منابع انسانی و مشاغل

روانشناسی کار چیست

ravanshensi_kar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلايدهاي پاورپوينت: 31 اسلايد خلاصه ای از چیستی روانشناسی کار ( برگرفته از کتاب روانشناسی کار نوشته مرتضی مقدمی پور)
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1543 بازدید, 4 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روانشناسی کار چیست”

روانشناسی کار چیست

اسلاید 1: .qتعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات

اسلاید 2: روانشناسی کارتهیه و تنظیم : جواد غفاری

اسلاید 3: تعریف روانشناسی کار رشته ای از روانشناسی جهت مطالعه علمی رابطه میان انسان با کار مطالعه رفتار انسان در مراحل تولید، توزیع، مصرف کالا و خدمات استفاده از اصول روانشناسی در تبیین واقعیت ها و حل مشکلات انسان در ارتباط با کار او

اسلاید 4: موضوع روانشناسی کار هر فعالیتی که در جهت امرار معاش از انسان سرمی زند. کوشش برای بیان اینکه : برای یک کار چگونه فردی مناسب است؟ چگونه به فرد، آن کار را بیاموزیم؟ از چه شیوه هایی برای بهتر و بیشتر انجام دادن وظیفه شغلی فرد استفاده کنیم؟ چگونه محیط کار را برای فرد لذت بخش کنیم؟

اسلاید 5: هدف روانشناسی کار شناسایی عوامل و شرایطی که در آن شرایط و تحت تأثیر آن عوامل، فرد بتواند برای معاش خود و رفع نیازهای جامعه، هر کاری را بهتر و بیشتر و راحت تر انجام دهد.

اسلاید 6: قلمرو روانشناسی کار رابطه فرد با کار و محیط کارمراکز کار و فعالیت های شغلی، یعنی : مراکز صنعتی مراکز خدماتی مراکز تجاری مراکز اداریسازمان ها یا واحدهای کار

اسلاید 7: میزان کارایی و چگونگی عملکرد فرد، تابعی از توانایی های اوست.بین خصیصه های شخصیتی و موفقیت شغلی فرد همبستگی وجود دارد.متغیرهای انگیزشی در تغییرات عملکرد کارکنان، نقش مهمی دارد.میان ثمربخشی فعالیت فرد با متغیرهای فیزیکی محیط کارش رابطه نزدیکی وجود دارد.پیش فرض های روانشناسی کار

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید