علوم انسانی و علوم اجتماعی روانشناسی و روانپزشکی

روان شناسی رشد ؛رشد پیش از تولد تولد و مرگ

ravan-shnasi-roshd0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روان شناسی رشد ؛رشد پیش از تولد تولد و مرگ”

روان شناسی رشد ؛رشد پیش از تولد تولد و مرگ

اسلاید 1: تهیه کنندگان:محسن هادی نیا امیر بهمنی،رضا نجفی

اسلاید 2: فصل 3:رشد پیش از تولد،تولد،نوزاد

اسلاید 3: رشد پیش از تولددر این زمان ، رویان و جنين در حال نمو به عوامل خارجی حساسیت زیادی دارد .به شکل ایده آل ، نمو و رشد به صورت طبیعی در محیطی پیشرفت می کنند که پتانسیل های ژنتیکی را به حداکثر برساند(هی وود).بنابراین برای شناختن فرد فعال ، باید ابتدا فرآیند رشد طبیعی را شناخت.

اسلاید 4: دوره زیگوتی(لقاح تا هفته اول)نمو از لحظه لقاح شروع شده و از يك توالي منظم در سرتاسر دوره پيش از تولد پيروي مي‌كند. قبل از اينكه سلولها به سلول تخم تبديل شوند براي مدّت چند ساعت كنار به كنار هم قرار مي‌گيرند. در اين لحظه است كه ويژگيهاي بالقوه ژنتيكي فرد تعيين مي‌‌‌‌‌‌شود و صفات مختلف فرد از قبيل چشم و رنگ‌مو و شكل بدن برقرار مي‌شود. پس از سه يا چهار روز اول تقسيم سلولي، زيگوت به سوي لوله فالوپ در رحم نقل مكان مي‌كند كه در اينجا به ديواره رحم متصل مي‌گردد. فرآيند كاشته شدن، شروع صحيح دوره بارداري را نشان مي‌دهد .

اسلاید 5: دوره زیگوتی(لقاح تا هفته اول)در پايان هفته اول زيگوت فقط يك توده كوچك در حدود يك صدم اينچ عرض دارد.موقعيت زيگوت خصوصاً در اين زمان خيلي متزلزل است. گر چه ممكن است كه مادر از باردار شدنش آگاه نباشد اما سيستم بدن او به صورت خودكار براي خارج كردن اين توده از بدن تلاش مي‌كند. ماليناوبوچارد (1991) برآورد كردند كه به دلايل مختلف، تقريباً 50% از تخمكهاي لقاح يافته در سه ماه اول از بين مي‌روند. اين فرآيند به دليل اين است كه فقط زيگوتهاي سالم اجازه حيات داشته باشند.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید