صفحه 1:
4
١
روش تحقيق بيديدلر
محمد مهدى مقدم يور
صفحه 2:
تاریخچه و تعریف
انوا چوارتشی 2006
بدبدارشناسى به توصیف معانی یک مفهوم با پیده از ددگاه
عده ای از مردم و برحسب تجارب زیسته نان در آن مورد
مبمردارد.
پریست 2002
کسانی که به صورت واقعی در حال به سر بردن زندگی خویش در همجواری
با پدیده مورد مطالعه هستند. تنها منيع مشروع. داده هابى هستند كه محفق
مود باأكا به أن به حفيقت بديده دست يايد
موسناکاس 1994
در فرابتد مطالعه بديدارشتاسى. پس از انتحاب موضوع با يديده مورد مطالعه.
محقق به كرداورى داده ها أز اشخاصى كه تجريه آن موضوع را دارتد. مبيردازد و به
و تركيس توصيف لز جوهره و مأهيت تجريه مببردازة.
تعریف نهایی
پدیدارشناسي يك مقوله فلسفي و روش تحقيق است كه براي درك پدیه ها از
طرییتجاز آمانی گستریش فد ست. ین روش تجفی, به ال روش
کریج سار و چوفرهبدیده هي تجرید شده سد و يفيت تقر آن با
و تحليل تجارب افراد صورت مي كبرد.
پل کینگ هورن 1989 ون مانن 1990 موسناکاس 1994
دیدارشناسی بهعنوان یک استرانژی تحتیق روشمند
رابورت و وين رايت 2006
بدبدارشناسى به عنوان يك تكرش (مجموعه نظام خاصی که یک موضوع را
در جارجوب أن بتوان CS gates
میلر و برور 2003
بدبدارشتاسى میخواهدبدندپیدارهاچه رابطه ای با ارگایسم.
حسی, بدنی و عوامل محنطن داد
وندر استوب 2009 ون مانن
و
بديدارشناسى توصيف صریح و شتاسابى بديده ها آگونه که در
موقعیتی خاص از سوی افراد دراک می شود
صفحه 3:
فرایند روش
موستاکاس 1994
لت 55
۰ (شروع)
را
8 aa
صفحه 4:
فرایند روش
موستاکاس 1994
صفحه 5:
فرایند روش
موستاکاس 1994
نکر ۳ 3
0
۰ ۰ (oll )
1 ۱
صفحه 6:
و مرج سس
ee 3
oa ة
صفحه 7:
خلق و سازماندهی فایل
برای داده ها
خواندن متن, نگارش
یادداشت های حاشیه ای
کدهای رسمی, ایتکاری
توصیف تجارب قردی از
یق اپوخه توصیف
ماهیت و جوهر پدیده
ابزار تحلیل داده ها
موستاکاس 1994
توسعه گزاره های مهم
گزاره های گروهی در
درون واحد های معنی
توسعه یک توصیف محتوایی (چه
چیزی رخ داده) توسعه یک توصیف
ساختاری (چگونگی تجریه کردن
پدیده) توسعه ماهیت و جوهره
ارائه یک توصیف یا داستان
از جوهر, تجارب, در
جداول, اشکال و..
صفحه 8:
ابزار اعتبارسنجی
پل کینگ هورن 1989
صفحه 9:
پدیٌارشناسی تجربیات و ادراکات کارآفرینان از یدیده کارآفرینی: یک مطالعه کیفی
essa
مقدمه و مرور
ادبیات موضوح
روش تحقیق را
عنوان میکند:
Seas
داده ها
1.مواجهه اولیه خواندن
و بازخوانی یک مورد
3.ليست كردن و خوشه
بندي مقوله ها
۳ 4.ایجاد یک جدول
جمع آوری
۱2۳
براي جمع آوري
اطلاعات از مصاحبه
هاي عميق و ژرفنگر
استفاده شد. مدت
متماحيه بد كور
متوسط 45 دقيقه
بود. کلیه
مصاحبه ها ضبط شد
و بعد دقیقاً مکتوب
نمونه گيري به صورت
مبتتي بر هدف بوده
است )انتخاب افرادي
که داراي تجربیات
غني بوده اند(و تا اشیاع
داده ها)دريافت تكردن
اطلاعات و داده هاي
جدید( ادامه داشت که
در نهایت تعداد شرکت
کنندگان در پژوهش به
شانزده نفر رسید
جامعه مورد
مطالعة این
پژوهش را کلیه
کارآفرینان برتر
در حوزه هاي
ناگون صنعت,
خدمات تجارت و
غیره در شهر
تبريز در سال
1 تشكيل
ميدهد
صفحه 10:
FE
4
3
52
1
0
3 = Ea
3
اقتصادی
انواده
صفحه 11:
بحث و نتیجه گیری
آموزش کارآفرینی
معرفی الگوهای
کارآفرینی
تلفیق دانش و عمل
(دانشگاه و بنگاه های
‘ole sl استفاده از شیوه
کمی برای تعمیم
پذیری
صفحه 12: