روانشناسی و روانپزشکی

رشد شناختی کودکان

roshde_shenakhti

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رشد شناختی کودکان”

رشد شناختی کودکان

اسلاید 1: بررسی رشد شناختی کودکان،نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تهیه و تنظیم:

اسلاید 2: تعریف رشد برخی از روان شناسان رشد و تکامل انسان را فرایند منظم و مستمری می دانند که همانند آب رودخانه از نقطه ای شروع و به هدفی ختم می گردد.

اسلاید 3: هر مرحله از مراحل رشد انسان از کودکی تا پیری دارای مشکلات و ویژگی های مخصوص به خود می باشد. که آشنایی کامل به ویژگی های هر دوره می تواند به شناخت ما نسبت به خود و  برخوردمان با دیگران یاری کند. شناسایی و پیشبینی تغییرات در طول زندگی که به آن «فراخنای زندگی» نیز گفته میشود، مـورد تـوجه روانشناسان قـرار گرفتـه است.

اسلاید 4: روانشناسی رشد، شاخه هایی از علم روانشناسی است که تلاش میکند تغییراتی را که در طول زندگی، از زمان تشکیل نطفه تا زمان مرگ، در آدمی رخ میدهد مطالعه کند. مهم است که بدانیم این تغییرات از چه نوعی است. روانشناسی رشد دامنه گسترده ای از حیطه های رشد جسمانی، شناختی، هیجانی، اجتماعی و اخلاقی در فراخنای زندگی فرد را شامل میشود.

اسلاید 5: ویژگی ها ، مشخصات اصلی رشد: رشد یک فرآیند مرحله ای مداوم و پیوسته است.12 سال اول زندگی: نقش مهمی در زندگی فرد دارد.تاثیر حوادث دوران کودکی بر زندگی بزرگسالی فرد.

اسلاید 6: رشد فرآیندی کل گراست و جنبه های مختلف دارد: جنبه های مختلف عبارتند از: 1- جنبه های جسمانی 2- جنبه های شناختی 3- جنبه های روانی - اجتماعی

2,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید