سایر تحقیق و پژوهش

روش تحقیق پیمایشی

rovesh-tahghig1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روش تحقیق پیمایشی”

روش تحقیق پیمایشی

اسلاید 1: .

اسلاید 2: .موضوع:فصل7: تحقیق پیمایشی/ فصل8: مصاحبه کتاب روش تحقیق دکتر هاشم کوزه چیان

اسلاید 3: فصل 7: تحقیق پیمایشی

اسلاید 4: مقدمهرشته ی مدیریت ورزشی بیشتر وابسته به تحقیقات پیمایشی است.پیمایش این امکان را برای محققان مدیریت ورزشی فراهم می کند تا به اطلاعات دلخواه درباره ی یک ویژگی، نگرش یا رفتار در یک نمونه یا جمعیت انتخاب شده، دست یابندپیمایش ها به ویژه در توصیف ویژگی های یک جمعیت بزرگ مفیدند و امکان جمع آوری داده از نمونه های بزرگ را فراهم می کنند.پیمایش ها نیاز به استاندارد سازی دارندمحققانی که ازپیمایش استفاده می کنند باید گزینه های خود را گسترش دهند تا پایین ترین وجه مشترک در بین نمونه یا جمعیت هدف را در زمان ارزیابی نگرش های افراد نشان دهند.

اسلاید 5: تحقیق پیمایشیپیمایش و پرسشنامه در تحقیق مدیریت ورزشی اغلب به جای هم استفاده می شوند.اما کلمه پیمایش از نظر فنی اشاره به عمل جمع آوری اطلاعات دارد، در حالی که پرسشنامه فقط یک روش جمع آوری داده است که مستلزم پرسیدن مجموعه ای از سوالات است.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید