سایر

روز معلم (تقدیم به همه معلم ها)

baraye_moalleman

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

  1. جمالی

    با سلام، دانلود فایل امکان پذیر نیست

    • admin

      با سلام و احترام
      فایل بررسی شد، مشکلی برطرف شد.

نظر خود را بنویسید

روز معلم (تقدیم به همه معلم ها)

اسلاید 1: بهترین معلمان با قلبشان آموزش میدهند ، نه با کتابتقدیم به قلب پر مهر شماروزتان مبارک

اسلاید 2: معلم عزیز ، استاد بزرگوار، تو را به چه مانند کنم . دل دریاییت لبریز از آرامش است همچون کوه استوار از حوادث روزگار ایستاده ای و همچون ابر، باران پر شکوه معرفت بر چمن های دشت دانش آموختگی فرو می ریزی . خورشید نگاهت گرمابخش وجود ما وحرارت کلبه ی سرد یأس و ناامیدی و ارمغان شور و شعف است . غنچه ی تبسمی که از گلستان لبهای تو می روید، طراوت لحظه های ابهام و زیبا یی بخش خانه ی وجود ماست . کلام روح بخش و دلنشین تو موسیقی دلنوازی است که بر گوش جان می نشیند و اهنگ زندگی را به شور در می آورد.

اسلاید 3:  معلم عزیز ، استاد بزرگوار، تو را به چه مانند کنم . روانی به لطافت گلبرگهای ارغوان داری که از احساس و شور و شعف لبریز است . دستهای روشنت سپیدی خود را از گل بوسه های گچ گرفته و شمع وجودت از نیروی ایمان و انسانیت شعله ور است . سرخی شفق ، تابش آفتاب ، نغمه ی بلبلان ، صفای بستان ، آبی دریاها ، همه و همه را می توان در تو خلاصه نمود . معنای کلام امید بخش تو همچون نسیم صبحگاهان نشاط بخش روح خسته ماست . علم آموزی و صبر ایمان را از پیامبران به ارث برده ای و به حقیقت وارث زیبایی ها بر گستره ی گیتی هستی . قدوم سبز تو سبزینه ی کوچه باغ های زندگی و صفا بخش خاطر پر دغدغه ی ماست .

اسلاید 4: شعري برايتان :نمی دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت هایتان بنویسم . نمی دانم چگونه شما را توصیف کنم ، معلمی از جنس بلور ، آسمانی و مهربان ، چقدر زیبا واژه ها را آسمانی می کنید . شاگرد کوچک شما

اسلاید 5: معلم عزیزم دوستت دارم!به او بگویید دوستش دارم به او که قلبش به وسعت دریایستکه قایق کوچک من در آن غرق شده.به او که مرا از این زمین خاکی به سرزمین نور و شعر و ترانه برد.وچشم هایم را به دنیایی پر از زیبایی باز کرد.

اسلاید 6: لب که به سخن می‏گشایی، صدها پرنده سپید بال در آسمان معرفت به پرواز می‏آیند و من لبریز این همه آبی، پریدن را تجربه می‏کنم. نگاهم که می‏کنی، تار و پود جانم لبخند می‏زند. دست‏هایت، ریشه‏های کنجکاوی‏ام را محکم می‏کند و صدای فرشته سانت، سایه غول‏های نادانی را از کوچه‏های جانم می‏تاراند..

اسلاید 7:

اسلاید 8:

اسلاید 9: گفت استاد مبر درس از یــاد            یاد باد آن چه مرا  گفت استاد     یاد باد آن که مرا یاد آموخت           آدمی نان خورد از دولت یـــادهیـــــچ یــادم نرود این معنی            کـــه مرا مادر من ،نـــادان زادپـــــدرم نیز چو استـــادم دید          گشــــت از تربیــــــت من آزادپس مرا منت از استـــــاد بود            که به تعلیم من اُستـــــاد اِستادهر چه می دانست آموخت مرا           غیر یک اصــل که نا گفته نهادقدر استــــاد نکو دانستن         حیف استاد به من یاد نداد

اسلاید 10: تا پا ورپوينتي ديگر باي باي

اسلاید 11: تهيه كننده : نگار هندي

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید