raveshe-tadris-chand-paye

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روش تدریس چندپایه”

روش تدریس چندپایه

اسلاید 1: روش های نوین تدریس درچند پایه

اسلاید 2: روش حل مسالهمزایادر این روش شاگردان مطالب را برای نمره یاد نمی گیرند ، و به هنگام مواجهه با مسأله جدید ، توانایی حل آن را دارند که باتوجه به کمبود وقت در کلاس چند پایه بسیار مقرون به صرفه است.معایب اجرای چنین الگویی نیاز به فضا و امکانات آموزشی مناسب داردکه غالبا مدارس ما خصوصا چند پایه کمترین امکانات را دارا هستند.تعداد شاگردان در هر کلاس باید محدود البته در مدارس چند پایه به جای تعداد تنوع پایه مطرح است.

اسلاید 3:

اسلاید 4: الف) تعامل بین معلم و دانش آموز (تعامل یك به یك) یكی از دانش آموزان نقش معلم و دیگری نقش یادگیرنده را ایفا می كند. معلم، سوال می پرسد، ارائه تكلیف كرده یا دستورالعملی صادر می كند، یادگیرنده باید به سوال پاسخ داده یا از دستورالعمل پیروی كند؛ سپس، نقش ها تعویض می شود و دانش آموزی كه نقش معلم را ایفا می كند، نقش یادگیرنده را ایفا می كند و دانش آموزی كه نقش یادگیرنده را ایفا می كرد، نقش معلم را ایفا می كند. این فن در كلاس های چندپایه كاربرد فراوان دارد.

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید