مهارت‌های شخصی

روش تدریس و سخنرانی

raveshe_tadris

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روش تدریس و سخنرانی”

روش تدریس و سخنرانی

اسلاید 1: روش سخنرانیسخنرانی ارائه کلامی اطلاعات به وسیله یک شخص ماهر و کار آزموده است.الگوی ارتباطی در سخنرانی انتقال یک سویه اطلاعات از مدرس به یادگیرندگان است.

اسلاید 2: کاربرد روش سخنرانی زمانی مفید است که :فعالیت اصلی آموزش ارائه اطلاعات باشد.اطلاعات به جزنزد مدرس جای دیگری در دسترس نیست.اطلاعات فقط برای یاد داری کوتاه مدت مورد توجه باشند.اشتیاق شدیدی از سوی یادگیرندگان به موضوع وجود دارد.مقدمه ای برای آغاز فعالیت یادگیری عرضه شود و فعالیت اصلی با روش دیگری دنبال گردد.

اسلاید 3: کاربرد روش سخنرانی در موارد برشمرده در زیر مناسب نیست:هدف آموزش به جز کسب اطلاعات باشد .هدف آموزش کاربرد مهارتها یا روش را نشانه بگیرد.هدف آموزش در برگیرنده تغییر نگرش باشد.اطلاعات پیچیده و انتزاعی باشند و به تجزیه و تحلیل ، ترکیب و تلفیق نیاز داشته باشند مشارکت یادگیرندگان اساسی و سازنده تلقی شوند.

اسلاید 4: نقش مدرساگر موارد زیررعایت شود بر اثر بخشی سخنرانی افزوده خواهد شد:موارد معنادار باشند .سخنرانی بیش از نیم ساعت نباشد .زبان سخنرانی ساده باشد .بیش از شش نکته عمده در سخنرانی مدنظر نباشد .اطلاعات ارائه شده با تجارب یادگیرندگان هم خوانی داشته باشند.در ابتدا و انتهای سخنرانی ضد صدائی در نظر گرفته شود.در سخنرانی از فنونی که به مشارکت یادگیرندگان کمک میکند استفاده گردد

اسلاید 5: روش پانلدر یک پانل ، چند نفر پیش از دیدار با گروه یادگیرنده ، درباره موضوع معینی بحث می کنند. اطلاعات در روش پانل از طریق تبادل نظر مدرس با اعضای پانل به گروه یادگیرنده منتقل می گردد .

2,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید