کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

روش تدریس فارسی وآموزش کودکان دو زبانه

rovsh-tadriss

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روش تدریس فارسی وآموزش کودکان دو زبانه”

روش تدریس فارسی وآموزش کودکان دو زبانه

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: درس :روش تدریس فارسی و آموزش کودکان دو زبانه

اسلاید 3: 1-5 خواندن و یادگیری آنالف) بازشناسی ديداری عناصر زبانی اعم از حروف، کلمه، جمله های زبان.ب) درک معنای اين عناصر و روابط معنايی موجود بين ان ها که در نهايت به درک پيام جمله ومتن منجر می شود.

اسلاید 4: 5 مرحله رشد خواندن از جرالد والاس به نقل از کاريلو:1. آمادگی: معمولا بعد از هنگان تولد تا شش سالگی است و در اين مرحله شناسايی جحتهای بالا و پايين و راست وچپ صفحه و هماهنگی ميان چشم و دست و درک توالی ...صورت می گيرد.2. آغاز يادگيری خواندن: در اين مرحله آموزش آواها و نشانه های نوشتاری وکد برگردانی واژه ها و جمله ها ...و اعتماد به نفس يا احساس ضعف در خواندن دراين مرحله متجلی است.3. رشد سريع مهارت خواندن: پی ريزی کامل عادات و مهارت های پايه در خواندن در اين مرحله انجام می شود.4. مرحله گسترده خواندن: اين مرحله در سال های آخر دوره دبستان ظاهر می شود و تاکيد اصلی در اين مرحله بر خواندن مستقل است.5. پالايش خواندن: در اين مرحله در مدارس راهنمايی و دبيرستان ديده می شود و در اين مرحله کارايی خواندن برای منظور های مختلف با سرعتهای مختلف افزايش می باد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید