صفحه 1:
roe Ww) خرانى
LECTURE
2400
صفحه 2:
شیوه های آموزشی
صفحه 3:
روش سخرانى
000 ا ا ا ا Bs ee)
قانع و براي اجراي مقاصدي كه دارد ترغيب مي كند(اقناع و
و ترغیب).
A سخنراني 2 است كه همه كس به آن نيازمند است وكساني كه
با مردم سروكار داررند محتاج فراكيري اين فن رايج مي باشند .
صفحه 4:
صفحه 5:
درسخرانى جه نكاتى رابايدرعايت نمود؟
Tver UNE pee RET Seve ST are tremor iy pe ht)
Ree Pp Eom et tie Sh tty Toe Ore Wer Te mere sr ewe
0.كروه كوجك عبارتند از تا 2 نفر
50 NS kD oP Oe TS)
©.كروه بزرك عبارتند از 22 تا ۳
لا ا ۱3
فاصله تخته سیاه یا سفید با اولین ردیف ۰ - متر باید باشد .
9 NTI B'Y SY aT ee Velo
صفحه 6:
سازمائدهى خوب درتدارك يك سخنرانى
> 6 |
اا 0
ا 0
١ طبق برنامه سخنرلنی خود تمرین نمائید.
1 eget MEO PST oC omer a ASO S
EE SRST eek Ose TSE Te wee eT
eee ee LEY oe tee
شکیبا بوده و بر خشم خود غبه کنید.
صفحه 7:
ادامه
121252573771
ا ا ا ا ا ل |
522000 eee Des Pe Tomes eye
Rr eS Os En Cie eye
" سکوت فراگیران دایل بر موافقت یا فهمیدن مطالبی که می كونيدئيست وتأثيد مطالب از
طرف تعداد معدودى دليل بر درك كامل همه افراد كروه نمى باشد.
| ال ete ener i
صفحه 8:
مکان سخرانی بایدمناسب باشد
از نظر وسعت و ظرفيت» سروصدا » سرما و Cd LS
ا ال 2 لت
EE ا ل Poe ee
صفحه 9:
زمان سخرانی بایدمناسب باشد
ا 0
'' از نظر تداخل نداشتن ساعت سخنرانى با ساير وظايف كروه
1 هماهنگی با سخنران
600 Ay Cue |
ye ل Ee ee
صفحه 10:
52120
0 ل اا ل
eT ee Lemon م Te em eis)
7 پرسش و پاسخ پس از آن دقيقه باشد.
2 ee Sogo ee eee Dl on م
اكت
صفحه 11:
صفحه 12:
ازفنون سخرانی وبرقراری
ارتباط مثقابل وکامل
.باشنوندگان اطلاع داشته باشد
صفحه 13:
مزيت
7 مشارکت منظم سئوال کنندگان.
" دراین روش»مطالب به طورمستقیم وبانظم منطقی ارائه می شود.
Ee LSS Sort so 6
ا |
معايب
ا 01000101000
جلب توجه مخاطبان,درطول سخرانی دشواراست.
درسخرانی ممکن است اطلاعات»نادرست ارنه شوند.
صفحه 14:
صفحه 15: