روانشناسی و روانپزشکی

روانشناسی رشد

ravanshensi_roshd

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روانشناسی رشد”

روانشناسی رشد

اسلاید 1: رشد و عوامل مؤثر در آن علی نصیبی

اسلاید 2: فهرست مطالب1- دوره نوزادی و کودکی:1-1 رشد در رحم2-1 رشد جسمی3-1 رشد حرکتی4-1 رشد ادراکی5-1 رشد شناختی6-1 رشد اخلاقی2- دوره نوجوانی3- بزرگسالی4- پیری

اسلاید 3: رشد تغییرات کمی و کیفی نسبتا پایدار و مستمر موجود زنده است که با پیشرفت زمان در طبیعت، ساخت و رفتار موجود زنده حادث می شود.تعریف رشد

اسلاید 4: دوره نوزادی و کودکی دوره ی نطفه ای یا نو جنینی دوره شبه جنینی یا رویانیدوره جنینیدوره های رشد در رحم :

اسلاید 5: مرحله ی نطفه ای، اولین مرحله ی رشد پیش از تولد است که دو هفته اول بعد از لقاح را شامل می شود.دوره ی نطفه ای یا نوجنینی

اسلاید 6:

اسلاید 7: زمان شروع مرحله نطفه ای یا نوجنینی:این مرحله زمانی شروع می شود که تخمک بارور از طریق بارورسازی ایجاد شده باشد. ظرف 36 ساعت، تقسیم سلولی سریع آغاز می شود و تخمک بارور به توده ای میکروسکپی متشکل از سلولهای تکثیر شونده، تبدیل میشود. این توده از طریق رحم مادر به سمت حفره رحم، حرکت می کند. تقریبا در روز هفتم، این توده سلولی در جداره رحم جایگزین می شود.

اسلاید 8: تخمک بارور:تخمک بارور تک سلولی، تکثیر شده و بلاستوسیست را تشکیل می دهد. بلاستوسیست به جداره رحم می چسبد.

اسلاید 9: تشکیل جفت و دیگر اجزاء:در طول فرایند لانه گزینی( که بین روز های هفتم تا نهم است)، جفت تشکیل می شود. جفت ساختاری است که اجازه می دهد اکسیژن و مواد غذایی از جریان خون مادر به جنین منتقل شود و مواد زاید بدن به مادر منتقل شود. این مبادله مهم از طریق غشاهای نازکی صورت می گیرد که مانع از عبور سلولهای خون می شوند و جریان خون مادر و جنین را جدا از هم نگه می دارد. همچنین اجزاء مهمی همچون آمنیون، کوریون، کیسه زرد، بند ناف تشکیل می شوند.

اسلاید 10:

اسلاید 11: ویژگی های این دوره:ساختار هایی مانند قلب، ستون فقرات و مغز به تدریج نمایان می شوند. گرچه رویان در پایان این دوره تقریبا 2/5 سانتی متر است، اما به انسان شباهت دارد. تعدادی از ساختارهای بیرونی بدن ( صورت، دست ها، انگشتان پا و دست ) و اندام های درونی تشکیل می شوند. حس لامسه شروع به رشد می کند و رویان می تواند حرکت کند.

1,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید