علوم پایه محیط زیست و زیست‌شناسی

روش های جلوگیری از اتلاف مواد غذایی

pasmand-movad-ghzayi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روش های جلوگیری از اتلاف مواد غذایی”

روش های جلوگیری از اتلاف مواد غذایی

اسلاید 1: پسماند مواد غذاییروش های جلوگیری از اتلاف مواد غذاییTips to stop wasting food

اسلاید 2: پسماند غذایی چیست؟پسماند مواد غذایی به تمام مواد غذایی هدر رفته اشاره دارد حتی اگر برای خوردن مناسب بوده باشد: اگر غذایی در یخچال شما خراب شود به علت اینکه آن را به موقع نخورده اید یا زیادی در بشقاب خود غذا کشیده اید و به جای اینکه اضافه آن را بعدا بخورید باقی مانده ها را دور بیندازید ... این ها پسماند غذایی است.

اسلاید 3: ما باید از هدر رفتن مواد غذایی جلوگیری کنیم، زیرا:هدر دادن مواد غذایی به معنای هدر دادن پول، نیروی کار و منابعی مانند انرژی، زمین و آب است که برای تولید مواد غذایی استفاده می شوند. هدر رفتن مواد غذایی میزان انتشار گازهای گلخانه ای را افزایش می دهد و به تغییرات آب و هوا کمک می کند.

اسلاید 4: در سطح جهانی...هر ساله در سراسر جهان 1.3 میلیارد تن از مواد غذایی به هدر می رود.این مقدار، یک سوم از کل تولیدات مواد غذایی برای مصرف انسان ها است.

اسلاید 5: کار درست را انجام بدهید: نجات مواد غذایی!9 روش ساده برای کاهش اتلاف مواد غذایی1- حجم وعده غذایی خود را کاهش دهیداطمینان حاصل کنید که در وعده های غذایی، مقدار کمتری غذا در بشقاب خود بکشید. سپس اگر هنوز گرسنه بودید، می توانید دوباره غذا بکشید.

اسلاید 6: 2- باقی مانده ها را دوست داشته باشیدبه جای اینکه مواد غذایی باقیمانده را درون سطل آشغال بریزید، از آنها به عنوان مواد اولیه وعده غذایی فردا استفاده کنید، یا آنها را دوباره مانند همان وعده غذایی مجدداً گرم کنید. به یاد داشته باشید، اگر می خواهید بعدا از مواد باقیمانده استفاده کنید، بسیار مهم است که آنها را در مدت دو ساعت پس از تهیه غذای خود در یخچال یا فریزر ذخیره کنید.کار درست را انجام بدهید: نجات مواد غذایی!

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید