کسب و کار مدیریت و رهبری

رفتار سازمانی

raftar-sazmani33

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رفتار سازمانی”

رفتار سازمانی

اسلاید 1: ارزش‌ها استاد:جناب آقای دکتر شریفی تهیه کننده: زهرا افشاری 4

اسلاید 2: اهداف یادگیری فصلپس از مطالعه این فصل باید بتوانید:ارزش‌ها را تعريف كرده، اهميت آنها را نشان داده و ارزش‌هاي غایی را با ابزاری مقايسه كنيد.ارزش‌های مربوط به نسل‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و ارزش‌هاي غالب در نيروي كار امروزي را مشخص نمایید. پنج بعد ارزشي فرهنگ ملي از ديد هافستِد را نام ببريد.

اسلاید 3: ارزش‌هااعتقادی راسخ مبنی بر اینکه از نظر فرد یا جامعه، یک شیوه برخورد یا حالت غایی بخصوص، به شیوه برخورد یا وجود حالت غایی معکوس یا متضاد آن ارجحیت دارد - به عبارتی شیوه درست زندگی چیست.مشخصه‌های ارزشمشخصه محتوایی - برخوردی خاص یا حالت نهایی که حائز اهمیت است.مشخصه شدت – آن محتوای بخصوص چقدر اهمیت دارد.سیستم ارزشیشدت اهمیت نسبی ارزش‌ها برای فردنسبتاً پایدار و بادوام هستند.

اسلاید 4: اهمیت ارزش‌هادرک ما از نگرش‌ها، انگیزه‌ها و رفتار افراد را شکل می‌دهند.ادراک ما از دنیای اطراف‌مان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.تعبیری از درست و غلط را با خود به همراه دارند.مشخص می‌کنند که برخی رفتارها یا پی‌آمدهای خاص بر سایرین ارجحیت دارند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید