کند.‎ 16" Keyword Density-KD ‏به تعداد دفعاتی که یک کلمه نسبت به کل کلمات متن, تکرار شده است. ا‎ 1 اره می کند. Keyword Proximity-KProx ‏به مکان کلمات نسبت به یکدیگر (دوری یا نزدیکی آنها از هم) . اشاره می‌کند.‎ Keyword Prominence-KProm ‏يا ارزش مکانی ۰ به مکان یک کلمه نسبت به کل کلمات دیگر متن. اشاره می‌کند.‎ 0 یعنی کلمات ابتدای متن دارای عامل 1۳:00 بیشتری مى باشند تا کلمات انتهای متن.

صفحه 14:
۳

صفحه 15:
‎ran‏ 6 چیست چرا مهملسته ‎ ‏#ملاکی برای تعیین درجه یک |۱۲ ‎PR (A) = 1-d + d ( PR(T1))/C(T1))+...+© (PR(Tn)/C(Tn)) ‎Page rank®‏ که فحه پیب صویتمجوع 0۲ ‎lish‏ صفحلتی که به آنلینکداند ( لینکورودی) ب و ‏9 تعداد لینک ورودی (بیشتر) © تعداد ليك خروجى (كمتر) ‎ ‎

صفحه 16:
..[ 80۷58 8 ۲۷ الو و 0 (6/10) ‎is Google's measure of the importance of this page‏ 23960120۷ زو aj Funny Junk a Funny) Teed ‏مه‎ Bookmarks Tools Help JunkMails.org

صفحه 17:
we If the actual PageRank is The Toolbar Shows: Between: 626 and 3125 3126 and 15625 15626 ۵00 78125- 78126 200 5 390626 and 1953125- 1953126 and infinity:

صفحه 18:
ملاک های دیگر رتبه ‎tga‏ ۳ _انتخاب واژه های کلیدی مناسب اسه فاکتور اصلی ۱- مرتبط بودن با محتوای سایت ۲- میزان محبوبیت ۳- میزان رقابتی بودن کلمات جستجو در فایل های 109 غلط های املایی و عبارات جستجوی دیگران حدس و گمان بررسی ۷۷۵۲05 201 های رقبا

صفحه 19:
ملاک های دیگر رتبه ‎tga‏ ۴ وزن کلمات.یا تعداد بیزان فكرار كلمات كليدى در متن eke url” ‏يانام سليت‎ 1800310” ‏کوتاه‎ ‏املای ساده‎ ‏به یاد آوری آسان‎ کلمات کلیدی را داشته باشد

صفحه 20:
ملاک هاى دیگر رتبه بندی Meta tag’ ta key words ‘ta description link ¥ ‏لینک های ورودى (لينك بيشتر رتبه بالاتر)‎ ‏لینک های خروجی‎

صفحه 21:
ملاک هایر دیگر رتبه بندى Body tag’ OWS 32, bold , italic heading ‏کلمات نوشته شده با‎ ‏وه أله‎ ۲ ‏7استفاده از یک قالب 011101 برای تمام صفحات‎ . ‏”نسبت متن به 1262201 زياد باشد‎ 1851 30001806 ‏“استفاده از تيتر های‎

صفحه 22:
ملاک هاى دیگر رتبه بندی 7" تعادل در لینک های داخلی 7" توازن ‎page rank on‏ تمام صفحات سایت "صفحات را در 006۳۵ , 1361580806 و 16 بررسی کنید و حتی در یک اا 7 ‎Title”‏ تسد ‎ ‎ ‎

صفحه 23:
شید شهروند خویی باشی ‎Sila 2‏ يك ركبه كوب يعني يق او ‎aks :‏ ‎ ‎

صفحه 24:
آنچه نباید انجام بدهید #پنهان کاری #مخفى كردن متن #به كار بردن صفحات دركاهى ‎Sone‏ مکرر رتبه ‏لینک به سایتهای نا معتبر ‎ ‎

صفحه 25:
آنچه باید انجام بدهید محتوای عالی #کاربران را راضی نگه دارید #جست وجوی خود رااسریع كنيد #هر چیزی را که ممکن است 11206 (فهرست) کنید #به روز رسانى مرتب

صفحه 26:

صفحه 27:
)هک های گوگل نویسنده کالشاین - دورنفست ترجمه اكبر مصطفوى و محمد صادق دوستى .200000000000000 ۲)اصول مدیریت وب سايت نویسنده فرنود حسنی ۳ کتاب الکترونیکی یک یا دوهزار و یک ‎http://seo-blog.newsunseo.com ۴‏ ‎http://www.adrenalyn.com.au‏ ‎http://www.prchecker.info/check_page_rank.php‏ ‎http://www.thejcdp.com/issue008/day/04day.htm‏

صفحه 28:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان