کسب و کارفروش و بازاریابی

روش های افزایش پنجاه برابر فروش در این بازار رقابتی(تضمینی)

صفحه 1:
اس( 2 ۱ ‏ال‎ ‎eee PS) ۱1۳ a

صفحه 2:
۱ tt ie 41 ‏بلکه تربیت می شود. ا‎ " ‏اکتسابی است.‎ eer

صفحه 3:
رفتار هروش ۳ خنده ای ‎see‏ 9 ‎oo" ١‏ از دست او 00 1 ۳13 چون عسل

صفحه 4:
۱ مشتريان از من) '- جرا مردم از من نمى خرند؟( علل وعوامل عدم خريد مشتريان از من) ۳- چه کنم که مردم بیشتر از من بخرند؟ (راه كارها وروشهاى افزايش خريد از من ونخريدن از رقباق"من)

صفحه 5:
‎ree SD Cad taal‏ ات لكك ‎۱ eee TPC We pear) ‏ع-فروشنده خاص جه بايد انجام دهد تا من از او بيشتر بخرم؟ ‏همع ی

صفحه 6:
‎Te CTI rere ne ra‏ ل ‏ان ‏ااا ۱ ‎1 ‎

صفحه 7:
1۱ Pe Cee EN Pea Peeler epee 9 eh lil ‏خرید یا عدم خرید .به‎ ا ا ا 0 یابم؟

صفحه 8:
*جذب و جلب خریداران کلیدی رقبا *جذب و جلب مشتریان ومصرف 1 *بازگرداندن مشتریان ناراضی و .1

صفحه 9:
*مدیریت ارتباط با مشتریان و ایجاد ‎Pero) es Fer Pa be eae ed ew)‏ ‎Py a Eos‏ سازی , شناسه (برند) معتبر وخوشنامى 2 بازار 3 ‎cs

صفحه 10:

صفحه 11:
KISS KEEP IT SATISFYING SELLING ۳ SE KEEP IT SUSTAINABLE SELLING 0 KEEP IT SUPERIOR SELLING

صفحه 12:
و

صفحه 13:
Sr ZC 7 8 7 ریسکها و ‎Far‏ مخاطرات و صدمات 6 3 مر و وصدمات

صفحه 14:
High price ‏ومعدم»صذ معزع۳‎ Unfair pricing Dee ane str) Cem ato 5 ‏مهو‎ ‎Service ‎Switching an 1 ae Crd (۲ 1 Ba sitet 3 * Conflict of interest

صفحه 15:

صفحه 16:

صفحه 17:

صفحه 18:

صفحه 19:

صفحه 20:

صفحه 21:

صفحه 22:

صفحه 23:

صفحه 24:
حرفه اى كيست؟ “نوكل ROAR cs pea ee ۳۹۲۷ 7 ees ae: ياى بندى به اصولء قواعدء ضوابط, ارزشها» اخلاق و فرهنگ مربوطه LS. استفاده از دانش وتجربه ‎a aces‏ روز در حرفه >=

صفحه 25:

صفحه 26:
9 بويايى »تغيير /» دكركونى وسازگاری با تحولات وشرايط روز ates gulls ‏سیری نایذیری دركسب‎ و تجربه و تلاش برای رسپدن به اوج >

صفحه 27:
3 Dd 3۳ 8 ۳ ۳ دكا 1 Gi

صفحه 28:
مدل ارتباطی و نیاز شناسی ‎«LOCATE»‏ 1- كوش كنيد رد ۱۱۱2 عتف. اگر ابکاش ها اک بیانگنر کمبودها: 00 دقت وحساسيت كوش كنيد.

صفحه 29:
به سثتنترى و اطراف او بنكريد. فروشنده حرفه اى ‎cro‏ 0 مشاهده ظاهر» پوشش و محل کسب و کار رندکی مشتری ‎ols‏ زیادی ۳ پیدا کند. 3- تركيب كنيد و ربط دهيد ياف" فروشنده حرفه ای می کوشد مجموعه 0 7 ديده ها و يافته ها و art Sere ee ‏ناشی از‎ sl» ‏دریافت‎ ‎ie ‏رم و ار‎ eae

صفحه 30:
ستوال كد 2516 ‎QUESTION‏ سئوالات درستء بجاء بموقع و كليدى مى توانند بسيارى از نیازهای پنهان را اشكار كنند. حون سشروالة كارن ايكى از مهارتهاى مهم ‎a 3 i‏

صفحه 31:
‎*Y‏ صحيب ‎(aw py Spo] ew‏ ده لس ‎TO OTHERS‏ ‏با ات دوستان, 3 آشنایان و بستكان ‎JP aes‏ مورد او 3 ‎3 lajls ‏وافعيت ها‎ L 11 ‏اولویت هایش را بهتر انا تسية. 6- هعدلئ كنيد ‏ا ‏خود را به جاى مشتری ‎ieee‏

صفحه 32:
۶ درصد فروشندگان پاسخ های کاملی در مورد فرصت ها ‎CARRIO gf‏ وموانع فزوش ندارند. 1 ‎LS » aSul‏ قرار دارند »چه باید انجام دهند وچگونه باید بفروشند» ندارند. ۰ همه فروشندگان در جستجوی پاسخهای دلخواه وبرتر هستند.ياسخهاى ۳

صفحه 33:
خبر خوب اين است كه « ياسخ ها» وجود دارند. ‎٠‏ خبر بد اين است كه براى فروش ‎ceed rl ed‏ وحوصله وجدیت : ‎Pe errors 4 ‏کرد‎ Brit} ‏داشت‎ ablolY spn dena ‏ری کرد 20 كرفت‎ 4

صفحه 34:
فروشنده حرفه ای 1- ۱۳۵۵06 «تصویر و تصور» ‎TOU SPCC Meter t yy)‏ ۷9 آراستگی «yu Si» Attitude -2 or » ‏تلقی », بینش‎ Bye") ‎Knowledge -3‏ <«داناتی» ‎OL ‏عمیق و دقیق در‎ ey 0 Te TO Sete Pet PET BT)

صفحه 35:
4- ل ا حساس بودن به فرصتها و نيازهاى بازار و لك و واکنش ‎Sper‏ ل الك ‎jLiwl» Enthusiasm -5‏ « شور وشوق وعلاقمندی نسبت به آنچه ‎a‏ ‏فروشد ‏6 ۵۲۷۲۱۲۷ «بلوغ ویختگی» ‏۳ برخورد ۱ ها و رفع انها

صفحه 36:
ویژگیهای فروشنده قوی تحفیق و بررسی بازار eee ad Deer R COLL ae) norte gla plicl y spiro L bLiyl Sylboys 9 croldinul 0000 0 | 200 0s احساس مسئوليت نسبت به مشترى واسطه؛ جامعه ‎ed‏ ل 0 همع ی

صفحه 37:
ویژگی ‎sl‏ فروشنده ضعيف 00 Orne nesters ‏بى دقتى در امور فروش‎ ‏بى توجهى يا كم توجهى به مشترى‎ ‏بی حوصلگی در فروش‎ ‏اتكاى زياد به موفقيّت يا شرايط كذشته؛‎ ‏نادیده گرفتن و یا کم توجهی به ایرادات و معایب‎ ‏رها کردن مشتری پس از فروش‎ FF SPP | PP ree Pen FY er a ee Pe همع ی

صفحه 38:
9 ere ‏ل‎ he ((AIDAS )) ©- 611601100 crlolas argi ul> * * منافع و ارز ش ها 00 ‎IOTEREGTG‏ 00 ۳ و انگیزه و کت 6 ‎O=‏ ‎OCCA‏ fo ee < ‏عمل خرید‎ 3 PY py | GC @®CT100

صفحه 39:
1- مشتری یابی (سوزه یابی) ‎PROSPECTING & QUALIFYING‏ شناسائى مشتريان بالقوه و احتمالى از طريق سرنخ فروش ازمنابع ومراكز رد همع ی

صفحه 40:
[7 dlbol

صفحه 41:
ewan 2 ‏اولیه وکلی‎ olcWbl ST PECs ۷ ‏مورد مشتریان بالقوه‎ ‎on og asl *‏ ۳( عت ‏مشتریان بالقوه ‎cll ¢‏ ل مشتریان بالقوه

صفحه 42:
۱ APPROACH ‎٠‏ ایجاد زمینه ارتباطی و آغازی خوب با 20 و تلف 0 و اراسته 3 اظهاراتى ‎eps‏ 3 مناسب همراه ۳ سوالاتى كليدى 0 از وازه هاى مثبت »اميدوار كننده وسازنده ‏ه 1012 ‎Paes, Were. ‏ا‎

صفحه 43:
| PRESENTAION & DEMONSTRATION و و ۰ ۱ ار ار را مقاصد ,منابع و مطلوبیت های مشتری. با همع ی

صفحه 44:
رد بررسی و رفع ايرادات و مخالفت ها OBJECTIONS ‎aslun ~‏ 5 )69 275 ل ‎Sbbal 5 cllel‏ خریداران با برخوردی مثبت و سازنده ‏| ‏نكران كننده از ديد خريدار ‏ع همع ی

صفحه 45:
٠معرفى‏ آثار ونتايج مثبت ناشى از ا *‌ارزیابی آمادگی مشتری برای 5002 قرارداد يا فروش نهائى از طريق سئوا تى ا

صفحه 46:
۳ ‎FOLLOW-UP‏ ‏00 لازم برای ارسال ».حمل ,نصب ,فاکتور و ‎es ee STO od eee‏ | ؟ مديريت ۱۳۳ ۳ مشتری | — ی 7 يا

صفحه 47:
توصیه های فروشندگی ۱- با صداقت. وقت شناسی و 00 اطمينان را در ديكران بوجود اوريد. ۳-درست. ساده و کلیدی سئوال کنید (تا اطلاعات بهتر و بیشتری را بدست آورید). ۳- نیازها و خواسته های پنهان مشتری را بشناسیه:.-

صفحه 48:
Ay er Be Re ‏ا‎ Caper e Sey eevee wee af ‏مناسب جذب کنید و حمایت نمائید.‎ ه-مشترى مدارى را در احترام ورعايت حقوق مشتری بدانید . ‎MUS) eg Le ae‏ ار اطلاعات معتبر بها بدهيد. ‏همع ی

صفحه 49:
ل ۱ ارزشها و خواسته ها و منافع مشتريان انطباق 2 4-مشاور. مشكل كشا وراهنماى خريد مشترى باشید. 9-در يايان هر ملاقات. ملاقاتهاى بعدى را تعيين کرده و تأیید بگیرید. همع ی

صفحه 50:
۰-یادداشت بردارید تا بهتر گوش کرده. مخاطب را ترغيب نمائيد و كنترل را در دست داشته باشيد. ۱- برای مشتریان و ملاقاتهایتان برنامه داشته باشید. اف ‎er‏ و

صفحه 51:
۳- شور و شوق را پل ارتباطی مهمی دانسته و قاطب را خلاقمند سا ع موفقيت ‎«La‏ اعتماد به 2 9 انعطاف پذبری ۱ مثبت بودن خود را بموقع بروز دهيد. همع ی

صفحه 52:
‎ea te) Gani) peg (Oey ۵‏ و اعتبار و آبرو پا دروغ بى ضرر ميكويد). ‏۶ از همه عوامل براى آمادكى مذاكره بهره بكيريد(ارامش روحىء ورزشء تفريحات خانوادكى ‏و ‎cs‏

صفحه 53:
۷- پیش از شروع مذاکره کاملاً آماده و حاضر باشید ۱ ۸- کاتالوگ. بروشور و مطللب مربوط به شرکت خود و مشتريان را درست مطالعه كنيد تا بهتر عمل كنيد. همع ی

صفحه 54:
- بعد از هر جلسه و ملاقات. سعى كنيد از طريق تلفن ‎eee SC)‏ ی 20 ee wer Sree ‏ل‎ ek ‏استفاده كنيد.‎ ۱- به همکاران خود کمک کنید تا به شما کمک کنند. cs

صفحه 55:
ی ۳ ‏با خودتان. شغلتان ا ل‎ "7 00 bes ree np cy eer ele ۴- خودتان را با افتخار و شوق معرفی کنید. ou 0 a SS

صفحه 56:
7" اخترام متقلبل. صراحت بيان و قضليا را از دريجه جشم ديكران دبدن نشانكر تسلط و مهارت شما در فروشندكى 00 37 كلمات و واه ها را در قالب زير انتخاب ‎Ber ane neeey‏ ل ا ا ل cs

صفحه 57:
- واضح و شمرده صحبت كنيد. ¥4= - موضوعات و مفاهيم مورد نظرتان را درست ارائه دهید و ‎ae‏ ل باشيد (تصاويرء 3 ۰- فروش را آغاز تعهدات آینده بدانید.

صفحه 58:
(یک ۹3 درونى وراه زندكى كردن است) و شامل | ۳ 5 جستجوى خوبى ها و زيبائى ها در ديكران ‎٠‏ احترام و تعريف و تشكر در جائى كه لازم ‎cul ‎۳ ‏ا‎ . ‎Com 26 =»

صفحه 59:
ا اال 1 كوش كردن بيش از صحبت كردن ‎JLi> 51 sylo29>‏ ا 00 ‎wisS ogk 9 sjlw aubis 51 sylo29>‏ علاقه به یادگیری و آمادگی برای انجام راه تب تازه ‎yls‏ rvw.denake ie خودداری از ‎ow‏ داوریهای تعصب ‎Car‏

صفحه 60:
1 مطالفة دفيق 11 2 ها د كرار مطالعه 2-انتخاب یک راه حل يا پاسخ برای هر روز ۷:۲ ‏ار‎ ps-3 4-تلاش بیشتر در صورت عدم نتیجه دلخواه ۱ دلخواه 0 ار بسن همع ی

صفحه 61:
: هریک از پاسخها را ‎ES eee ere ee er‏ دهید که متناسب با شخصیت وسبى فروش شما باشد.

صفحه 62:

صفحه 63:
"چگونه به مشتری عصبانی واکنش aE PEE Oa "چگونه مورد پذیرش دیگران قرار می گیرید؟

صفحه 64:
7 eS eerie rr pe sie ie ae ‏ا لل‎ ۱ ۳ no aigSe¥ ByY es Bere) 6) | eed ‏”جكونه ا‎ ‏بخشید؟‎ "چگونه می توانید نتیجه دلخواه بگیرید؟ همع ی

صفحه 65:
۱ ا ا ا 0 همع ی

صفحه 66:
ST SS pees Slee cere E

صفحه 67:

صفحه 68:
>> ‏ونواء هن‎ CO ‏1ه سس‎ 2 7 CO ed Lh al ‏سات‎ i eve ee] erred BL Oe Bec e] Been re ‏وامیدوار باشید.‎ " همیشه آماده ‎Sob‏ 85105 9 ۳ ومهارتها واحاطه بر راه كارها باشيد بخشید وبا نتیجه گیری از 0 0 000

صفحه 69:
‎Gibb?‏ باعث توانائی وبرنائتی ا ‎aoe]‏ 2113 را 5 دک وكسب 0 1 02100 توانا بود هر كه دانا بود زدانش دل يير برنا بود ‏*فروش آغاز تعهد وتعلق بيشتر است. ‎oll jE], GLI SS obLb yvs59* ‏دیگر است.‎ sl ‏همع ی

صفحه 70:
‎aes,‏ وموتر ا ا دما كاري

صفحه 71:
بشناسید واز انها | ۱ کنید. »روشها وراه کارهای ايجاد«رضايت ‎cut ys‏ وروابط وفادارانه ومنصفانه »را 0 0 کنید. 0روشها وراه ‎sb ls‏ تازه اى براى « مطلوبیت» برای خود سیدنت وذينفعان بيابيد وبكار بگیرید

صفحه 72:
ا ل ا لل کنید( فضای دوستانه وصمیمانه برای پذیرش اولیه) '؟-زمينه هاى مشتركى با خريدار بيابيد( علائق وسلاثق مشترک برای هم پذیری). همع ی

صفحه 73:
۳-سئوالانی هوشمندانه وزیر کانه طراحى کرده ‎mee eecd)‏ و (سئوالات كليدى ياسخ ياب). ؟-در.تمامى مراحل آرامش داشته باشيد ( جلوكيرى از تنش). ه-بس از رفع ايرادها ونكرانى هاى خريدار, زمانى برای ادامه مذاكرات تعيين كنيد( ازمون امادكى ‎Rone‏ همع ی

صفحه 74:
۶-فضا وشرایط مطلوبی برای خرید وخریدار بوجود آورید(جو واتمسفرجذاب فروش). /ا-فروش بك راه نداردءراههاى كوناكونى دارد.نكته ‎Rew) FEI Op ON cere Pe)‏ همع ی

صفحه 75:
OSL CS nS) COO ne MET Sealy RCS We ‏ل‎ ٩-آماده‏ شدن 00 بودن وآمادكى فروش را هميشه جدى بكيريد( اعتماد به نفس فروش). ort) PEC SD re ‏ا ات ا ا‎ CED ere SO ne caer)

صفحه 76:
Free tome REESE PCH mr ee Spe heed ee Pe Pe Bere tea eee Om Tra ce) Pirro wiper le aol: 11 |. ae ener e المپیک مکزیکو اتفاق افتاد و نحوه پرش او بر خلاف همه انجام شد و از پشت در پرش با مانع توانست ا 0 1 ‏ا ل‎ eo Pee ESC rae Peg Bree Peres eal ere nee Payee oe re ny ree Fry 0

صفحه 77:
و تشخیص دهند زندگی را از دست داده اند. 5١-زندكى‏ مجموعه اى از تصميمات است .سعى کنید با تصمیم ها وانتخابهای درست.زندگی بهتر وخوشبخت تری داشته باشید. همع ی

صفحه 78:
4١-انسان‏ عادى خود را با دنيا سازكار مى كندو انسان غير عادى دنيا را با خودش سازكار مى ‎Pee eager as ee PLP foe Seen ES‏ ‎Rue) i vewe] |)‏ ‎Onin ents‏ ل ا م کنیم اما راز موفقیت این است که گاهی بچگی و ‎ee ea LD od‏ ال ‏همع ی

صفحه 79:
لاا ا ات CS bea Ran ae Cet Cae ce A ‏جديد تكامل.سعى كنيد با انجه داريد حركت كنيد‎ ‏نا خود را كامل كنيد.‎ * 15-كاهى به خودتان سيلى بزنيد تا به خود آئيد. همع ی

صفحه 80:
۱ Lol Com! li jE! jo Caio 1." ‏آن شیرین است.‎ " ١؟-خودتان‏ بزركترين منتقد خودتان باشيد. بجاى توجيه اشتباهات خودءاز خودتان توضيح بخواهيد. ‎ia A ae‏ ا ل الگوها ونکات آموزنده توجه كنيد. ‏همع ی

صفحه 81:
0 ben Wrgwen) CCT) peed Yay Tien a 7 نسبت به دیگران . شکل دهنده نوع احترام وسیاسگذاری دیگران از شماست. برای موفقیت و خوشبختی در جستجوی نکات عجيب و غريب در زندكى نباشيد بلكه به نكات ‎rolen‏ ا ل ا ا ‎CEN oem‏ همع ی

صفحه 82:
۱- ایجاد ارتباط نزدیک و حضوری 7ب 7 ابنت که دلیل آن برآورده ساختن نیازهای روانی (ئوجه به مشتری) است. عوامل مهم: بازارگرائی همگانی, آموزش 00 00 eee > =>

صفحه 83:
كليد موفقيت ‎od Ope‏ اطمينان ا اما ا لا ال 00 مشاوره و راهنمائى و برخورد حرقه أى در خدمات است. = ce SS =

صفحه 84:
- فروش غير مستقيم يكى 7/1 3 هاى فروش 000 روش فروش غير مستقيم است. عواطل مهم: مشاوره و راهنمائی» مشکل شناسی و مشکل گشائی» خدمات رس ‎Gloss‏ ا ا اصلی در آبنده A : =

صفحه 85:
اذ ‎wilers sla ylejle jLisl 9 oq‏ 52 م ا ‎atl:‏ ‏و بايد افكار عمومى را با درستكارى به سوى خود جلب كرد. عوامل ‎a eee [epee on Peter inee ye eirroen are: FN Pe mpe ry‏ شب ۵-فروش خدمات به شکل «مجموعه» عوامف مهم: فروشندگان حلای؛ پرورش و ناسین خدمات جانبی و تکمیلی

صفحه 86:
‎-١‏ انتظارات مشتريان را درك كنيد. ‏+ اولویت ها و ارزش های مورد نظر مشتری. ۱ ‎۱ ‏۱ ‎٠‏ مشتريان در حال رشد. ‎ae‏ ‏اک ‎Ee‏

صفحه 87:
۳ اهداف خدمت را تعریف کنید. 0 5 برای با مشتریان قابل درک و ارزشمند ‎petty‏ * اتعطاف پذیر باشد. ۰ قابل دستیابی باشد.

صفحه 88:
4 درتمامی اساطوح سازمان تعهد به ارائه خدمت ایجاد کنید . ‎wilkamcrord *‏ ل ‎cee ee aT‏ 1۱ ‎rr | ree BEET)‏ را لا ‏۰ -520 انتظارات مشترى> دريافت خدمت. + رضایت اا 500 ‏* عسودة و رسات كلتل النطظار]ت مشترى< دريافت ‏خدمت. ‎ce‏ 2 ‎SS‏ ‎=

صفحه 89:
بنیادی بوجود اورید. ‎ih‏ ریت ۳5 فروش وخدمات ‎o> LL‏ ۳ ‏۰ گزینش ۰ آموزش ۰ انگیزش ‎oo as ‎ee ‎Ez ‏سنجش‎ ۰ SS

صفحه 90:
۸- رضایت مشتریان را اندازه گیری کنید. POP er eee ee 21000 | Fer een Ye re a =) ce > =

صفحه 91:
9- مشتريان ناراضى و شاكى را ‎٠‏ تحقيقات نشان ميدهد که ۲۵درصد ‏درصد مشتريان ناراضى وا اعتراض نمی ‏همع ی

صفحه 92:
۱ ee Spas Glers cally, 9 Igiwlis 2490 59 Spinto W255 olST - 9 wleas alll age ‏لا‎ 9 21,81 41958 plas > - ‏اهداف آنها‎ - راهنمائی های تکنیکی و زمینه سازی اولیه ۳ ‏ا‎ ١ ‏اطلاعات و راهنمائی های اولیه‎ - - مشاوره و همفکری با مشتریان A : =>

صفحه 93:
‎Po) pes‏ در حریان فروش ‎olyisre sbolas y2)5 oybl - ‏بموقع عمل کردن‎ - ‏جر رات لس ‏- درستی سیستم ها ‏- "خدمات جانبی و اضافی ‏- تجهیز مالی ‏- معرفی و ارائه خدمات ‏- راحتی دستیابی به خدمات ‎= ce SS ‎=

صفحه 94:
۳ پس از فروش - تضمینی ها | - يوشش خدمات od Ee tort Pc Sere] Aled VIG 685 9 olors spk - - کاهش نگرانی ها و تنش های بعد از فروش ‎ubyisise ulejly -‏ | - گردهمائی ها و سمینارها A 1 =>

صفحه 95:
نقش هاى فروشندكان خدمات وبازاريابى 0 ‏ا ال‎ CUSTOMER PARTNER fa] (Serie pe Pie) B] Pepe ere ws or) Oe ims Tt ‏ار از ات‎ Pope er eed Bree Sere epee) Fae CUSTOMER SERVICE PARTNER A : =>

صفحه 96:
PoP P Spe Brey wv? ‏"کارشناس‎ ‎BUYER BEHAVIOUR EXPERT " گردآورنده اطلاعات ‎INFORMATION GATHERER‏ " تحليل كر و برنامه ريز (طراح) بازا ر NLL eS PLANNER

صفحه 97:
۱ 5۸۵۱۶ "526518 * تحلیل کننده هزینه بازاریابی ‎MARKETING COST ANALYST‏ * استفاده از تكنولوزيهاى روز ‎TECHNOLOGIST‏

صفحه 98:
همع ی

صفحه 99:

صفحه 100:
“-دردرا بايد كفت حرف را باید زد " رودباید شدو رفت 00 7 as ۳ ‏با‎ 2 ‏احمد روستا‎ ۱۷۷۷۷۷۷

صفحه 101:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان