سایر تحقیق و پژوهش

رنگ در ارتباط غیر کلامی

rang-dr-ertbat-ghir-klami

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رنگ در ارتباط غیر کلامی”

رنگ در ارتباط غیر کلامی

اسلاید 1: رنگ در ارتباط غیر کلامیارائه:

اسلاید 2: مقدمهآدمی از زمانی که چشم بر روی طبیعت باز می کند، تلون و تعداد عناصر، ناخودآگاه او را به خود جلب می کند و به واسطه همین اختلاف رنگ و ساختار، اجسام را از یکدیگر تمییز می دهد و حتی برای بهتر شناساندن آنها، در بسیاری از مواقع، به مدد ذهن و اندیشه خود، در آفرینش رنگ، خلاقیت هایی را می آفریند. زمانی از ترکیب رنگ ها، رنگی بدیع ایجاد می کند و زمانی دیگر در رویای رنگهای ذهنی خود، پا در عالمی می گذارد که دستیابی بر آن، بر هر کسی میسر نیست. دنیای رنگ، دنیای پیچیده ای است که ارتباط آن با روح انسانی، ارتباطی عمیق و شگفت آور است.

اسلاید 3: رنگ ها، برای اشخاص گوناگون، معانی مختلفی دارد و انسانها در شرایط مختلف روحی و جسمی، به رنگ خاصی، تمایل بیشتری نشان می دهند. بر این اساس، می توان از رنگ ها به عنوان زبان جهانی و همگانی استفاده کرد، زیرا رنگ ها، بیان گر پیام هستند و احساسات را بر می انگیزانند و با آدمی حرف می زنند. بر پایه همین نگرش و دیدگاه، دقت در رنگ، به عنوان یک عنصر روان پژوهانه، پنجره تازه ای برای شناخت بیشتر هر اثر به روی خواننده باز می کند که از طریق آن می توان بسیاری از سلیقه ها، باورها، آرزوها و خواسته های آدمیان را بازشناخت.

اسلاید 4: فرایند ارتباططبق تعریف، ارتباط ، فرایندی است آگاهانه یا ناآگاهانه، خواسته یا ناخواسته که از طریق آن احساسات و نظرات؛ به شکل پیام هایی کلامی یا غیر کلامی بیان گردیده، سپس ارسال دریافت و ادراک می شوند. این فرآیند ممکن است ناگهانی، عاطفی و یا بیانگر اهداف خاص برقرار کننده ارتباط باشد. مردم در سه سطح با یکدیگر ارتباط برقرار میکنند:درون فردی،میان فردی و عمومی ارتباطات درون فردی،همان ارتباط با خود است.مثل پرورش افکار،تصمیم گیری وسایر اموری که در درون فردرخ می دهد.ارتباطات میان فردی، ارتباط با دیگران به ارتباط و مراودات بین دو فرد اطلاق می شود.

7,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید