raveshe-pasokhgooei-be-shobahat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روش پاسخگویی به شبهات”

روش پاسخگویی به شبهات

اسلاید 1: روش پاسخگویی به شبهاتآشنایی مختصر به منظور دفع شبهات مربوط به ولایت فقیه

اسلاید 2: شبهه، شبهه نام گرفته چراکه شبیه حق است و شبهه افکنان همیشه در راستای ایجاد تردید و تزلزل در ساختار فکری و در نهایت تخریب باورهای مردم قدم برداشته و حق را در اذهان مردم دچار وارونگی می کنند که نتیجه آن حذف اعمال دینی و جایگزینی فرهنگ مدّنظر خویش است.از این رو بیشتر شبهات این دوره پیرامون اصل اسلام، اصل ولایت فقیه و حکومت دینی، حقوق زنان و خشونت گرایی در اسلام، عفاف و حجاب، کثرت گرایی و پلورالیسم دینی دور می زند.دوگانه و دوقطبی پیش رو در آینده نزدیک که تا حدی شروع شده است دو گانه حقوق زنان و معیشت کارگران است که مارکیستها را با عنوان نئومارکسیستها دوباره به میدان بازگردانده است.

اسلاید 3: انواع شبهه اندازشبهه انداز کسی است که یا ایجاد شبهه می کند یا شبهه کهنه ای را به شکلی جدید و در قالبی تازه منتشر می سازد و یا شبهه ای را در محیط منتشر می کند.مستقل: طراح شبههمنتقل: انتقال دهنده شبهه به مردممنفعل: تحت تأثیر شبهه قرار گرفته آن را به دیگران منتقل می کند.

اسلاید 4: انواع شبهه انداز مستقل و منتقلوابسته: شبهه پرداز یا شبهه انداز وابسته به جریانات داخلی یا خارجی اعم از وابستگی فکری و بینشی یا وابستگی تشکیلاتی و سیاسیمزدور: برای طرح یا پراکندن شبهه اجیر شده است بدون اینکه وابستگی به جریان خاصی داشته باشد.متفکر و محقق: شبهه در ذهن او ایجاد شده و برای پیدا کردن پاسخ شبهه را می پراکَنَد.عوام: مردم عادی که تحت تأثیر القائات شبهه اندازهای وابسته یا مزدور و یا محقق قرار گرفته و بدون تأمل و در بسیاری از موارد بدون این که دنبال پاسخ باشد شبهه را می پراکَنَد.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید