سایرتحقیق و پژوهش

روش و تکنیکهای تحقیق در پایان نامه

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 102 اسلاید

masoud.alavimoghadam

صفحه 1:
0 i i ۳ iy 1 oa ‏اا لس‎ "١ ۳" ۳

صفحه 2:
000 ese eo aN Nero ST ‏ا ل‎ tens Seeds ed ‏اول بايان‎ 3 مائتد (نقشه 1 و ذيربط) ست لذا مى توان انتظار دا ‎Ee‏ ‏مي‌دهد: باید بتواند ساخمانی ۱۱۱ ‎TET TES fea De‏ ‎ee eit eet cele‏ شوراهای تحصیلات تکمیی مب متخصصانه‌ای باشد. 0 ‏ل‎ a ‏آرایه می‌شود بر پایه چنین رویکرد‎

صفحه 3:
در مجموع در طرح 7 دانشجو بايد بتواند به سوالات زير ياسخكو باشد: ا ا آيا مى شود در اين موضوع رساله نوشت' آبا دانشجو توان انجام کار را دارد؟ آيا يرداختن به موضوع مشكلى را حل مى كند؟ ا ا 0 ‎ne al‏ ا اا ال به زمینه کاری دانشجو ار تباط دارد؟ ‎

صفحه 4:
00 ١ = اا ااا ‎<G@&q@ 7 0‏ ‎a "۳ }‏

صفحه 5:
مقدمه 1 ‎OR ote ded a SMe > Rat ot kB‏ ‎Cooly at alt td altel)‏ = ۱ آماده سازد. "مقدمه نباید بیش از حد طولائی اشد. ‎ous,‏ ا ماي باشد و با مطالبی را که در بخشها ‎pep he i carer ad‏ ننده با لیات ا لذا معمولاً براى قسمت مقدمه حداكثر ؟/ 1 ‎ae‏ ‎۱ ely eae toc ‎

صفحه 6:

صفحه 7:
۱ 6 Ree Ree ctr SB fonl Sei ‏ا ا‎ reed Bee SS We Se eee rere nN) tt Ea ar) a BZ Coo 6013576 ‏سازمانى مطرح مى شود.‎ ٠ < ‏راجع به یک پدیده. مشکل با معضل‎ ‏ا ت يا علل به وجود آورنده آن مشكل يا‎ Game Gua ‏راهکارهای رفع آنست. بطور کلی ابن و1 مى توان 7 سوال خلاصه کردکه:‎ ‏"چه چیزی این پدیده یا مشکل را‎ AA ان ابهام باشد ضمناً در مسئله

صفحه 8:
"محدوده زمانی

صفحه 9:
مسأله. کستردگی و ویژ؟ بيان مساله دامنه مطالعه را محدو i ‎as ae‏ و 05 ‏متغيرهاى بزوهشى : 0 آیا تعریف عملیاتی متغیرها امکان پذیر است! ‎eee ee Seal‏ 0

صفحه 10:

صفحه 11:
أشيوه تدوين تحقيقات انجام شده

صفحه 12:

صفحه 13:
اهميت و ارزش تحقیق اغلب برُوهشكران

صفحه 14:
را ۱ ‏را و و‎ ae شود که: ‎re Cnr re ees‏ 07 تجزیه و تحلیل ارایه دهد. د داشته باشد و چارچوبی مناسب. برای

صفحه 15:
a 0 Mt ۳ ‏زر‎ ۳ ا ‎NN‏ ۱

صفحه 16:
روش و تکنيكهاي تحفیق Questions oye) Research ‏نت د مي رو‎ *تعداد سوالات مر محدودند. ‎TONS ree tee ee oe‏ ‎Proven Sony re ee cen Rey keel pe es CRP Li‏

صفحه 17:
روش و تکنيكهاي تحقیق مثلاً این سوال که آیا کارخانه‌داران کارگران را استثمار می‌کنند؟ یک پرسش کاذب است. یا به و | و ۷ وجود دارد که تحقیق را به گونه‌ای اجرا کرد که باسخ آن مثبت» باشد. با بالعکس. با در مورد سوال آیا تقلب مالیاتی علت کسری بودجه دولت است؟ به آسانی می‌توان پی برد که طرح کننده پرسش ا 1 007 007 مسأله است با اثبات آن؟ لذا يى يرسش آغازى اخوب باید ایک پرسش حقیقی۱ بت ‎eH‏ از پسش وان جندین باس ‎EULA Ce eee ead‏ لأس ‎Teo‏ 0[ چیست؟با مشکلات کارگران کارخانه خود: *سوالات باید واضح. روشن, محدود و بدون آبها ‎eC Ml ee‏ و "هر چه سوال کلی تر باشد در نتیجه جوابهای آز ۱۱ 1 ل ا ا ا ل ل ل

صفحه 18:
روش و تکنيكهاي تحقیق ا الا ةا الا كا ل ا م ا اا ا ا ل ‎ae ea‏ ا ا ل ۳ كوهن ‎Ceo pO‏ 0000 مه ‎aha ay‏ ل 7000 7 وی رز مه ‎edad C2)‏ ا ل مسأله مطرح کنیم مسأله به صورتی بزرگ د كه تدبير و هدايت آن امكان يذير ا ا ا ا فرضيههايى تبديل شود. رابطه فرضيه يا تحقيق مثل رابط راه با مسافرت سات. هر جه راه و ‎OD) eal eed‏ ا ا ا ا ا ل لي كه فاقد فرضيه باشد محقق سركردان و بلا تكليف است. ‎

صفحه 19:
روش و تکنيكهاي تحقیق Hypothesis ‎cde wae i cel el at SL caret TO ceeds aa‏ ا ا ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎۱ ‏۷ ‏"قرضیه جمله ساده خبری است متال: ‎BP respec em Forge a‏ *فرضيه بر هر كزارهاى كه در دست آزمون با ‎ea)‏ ل (همپل. ۱۳۶۹). ‎ ‏| ‏(مستقل و وابسته) دیده می‌شود. زان سواد در تعداد اولاد اثر دارد. ‎Peper eS mie) ie) 1 rire es YS yur areca ‎

صفحه 20:
اد را می‌پردازد (دلاور. ۱۴۷۴). Ce er ds de ‏مى توان به عنوان يك رابطه فرضى بين ذو‎ ۳ ‏ا 0 ی‎ ‏بس در درجه اول؛ فرضيه بياتى است هبن‎ 0 "78 ‏اللاو الا ا (ساده.‎ ‏"فرضیه‌ها عبارتند از حد سیاتی خاص که به‎ ‏ی‎ مورد حل یک مسأله است و آن را ‎reer rere y er con,‏ احتمالی بین دو با چند متیر است! ال ته بقین. در درجه دوم؛ اعم با اخص ۱ اسى سوق مىدهند(5 199 ,1.6235

صفحه 21:
روش و تكنيگهاي تحقیق انواع فرضیه ‎rece ese)‏ ال ا ا ا ل ااانا ‎ID) co,‏ ا ا ل ‎ ‎ ‏ا ا 000750 رساله و كزارش مطرح مى شود و هميشه مد ‎Null or statistical Cotes Wha ‏فرض يوج‎ -١ ‏0 و2 رساله و كزارش رسمى ‎ ‎ ‏000 مىكند ودر صدد آزمايش آنست. ولى بس از كردآورى اطلاعات و دادهها عملاً فر ل 0 | ‎ ‎ ‎

صفحه 22:
روش و تكنيگهاي تحقیق كونههاى بيان فرض و ازمون امارى ا 000 مثال: تعداد کارخانه‌ها با ‎PEER‏ ‎de adn ae al‏ ۱ ‎Two -Tailed Test‏ 0 ‎ed‏ 0 آثر بین دو با چند متغیر صحبت می کند. ارند. آمارى آن دو طرفه يا دوسويه است.

صفحه 23:
ار * طبقه بندی نوع اول: فرضیه تحقیقی: فرضیه ة می‌پردازد. 6,5 4.:(Directional) > c4> sil? | ‏معین‎ ۱ 11 ‏ل م براى پیش بيني‎ بيلنى است که به توصيف رابطه بين متغيرها 000 ‏ا ا‎ cacy.) 8 0 0 treo enor 1 ۱ امال موه

صفحه 24:
روش و تكنيگهاي تحقیق 0 are ‏ل ا‎ Coed ap ha GC et ‏ا‎ ‏*فرضيدهايى كه بر وجود يديددها دلالت مى كنند(”‎ ‏دارد. در اعمال مديريت. تنبيه كردن اجتناب‎ ‏"فرضیه‌هایی که بر وجوت روابط بين 35 معاد‎ DE TNS NIECE ome ‏“فرضيههابى كه در صدد بيان علت وجودى و تكوي‎ ‏س ی‎ ‏*شیوه مدیریت مشارکتی موجب افزایش رضایت‎ ‏ور سس دس‎ a ‏ا‎ oD eee ah eal Be ed eed ete DES I ool

صفحه 25:
روش و تکنيكهاي تحقیق انواع طبقه بندى فرضيدها طبقه بندى نوع سوم : ۱ ‏ا ا م ا‎ ese [SS ‏ا‎ ‎١‏ ال ‎dC.‏ ل ‎SS. CEC tele Frome pees devel ene Py ros | pacer rare CCC aw ys Pa rOee ye) ney ‎00 S let or) ese eas ‏ا‎ ‏افزايش تعداد خودرو موجب افزايش آلودكى هواى شهرهاست.

صفحه 26:

صفحه 27:

صفحه 28:
eee nce eee ۳ -محقق به دنبال کشف رابطه علت و معلول بین دو با چند متغیر است. 00 و اثر ملاحظه مىشود در هر يك از روابط سه ‎(Reality)‏ ۳ جزء دیگر شامل خطاها و اشتباهات آماری ‏ از آزمون فرض صفر هر يك سك ‎aol‏ ا ل ا ا خطای آماری نسبت داد و بر عکس جزء وجود دارد. یک جزء واقعیت(18) اوت با همبستگی یا اثراست و 3 171101:61 است. لذا پس ۳/۳۳ گرفت. جزء 18 از نظط اثر بزركتر از آنست كه بتوان آن را به

صفحه 29:
روش ومراحل تحقیق 7 در اين مورد محقق ضمن اشاره به نوع تحقیق مراحل انجام آن را شامل : 1 aren eT ES ar Re ‏نمونه . روش انتخاب حجم نمونه از جامعه آماری و روش تجزبه وتحلیل داده ها ( تجزیه تحلیل‎ 0 ‏ل‎

صفحه 30:
جامعه آمارى: مجموعداى از افراد مشترک و قابل اندازه

صفحه 31:
ب-نحوه انتخاب نمونه از جامعه آمارى به جه صورت است؟ ‎WAR‏ ‏اا ‎ree‏ 0200000 ‎be‏ سوه کري ‎See‏ 00000 eres eer aed ‏اتواع‎ ‎(rere hee) انموته كيري خوشهاي 0000 موه كبري تمونه كيري سهمياي - وطذاقهنهد اد ونيونه كيري ‎Sr re‏ 0 ‎Benoit‏ Pretty 21 ‎eee‏ ند

صفحه 32:

صفحه 33:
روش تجزیه و تحلیل داده ها و استنتاح ‎eee‏ ‎OMEN ene se | pe Nee ales‏ ‎OSE eS re ae Cd‏ ا ‎Dre carter eS OOS‏ ی دهد كيفي أبن روش مخصوص تحقيقاتي اسك كد فافد جنبه ‎ah ae gh neg st‏ 1۱۳ ‎eee eT‏ ‎al fasta |‏ ۱۳ انواع تجزیه و تحلیل خریط بجر از طری داددها 0 كمي (روش‌هاي آماري) استفاده از آمار استنباطي (توسیف ا م 1۳ "۳ ۱

صفحه 34:
قلمرو مکانی تحقیق(جامعه آماری) *عموماً لازم است اطلاعاتى درباره كذشته و ز ‎est tall dere‏ سر محيط مورد تحقيق به دست آورد. شناخت 0050000 peer pn ye Corr Cae ‏در بستر خود مورد نوجه قرار دهد و از اين‎

صفحه 35:
00 در مورد بکار ی ی "بطور کلی می‌توان گفت: نيز معين كرد. اولين سؤالى ۳ “موضوع تحقيق به جه دورهاى ل مى شو نيز مى كشد؟ ‎SIA‏ *دومين سؤال به مدت زمان انجام تحقيق مربوه صورت مىكيرد. يا در جند مقطع زمانى؟ 0

صفحه 36:
ا 0 ‏ا ا ا ا‎ SESS ‏سر راه تحقيق دارد(و يا داشته است) به خواننده يبيام دهد كه:‎ Ercc qn ese ie Fue fas reir erp nner etn ire e nance RHE SPORES ‏ال(‎ Lala ‏افتادن در دام(كلى نكرى) بيرهيزد,‎

صفحه 37:
8 arr ‏ب: کمبود منابع مالی(شخصی, ساز:‎ So al ck eC alt acl ‎ee ib‏ ۱ نظر نوع دسترسى به آنها ی: غیره

صفحه 38:
روش و تكنيگهاي تحقیق fee Se eat See al ay ed eel aed 10 Cee ies ry TSR rere ees Coe Tees ‏بیگانه و‎ ee ااا‎ 0 ‏پژوهشگر بر‎ et ا "م كند كه از اين اضطلاحات و وازدها 0 محقق باید از مطرح کردن مفاهیم و اصطلاحات واضح و روشن خودداری کند. 0 irre eee ee see Per er tbo eeyres| es ord greene peer pepe ‏براساس فرهنگ لغات و اصطلاحات تخصصی آن علم ارائه شود.‎ برای مفاهیم منابع مستند و معتبر را معرقی نماند:

صفحه 39:
روش و تكنيگهاي تحقیق Sc.» Definition) i 5 ler fete IES. Sek Rac gore ea Ror ck ee CL ne peg ‏به طورخلاصه می‌توان گفت که در‎ ONE ‏می‌توان به معانی یک پدیده با مفهوم پی برد» (ساده.‎ 0 ‏تعرش راق د‎ 0200 ‏ا‎ cy peny corer ‏كوناكون از آن وجود نداشته باشد (شرط‎ ‎SB) 0 0‏ ا ا 0 ‎eed eC‏ ا ل ‎ee ceed tes Poet‏ | باشند واز سوی دیگر نتوان آنها را بطرق گوناگون تعبیر نمود. ‏ل ا را امور معلوم نيازى به تعريف ندارند. ‎Breyer rer eer eh eee ieee oy ‏در تعریف یک امر, از اصطلاحات نباید استفاده برد, زیرا اصطلاحات خود نیاز به تعریف دارند. ‎ ‎

صفحه 40:
0 MoS Aa Claret ‏سازه‌ها استفاده شود آن را تعریف وضعی می‌گویند« تعريف مفهومى تقريباً همان شرحهايى‎ ۱ eee eee rer or] 0 ‏ال‎ enpesy | ‏درست هستند و نه غلط. مزیت آنها در این‎ ۷ 0 Melos Sete hath oro he aol طولانى و مكرر از آن وازه استفاده 2و3

صفحه 41:
روش و تكنيكهاي تحقيق 3 & 0 ا ‎Pann a Teer ee pene Sry‏ ااا ا 0 ‎EB eB eta Ses Tee yes fee Bo SS) ogee ener ee)‏ ‎Solel wt FN ell te Eo le ool‏ ‎Rese Sy creas ee) Te Ss te tems‏ معمول آن وازه هاى را دركروه يا جامعه مورد نذا ن نمود. ابن كوبه برسي ماني ی تعريف تجريها 0 تعريف تجزيداى. روشى نسبتاً دقيق است كه وازه مورد نظر را بطور كاملاً صريح ومشخص محدود می‌سازد (محرک - پاسخ) ‎ere a Reel‏ ۱ ‎een TN (ool Be See tere nol‏ 2 ‎Rese see sen relents eet eee AG kee) Be)‏ آنها يبى صفت داده مى شود. تقريبا همه (سوالات) يك يرسشنامه وخصوصاً مقياسهاى سنجش كرايش تعاريف تجزيهاى هستند. 0

صفحه 42:

صفحه 43:

صفحه 44:
00 occ ery “operational def) (oc) ioc ‏تعريف‎ ا ا است متغیرهای آن تعریف شوند. سپس مشخص کرد که می‌توان این متغیرها را از نظر بررسی نمود؟ و 1 ی 1 سطح مفهومى(نظرى4 را با سطح تجربى سن 0 50 ل

صفحه 45:
از

صفحه 46:
(Experimental operational def ..)25 joc w i ۱ ‏ا‎ mer per se ie] ‏پژوهشگر صورت گیرد. مشخص می‌سازد. در اینجا پژوهشگر سعی می‌کند با استفاده از یک‎ ‏.مثلا‎ ۱ ‎al‏ ی نزديى شده اسث باز دارد». 1 را دور از دسترس او قرار دهيم؛ يى تعر ‎ ‎ ‎ ‏ه فرد را از رسیدن به هدفی که به آن عامل نشان دهیم ولي آن بی است ‎

صفحه 47:
روش و تكنيگهاي تحقیق مدل تحلیلی (100061 لح 3 تحقیق گفته شد که چارچو: مى شود و از طريق آن بزوهشكر بين عواملى ا ۱ مدل تحليلى؛ توعى تمودار شارى ورا «وقتی که ی ‎Com rye pe pry‏ 70 ee Fool ety stl athe Nea ome ۱ Peet] ‏آنها حضور ذهن ندارد. اینجاست که فراگیری درسهای نظری که‎ : 00 اهميت است. 00 leat ieee

صفحه 48:
۲ ۳ 1 1 0 iyi ۳ سس

صفحه 49:
a 1 0 x 0 il ا 00

صفحه 50:
ار نقطه مقابل عقل گرانی سنتی و ارتسطونی است. سابقه: دوره رنسانس ot ۱ ‏و‎ ee TOL y ۱ وسیله شناخت: حواس و توجه به مشاهده. آزمایش و تجربه

صفحه 51:
عق ل كرائى Fe Beep epee yn rain (beter ripe ON Rem TF ee eee roel CeO! Sad ee ace Ca cae NS cae load سابقه: از زمان يونان باستان 0 ۳ م ال ال لا زمان: اواخر قرن 15 ميلادى روش علمى: روش خاص علوم اجتماعى مدعيان ابن روش: ماكس وبر و ويلهلم ديلتاى

صفحه 52:
سس روس و ۴-دیدگاه ساختاری. این دیدگاه شامل بيش علم علم عادى بحرن على ! علمى

صفحه 53:
Srey URE روش ‎eed‏ ی ۱ ۱ رمز آنهاست. سابقه اين دیدگاه به بونان باستان جر می‌گردد» ولی از قرن نوزدهم به عنوان يك مكتب فلسفى و نظريه عمومى مطرح بوده است. حوره كار ‎ASUNDER‏ ‎Ce‏ ادبیات) است.

صفحه 54:
ی ی ۱ 0 i ۱ ۳ ۱ My ۳ ۳ ۳ ۱ om a

صفحه 55:
تحقيق فرايندى است: برنامه ريزى شدهء هوشيارانه. 0ل 0 Pope ey يافتن حقايق يا فهم عميق ‎Fe‏

صفحه 56:
تقسيم ‎oe‏ انواع تحقيق 52-07 يا جند متغير وابسته با توجه به تغييرات 00 ne) MMT ۱۳۳۳ AVG ‏لاست ذامنه هميستكى از‎ 0 ‏ا‎ cenip epi >. ی پیرسون (برای مقیاس‌های فاصله ای و Ree ar (rs a ae 4 35 wee

صفحه 57:

صفحه 58:

صفحه 59:

صفحه 60:
mt 0 ١ ۱

صفحه 61:
روش و تكنيكهاي تحقيق انواع تحقيق (از ديدكاههاى مختلف) ال 0 J> ‏ا ل‎ (adversarial) «6,

صفحه 62:
نقسیم بندی انواع تحقیق بر حسب هدف: بنیادی که هدف آن: آزمون فرضيدها ا تبیین روابط و پدیده‌ها رت ا ا رت

صفحه 63:
تقسیم بندی انواع تحقیق کاربردی که هدف آن: كاربرد عملى دانشم در زندكى است. توسعداى. كه هدف آن: ‎ea Oy aoa‏ ا ‎ett tan Mere)‏ ل ل ا ‎SES)‏ ی

صفحه 64:
انواع تحقیق از نظر هدف : الف: تحقيق بنيادى ‎Fundamental Research‏ .بده ها و درك اصول و قوانين طبيعى است ‎Rt dade near‏ ا ل لير ا نظریه ها و فرضیه ها را آزمایش می وقت كير است , هزينه توا ب: تحفيق بإسعه ان ‎"0١١١!‏ 00 در بى شناخت راه هاى بهبود يا افزايش توليد و روشهاى جديد توليد كالا و خدمات است ج:تحقیق کاربردی ‎Applied Research‏ در پی دستیابی به اصول و قواعدی است که بتواند آن نها را در عمل واجرا به کار بندد. ‎Ce etc‏ ِ ل 1 ا Rey ocr Perel eer ren nee در پی شناخت ۱

صفحه 65:
روش و تكنيكهاي تحقيق 0 * بر حسب نحوه كردآورى اطلاعات يا طرح تحقيق “توصيفى: (توصيف شرايط؛ اشياء. امور و يديددها به منظور شناخت : Been ipvowes] ‏*شامل: تجقیقات مر‎ 00 ‏منظور کشف ا‎ م ن شتاسابى معلول به ل ۱

صفحه 66:

صفحه 67:

صفحه 68:
روش و تکنيكهاي تحقیق Wee ese ‏نقسم‎ *همتا كردن ۱ خاب شده از نظر متغیر ناخواسته) 3 ۱ oe گروه‌های مورد نظر) ریخی(مطالعة فصل دوم از بخش سوم جلد دوم روشهای تحقیق تالیف دکتر ساروخانی را توصیه می شود)

صفحه 69:
"قوم ‎ce‏ برای 2 "تحلیل محتوا (مطالعة فصل چهارم ‎aang ۳‏ می‌شود) "روش دلفى:به منظور كردآورى داددها دربارة آنا و ‎dl ed‏ ا ل تا

صفحه 70:
شمای ۱

صفحه 71:
8 ۷ 0 ١ 1 ee (مشاهده تک تک ‎ae‏ ‏انسان موجودى فانى ست 3

صفحه 72:
ا

صفحه 73:
Mi

صفحه 74:
علوم الهی و ماوراء |

صفحه 75:
اهداف اوليه يزوهش علمى ١-بررسى‏ و ارزيابي نظريههاست. 0 ‏ا ا ا ا ااا ا ا‎ Nt alsa ial | or et ene Rec ‏ا الت ا ل‎ م ا ا ees tae as ‏ا‎ eee et ee ee nial

صفحه 76:
۳ ۳ MI

صفحه 77:

صفحه 78:

صفحه 79:

صفحه 80:

صفحه 81:

صفحه 82:

صفحه 83:
این مدلها رت ‎ey‏

صفحه 84:
١ ۳

صفحه 85:
a اا ۳ ۱ ا 1 ۳ ۱ PAIR ۳

صفحه 86:
1 i ۱ 0 i ‏رس‎ ‎Hail‏ سس ‎

صفحه 87:
متغير (©721313116) جيست؟ ا ا ‎Ssl a‏ تا مارى: يعنى واريان 0 يك فرد به فرد ديكر يا ازيك ‎Cie 0‏ 0 ب مىشود. براى مثال 26 يك متغير ‎|S) 1)‏ ا ا ا ل 0 یک آزمون هوش یا مقیاس طرز نگرش را می‌پذبرد. نمادی است که اعدا ۷ ۱ ل ل در و ل اد ‎es]‏ 0

صفحه 88:
آن اختصاص داده می‌شود.به 0 0 ودويا 00 ل يسهتتهعاء 5) آنها را کنترل, دستكارى يا مشاهده مىكند(بست. 46 0100/1

صفحه 89:

صفحه 90:
روش و تكنيگهاي تحقیق طبقه بندی متغیرها ‎percent ea]‏ ا 0000 ‎tee ECS perme eet‏ ۱ مسأله حیاتی برای تحقیق مورد بررسی قرار ا ا 0 متغير مستقل يك ويزكى از محيط دستکاری شدن توسط محقق, متا > ا د ۱ ‏ا ل‎ eee ‏ل‎ ced ‏متغير سوم در واقع نقش تعديل كرى را ايفا مىكند(67 ,1992 ,6133 5) مثال:‎ سطح تحصیلات کارکنان در سازمانهایی با مدیریت زنان کمتر از سازمانهایی با مدیریت مردان. میزان بهره وری را پیش بینی می‌کند. (جنسيت مديران)

صفحه 91:
روش و تكنيكهاي تحقيق ج) متغير مداخله كر:193 وستدع :كد 5])) متغییری است ‎bane ieee‏ ا ا نظر قرار | لذا به اين تأثير ما ee ‏نامیده می‌شودبازرگان و دیگران» ۱۳۷۶) مقا‎ 7” ‏هیچگونه رابطه ای وجود ندارد.‎ Barton [eee poe oes [Oe peg oe) BSA Resgibee perenne cree he) re rer Fig peecmpee ea eee ne food تفاوت متغیرهای کنترل با تعدیل گر آن است که اثرات متغیرعای کنترل از میان می‌رود در حالی که ی 00 ee sry rene precy) RA rece ee ee rsh)

صفحه 92:
۱ i ۳ ۳ i فرمول کرانبا

صفحه 93:
ااه @|@

صفحه 94:
are are SS) ‎oad‏ ل ا ا ا ا ل ا ل اا ‎fete Cee aeons‏ 0 ‎eS oce‏ ا ل د لاك ا ال ال ا 0 ‎nO nS)‏ تس ل ل ا ‎RS RCC‏ ‏ا

صفحه 95:
سس ا Mt ‏هدر‎

صفحه 96:
A 0 a a ا ‎eu‏ ا ‎I‏ سس ا

صفحه 97:
روش 9و ملاحظات خيلى مهم در راكد > | معنی دار بودن (سطح آلفا () (۱/ تا ۸۵ دارد. RPT I ee

صفحه 98:
ا ا ۱ ‎ee‏ این معنى است كه فرض صفر رد شده وميزان تفاوت تأثير يا همبستكى مشاهده شده احتمالا نمی‌تواند بیش از 0 تا ‎١‏ درصد ناشى از خطاى نمونه ‎Rag‏ ی لك ‎oe eee‏ 0 سطح آلفای ۱ دقیق تر از ۵ درصد آست.

صفحه 99:
ل ا 0 ‏ا ل‎ ene ae) ‏اس ل‎ sy eC ce Selected ی ا ل 0 ا تتقات مسستي مدای سوه 0 ۳ 0 ج: در تحفيقات توصيفي زمبنه ياب و بيمايشي حداقل مون اه ‎Pe ag‏ 000 نی که از به یه بددي جاه اددحداقل ‎ee es‏

صفحه 100:
nt 0 i 0

صفحه 101:
روس و 1۳ ire ewer) اد كلى. رم رز ا ‎Sess Se‏

صفحه 102:
با تشکر از حضور گرمتان

16,000 تومان