کسب و کاراقتصاد و مالیسایرتحقیق و پژوهشفروش و بازاریابی

روند جهانی سازی و همگرائی بنگاه های اقتصادی با آن

صفحه 1:
۱ 0 5 5 jhe silgs aig) ‏بنگاههای اقتصادی با آن‎ ‏ل م‎

صفحه 2:
فهرست تیش یدحا یه ‎eve eS SS on‏ ‎Seen ae oe ae‏ 1# 1:5 - تغيرات شرايط 5 8 0-2 - تغیریات شرایط اقتصادى كي ۷ 7

صفحه 3:
SS ‏ااا‎ 0 تعریف و مفهوم جهانی سازی * این اصطلاح نمایانگر شبکه سیستمی فرا کشوری ۰ سیاسی ۰ اقتصادی و اجتماعی » جامعه و بازارها است . بطور اصولی در ‎Ean s‏ و 21 جابجایی و تحرک سرمایه چندی که تا کنون نظیر آن نبوده است می پردازد » بدین ترتیب در فرآیند بازار به بازار سرمایه » تولید و توزیع پرداخته می شود.

صفحه 4:
0- تعریف و مفهوم جهانی سازی بازنكرى در مورد بنكاه ها و توليدات ملى حل شدن روابط بين المللى در روابط جهانى ‎PE ere egy cate‏ ۳ eee tee reed

صفحه 5:
0 eS ere Goan ‏0ت‎ IS Tes Te Deve Snes ae Ce OES nee ee Tee Cee re Oe ee fe ones 0 ee ene ae ‏منطقه سازى > ارتباطات منطقه و قاره اى‎ 3 EO ‏ارتباطات بيشتر در زمينه ارتباطات اقتصادى مانند‎ 00۳۳0 ‏منطقه اى سازى به عنوان‎ > ‏عکس العمل در مقابل جهانی سازی‎ ۴ ‏پیش شرط برای توسعه جهانی سازی‎ *

صفحه 6:
eee 9 ی 7 ایجاد رقابت شفاف و برابر ‎ree ie‏ 0 و ۱ ۱۳-0 7 ارنقا جهانی حمایت از سرمایه گذاری 60

صفحه 7:
Pe eee 9 "" ييمان - مربوط به امورمالى و ارزى Rp Cees re even Perr GL

صفحه 8:
9- علل جهانى شدن تغیرات محیطی اجتماعی ree cme 2100 ENG ۳ ee LS e) لك 25111101 222007 روان سازى و تسريع در جابجايى محل توليد ارتق و افزایش میزان رقابت تغيرات محيط سياسى 532207316 3S ا ۳ کرش بازارها

صفحه 9:
ااا ‎SS‏ ‏گسترش بازارها ا 2 2060 ل ا ا ا ‎Rare ee Ee Se‏ ل ا ل ل ل لاتين ) باعث شده اند كه عمليات تجارى و حجم آن در بين بنكاهها در سطح جهان كسترش فوق العاده بيابد.

صفحه 10:
eee ‏گسترش بازارها‎ US Brew ene Sete sna Ler SER FON ERIK EES E oy ‏از بين رفتن مرزهاى ايدئولوزيك‎ 2 . فرآيند مردم سالارى اقتصاد آزاد در آمريكاى لاتين

صفحه 11:
eee ‏ارتقا ظرفيت سازى حمل و نقل جهانى‎ تحول در رشته حمل و نقل باعث نتايج زير شده است: _ 020000 و نقل "" كاهش زمان حمل و نقل از طريق افزايش ظرفيتهاى حمل كه

صفحه 12:
ارتقا ظرفيت سازى حمل و نقل جهانى حمل و نقل نوين باعث افزايش ظرفيت حمل و نقل كالا در شطع ا 1 # گسترش ارتباطات تجارى و توليد در سطح جهانى شده اسك "" ارتقا هرجه بيشتر استفاده از خدمات خارجيان شده است. Ron eke Tee Sonre ce ree keen

صفحه 13:
ااا ‎SS‏ ‏ارتقا ظرفيت سازى حمل و نقل جهانى افزايش مسافرتها در سطح جهان براى موارد زير اهميت داشته است: "" ارتباط و مراقبتهاى و ييكيرى هاى تجارى ل ا ا ا كت "" ارتقا مبادلات و تبادلات فرهنكى "" ارتقا تفاهم هاى فرهنكى و درك آنها ۱

صفحه 14:
SS ‏ااا‎ توسعه فن آورى اطلاعات و ارتباطات اين زمينه توسعه باعث نتايج زير شده است : "" ارتقا فوق العاده تبادل اطللاعات * کاهش هزینه بدست آوردن اطلاعات

صفحه 15:
SS ‏ااا‎ توسعه فن آورى اطلاعات و ارتباطات بهبود دسترسی به اطلاعات و بهبود در اخنیار داشتن آن 7 فرآیند تصمیم سازی را تسریع کرده ولی زمان اعتبار آن را کوتاه می کند. ۴ کاهش اهمیت اقتصادی فواصل جغرافیابی 7 ارتقا مستمر شفافیت بازار در سطح جهان 7 تاثیرگذاری در بازارها . سیستم های سیاسی و ارتقا شدت رقابت

صفحه 16:
SS ‏ااا‎ توسعه فن آورى اطلاعات و ارتباطات هزينه هاى جارى براى اجراى و نظارت مبادلات در سطح جهان ‎Ie Cia‏ ا ا اال ل 0 جهان گردیده است. بهبود مبادلات اطلاعات الكترونيكى ( 0001 ) از طريق : 7 شبکه ها و دستگاههای ارتباطی با قابلیت بیشتر و هزینه های کمتر 7 ارتقا مستمر مبادله اطلاعات ~ لكك + اطلاعات بسيار سريع مى تواند مبادله شود. :2 تجارت الكترونيك

صفحه 17:
eee تسريع در امكان جا بجايى توليد ۴ از طریق توسعه عوامل که در قبل ذکر شد * روان و ساده سازی فرآیند تولید * استاندارد سازیی کالا و خطهای تولید " در اختيار بودن آخرين فن آأورى در سطح جهان »» توليد انبوه

صفحه 18:
SS ‏ااا‎ تسريع در امكان جا بجايى توليد توليد انبوه < تولید انبوه کالا در زمان نسبتا طولانی = ع صد تكسو ان ۱۹۱ 7 بهینه سازی تولید جهانی Se SPO res cre tries Phere ‏وم‎

صفحه 19:
SS ‏ااا‎ تسريع در امكان جا بجايى توليد Sn eee Sora el ‏پردازش اطلاعات‎ * ‏تحقيق و توسعه‎ 1" اك لل ال لت 1 ۱

صفحه 20:
تسريع در امكان جا بجايى توليد ‎EL‏ ال ا كك ‏ا ا ا ا ا ا ل ‏< تخصص های متوسط و بالا به افراد متخصص از کفنور‌های توین صنعتی داده می شود. ‏م ‏هرجه بيشتر سرعت كرفتن كسترش فن آورى نوين ‏ا ل ا كت 1 ‎ ‎ ‎

صفحه 21:
ارتقا رقابت جهانى نمادهای اوج رقابت 8 از طریق : 7 افزایش مستمر هم چشمی بین رقبا > بازاريابى تهاجمى براى سهم بازار ‎sie eowe te ne‏ ل 0 Nero STE Mey COS Te ke nr See ee

صفحه 22:
SS ‏ااا‎ ارتقا رقابت جهانى ‎sleet |‏ 50 7 فشار کاهش قیمت از طریق اقتصاد بازار و مدیریت مجدد ‎ee‏ ‏* كاهش موانع حضور در بنكاه هاى اقتصادى در بازار ديكر ‎a ers‏ ا ل ۱9

صفحه 23:
SS ‏ااا‎ ‎ONES Rete are sree ren eee ponte eee BE ‏كاهش ارزشها آداب و سنن » خانواده از طريق دوكانكى فعاليتهاى‎ "" اقتصادی و [0 IO ‏ل‎ 00 7 فعالیت وسیع رسانه های بین المللی

صفحه 24:
کشور‌های توسعه یافته "" روند تنوع فرهنكى جامعه همجنان ادامه دارد "ا تعريف جهانى سازى و توليدات در سطح جهان بستكى به ‎en]‏ 0

صفحه 25:
SS ‏ااا‎ ‎ONES Rete are sree ren eee "" امكانات نوين براى بازاريابى ‎٠‏ توليد و اشتغال ‎eerie‏ ل ل 7 امکانات بکارگیری انسانها افزایش می یابد. > افزايش بالقوه نيروى عامل كار > امكان بيشتر فروش و توليد ای ‎Te Se STO E one)‏ 1

صفحه 26:
ااا ‎SS‏ ‏طرح مسئله 9 ea ‏ا ل‎ EN) ‏پرداخته شده است که فرصتها و تهدیدهای آن برای بنگاه های اقتصادی چیست؟‎ ‏تفاوت جهانيت و جهانى سازى‎ ( ‏جهانیت : از نقطه نظر تنوری سیستمها یعنی سیستمهای بازتر شدن و ساب سیستمها مثل‎ 7 per ‏م الا‎ Sb Peee One) Bo oris Sc ed PE OcTe) ce Tinh Athan eC Ws CORSE S Te LOE OST) - ‏اين جهانيت نه فقط در محدوده بازار بلكه محدودهاى غير بازار ( سياست‎ ‏فرهنك - محيط زيست ) نيز معتبر است.‎ ‏جهانی سازی‎ ‏هر نوع فرآيند جهانى است كه در تشكيل و توسعه سيستم جهانى اثر مثبت دارد.‎ > Pee ‏ل ا‎ nett

صفحه 27:
ااا ‎SS‏ ‏طرح مسئله "" از ديدكاه نكّاه هاى اقتصادى > مهمترين نكته اثرات تغييرات بازار و غير بازار بر روى بنكاه ها است. لذا در اين جا ما بر روى © سوال اصلى متمركز مى شويم : 0 ee Tae Eee ‏اقتصادى از طريق جهانى سازى ايجاد مى شود.‎ YEE Senex He ‏ا ا ا ل ل‎ Caco) © جه نتايج كليدى از بررسى دو نكته فوق مى توانٍ ا ا ا ‎TOS ren‏ 50

صفحه 28:
SS ‏ااا‎ تغييرات ‎eee‏ بازارها از طریق جهانی شدن ‎Sees oe eS Tee eh oP ee So BP OR Sen‏ مى كيرد: ۹ > جهانى شدن يعنى كسترش بازارها در نتيجه كسترش بيوندها م ا ا ا ا ا لل ‎og‏ ۹ 0 7 در نتیجه در هر صورت رقابت شدت می یابد و بازارهای رسانه گونه ( مجاز ) مانند اینترنت رشد ۳۳-۹0۹ ‎Ue en Oe‏ ا ‎oWC COL es pater‏ ۱ FO ee ETE Sede eT net ae ee ICSD be CPS oe Fears OS Wy

صفحه 29:
تغييرات در محدوده ۳۳ ‎as‏ اك از طریق جهانی شدن 502 7 اگر نیازها و تقاضای مشتریان تا حدودی قابل قبول داراى تشابه باشد » براى عرضه كننده امكان كستيش بازار وجود داريد. ‎reer Fe‏ 5 در سبد عيضه » اين تفاوت را لحاظ كند ( جهانى ‎rene es‏ 0 ل ا ا

صفحه 30:
تغييرات در محدوده بازارها و غير بازارها از طریق جهانی شدن ۱ ‏ا ل‎ ey) ۹ 1 قرار دارد. ا ا ا ‎Pee‏ نيروهاى متخصص و ارزان فراوان مى شود. نتيجه در بلند مدت قيمت منابع در جهان از نظر قيمت بريكديكر نزديك مى شود. 0 7 1101 OP er CORE كجا اين منابع انسانى زندكى كنند. دانش و دانايى و توانمندى مهمترين عامل رقابت مى شود. 1 ‏ا‎ nord

صفحه 31:
eee تغييرات در محدوده بازارها و غير بازارها از طریق جهانی شدن ۳9 اقتصادی :ٍ يس از فروياشى كمونيست در تمامى جهان نظام بازاركرا بركزيده قح رت ا ات ل ا ‎a‏ ا ا لت سازی رو به تزاید می گذارد. ۱۳۳۳ see 8s Tee a Be oti ‏عرضه کرد بلکه باید یک برنامه و طرح جامع ارائه داد. ( مانند‎ .) ‏نحوه سرمایه گذاری » خطوط تولید و نظایر آن‎

صفحه 32:
تغييرات در محدوده ۳۳ ‎as‏ اك از ا نظامهای اجت درحال حاضر اعتفادات پایه ای » نرمها » ارزشها و رفتارها در جهان داراق تفاوت فاحش ادت: در نتیجه بنگاه های اقتصادی فعال در جهان باید مسایل اجتماعی و ‎vee)‏ 0 ا ا ۳ بوجود آورد تا با درخواستها و نقطه نظرات انجمنها و نهادهاى ‎re re ree‏

صفحه 33:
eee تغييرات در محدوده بازارها و غير بازارها از طریق جهانی شدن VES a CUSIP ee SCOP Lenn PEPSI CEL ‏نقش دارند.‎ جهانی سازی قدرت چانه زنی سندیکاهای کارگری ‏ دولتی » نهادها و ارگانها را تقلیل می دهد. ۱ Le Se Eevee es SOL ‏ا‎ ‎Rare 05 CRD TOM oe mew e ve) ۳ ee Rew TOC ens re CE as * بنگاه باید بدنبال تعادل و رفتاری جدید بر آید.

صفحه 34:
چالشهای پیش روی بنگاه ها ۱0۹ ‏مس‎ ee cB) ‎07S bE er eS Se‏ ل حاشيه سود اهميت ديكر مى يابد. ‎0 ‏ارتباط ) شكل بين سهم بازار و حاشيه سود مى تواند با افزايش ا

صفحه 35:
اا ا ‎A‏ چالشهای پیش روی بنگاه ها بنگاه های متوسط با موقعیت نامناسب حاشیه سود » تحت فشار قرار مى كيرند. ( اين بنكاه ها نه آنقدر كوجك هستند كه به كوشه اى از ا 7 2 ا بنكاذ هاى منطقه إى و. ملى كه تا كنون إخساس |منيت اقتصادى مى گردند دیگر در اسان تخواهت برد ( بظور عتال حنی اغذیه فروشهای ‎Cure tae)‏ ۱ ‎(eee Sree me Es H8))‏

صفحه 36:
چالشهای پیش روی بنگاه ها صرفه جویی به دامنه فعالیت. " سوال اين است ‎٠‏ فعاليتى را مى توان به بيرون از بنكاه ‎DUO Eee SECON (ONC tam)‏ 0 ‎ae‏ ا ا ل ا ل ل كسس 8) مدیم را شدت می بخشد. ‎ES OEE Rey PAC WR CeCe IPS ete Cer aL es

صفحه 37:
eee چالشهای پیش روی بنگاه ها صرفه جویی به سرعت ( م6 0۴ عسمس»5 ) | tS e er ee ete ‏قت شناسی » کوتاه کردن زمان عمل و واکنش ۰ دو جنبه اصلی عامل « زمان » است.‎ eee oie eee it Se ieee eer ee re ‏العاده لفزايش داده است.‎ تغیرات و نوآوری در زمینه محصول مد و سلیقه شدت می گیرد. 2707000 207 به عبارت دیگر « کسی که می خواهد در پدیده جهانی شدن بازیگر یا حتی رهبر باشد باید رهبرى تغييرات و نوآورى را در اختيار بكيرد.

صفحه 38:
تجدید نظر در جهت گیری ها » تجدید نظر در استراتزى توسعه در حوزه فعاليت at PR Serres 315 "ا با تغييرات محيطى با جهت كيرى و استرراتزى تغيير يابد. ‎eh‏ ا ا ا 5 لت ل بيرون بنكاه ) در يكديكر دوباره ادغام شود. ‏"" برجستكى توانمندى ( تخصص ) عامل بايدار براى مزيت ا ل

صفحه 39:
تجدید نظر در جهت گیری ها » تجدید نظر در استراتزى توسعه در حوزه فعاليت مه * فاکتور برجستگی تخصصی را بنگاههایی در اختیار دارند ‎BS So ra ree weve Le Berra pS et ete)‏ ارايه دهند. "" برجستكى تخصصى بسيار يايدارتر از محصول است و بنكاه مى تواند سالها بر اساس آن مزيت رقابتى داشته باشد.

صفحه 40:
Be ‏ل‎ eee eres ie a eece) ‏استراتزى توسعه در حوزه فعاليت‎ ‏ادامه:‎ * بازارها معمولا براساس ارتباط ( محصول - بازار ) تعریف می شوند. اکنون بجاى محصول كرايى بايد به برجستكى ويزه تخصص كرايى روى آورد. ( مثال ) : هوخست خود را از جهت گیری تخصصى در زمينه شيمى رها کرد ‎Sep ape CCIE Cee ET‏ 1 ‎Lie Griewes >>‏ << IE ESS TOn eS SS TOE Bee wee ere Se ee ۱ Senne ie Ter SE Tee SECC] Ree See See ced EN CR Se ‏ل‎ Sa ‏تفریح ) جهت گیر ی براسلن این تیار ما انترانوی‎ : aero rea US gs Jab lb

صفحه 41:
تجدید نظر در جهت گیری ها » تجدید نظر در استراتزى توسعه در حوزه فعاليت "" بنكاه ها در واقع تيديل به « حل كننده مشكل » مى شوند. 9 به توليد كسد دودرو © حل كنده مشكل جابحلى توليد كننده برق © مشاور در زمينه انرزى 0 و ارايه دهنده طرح جامع اشت»داشت » برداشت

صفحه 42:
90 Ea Ee Seve ae tace) ‏استراتزى توسعه در حوزه فعاليت‎ عوامل اصلی حوزه فعالیت وک ۳ ۶۲ برجستگی ویژه تخصصی بنگاه

صفحه 43:
Be ‏ل‎ eee eres ie a eece) ‏استراتزى توسعه در حوزه فعاليت‎ اا 1 زیاد بازار تخصصى استفاده كنيد 7 ‎Penne‏ ‏- براساس میزان تخصص و جذابیت تکمی بازار دو نوع استراتژی وجود ۱ ۳ ۳ 200000 ۳ 0 سیاست متفاوت ساز 20-5 5 ۵ كم زياد و

صفحه 44:
Be ‏ل‎ eee eres ie a eece) ‏استراتزى توسعه در حوزه فعاليت‎ * کدامین استراتژی انتخاب می شود بستگی به نوع کسب وکار دارد ‎Deen Sar:‏ جهت گیری مزیت ‎eT Ee tan‏ 555555 52210 ‎Peas‏ ‏کسب و کار كسب و 8 ویژه كار 52-65 ‎q e‏ نوع كراسي 3 يوه سيستمى 5 راهكار يكيارجه ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 45:
تجدید نظر در جهت گیری ها » تجدید نظر در استراتزى توسعه در حوزه فعاليت aes) - کسب وکار حجمی : عرضه کالا و خدمات استاندارد که به دلیل مزیت هزینه در ‎COS em rer nan De‏ ۱ صرفه جویی در مقیاس برای اين نوع کسب و کار مفید است. ‎Ce Slee een Lee aes tel ne‏ ‎(Cer es he est Sse es lms oy‏ ‎RECS SOLS SATE EO CECB Toa eS RES Coen‏ ۱ eem my ERENCE tir BSC Se ‏اا ا‎ ORs eet rR Sperone men Rice Upp ete nore a CUO ‏ا‎ ICE NEL Wp Nes COTTE Ly ‏براساس تقاضا و نياز هر فرد.‎

صفحه 46:
SS ‏ااا‎ 3۱۱ ۰9۱۳ شناسايى توانمندى هاى لازم " جهت كيرى نوين در زمينه توسعه كسب و كار اجبارا تغيير در توانمندى را ل ا ا ا 2 ‎eee‏ ‏0 در نتيجه جهت كيرى توانمندى بنكاه به سمت دانش كرايى سوق خواهد يافت ال 0 وش یی زو ۳[ عقب نشینی ) و نوع کسب وکار تعیین کننده توا 5 |

صفحه 47:
SS ‏ااا‎ 3۱۱ ۰9۱۳ نماد توانمندی بنگاه انقاط قوت نكرى و بايه اى درون بنكا|_-__نقاط قوت با كرايش به بيرون بذكا توانمندی تحول ۰ تولنمندی مدیریت ا ۳۹9 ۳ لك <_توانمندی حمایتی توانمندی گفتمان توانمندی یادگیری و نوآوری PS ee TOSS ECTS Slee TUS veN ne fee Say ‏در بازار اين توانمندی ها می توانند بصورت ( فعال - غیر فعال - محافظه‎ * ۳

صفحه 48:
بخشی از سازمان | ار 0 وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهد ریس 0 000 انسار افزاری و منایع ‎eI‏ 25 ای ۳ ۱ توانمندی های فردی ‎ese rire ra eens tale eer ey‏ توانمندی بنگاه می 2 ‎PREIS‏ توانمندى هاى بخشى استراتژی رهبری در فن آوری و یا استراتژی مقلد فن آوری در جنبه مدیریت دانش است.

صفحه 49:
eee بهبود و تکمیل توانمندی ‎re eee ey‏ ادامه : توسعه دانايى از طرق زير امكان دارد : " از درون بنكاه " حمايت بيرون از بنكاه بازار اطلاعات " بازار كار *" شبکه ای خرید بنگاه های دیگر

صفحه 50:
اا ا ‎A‏ ا ل ا 0 ۱۳ 9 دو عامل « تنوع طلبى » و قابليت عملكرد سريع 3 ‎eddy‏ ‏جهاني سازی مستقیما بر روی ساختار و فریندهای بنگاه تثیر می گذارد. 7 Sie see ‏از طرف دیگر ضروری است عدم تمرکز و جداسازی را پشه‎ ‏كرد تا بتوان هرجه نزديكتر به بازار و مشتري عمل نمود.‎ UES Lee EOE eNO nts easyer ‏در‎ است : شرکتهای مر" ساختار شبکه ای : ( عمودی یا افقی ) ( استراتژی شبکه ای )

صفحه 51:
ااا ‎SS‏ ‏مهندسی مجدد : تحول ساختاری و فرآیندها ‎eee re ree Se a‏ م ‎0 COC mA TP RITE PED PTC teed SD Dee ee Tee Teo Tee eel ‏آثر بخشی جهانی برای صرفه جویی جهانی در مقیاس و دلمنه‎ 201111 1 1 1 1 1 111117 ‏7 بنگاههای م ‎ee‏ ‏شرايط ويزه هر منطقه يا مهارتهاى ملى تمركز دارند ( اثر بخشى ملى ‏ا ا ا ا ل ل ‎fen‏ ‏جهانی ) ‎US ere ete Pts OS ARCA D TCDS PSE Fee) aS ECE 90 CR SES EON Cen wr Te eeey ‎ ‏فعالانه رقابت ‎ ‎

صفحه 52:
SS ‏ااا‎ 4a svurviegy 9 Outsvurciany Gib 5) a Slee Oa Sang -OQ 7 سوال اصلی تعبین مرزهای خارجی سیستم است ( چه وظایفی را بايد خود بنكاه بعهده بكيرد و جه وظايفى را به بازار انتقال عم * جواب اين سوال با تمركز بر « برجستكى ويزه تخصصى » داده می شود. کب 1 توضيح داد.

صفحه 53:
‎Outspurvicn, Giyb 5) Slee Ga 8 dug: -O‏ 9 ل ‏زياد ‎0 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 54:
SS ‏ااا‎ ) ‏-يكبارجكى شايستكى هاى عملكرد اصلى به ( مركزيت شايستكى ها‎ © CO er) Rete ECE SS PSS Tate ie ees See ee ent ‏شايستكى ها و اهداف استفاده ان آن را ياسخكو باشد.‎ 00 ‏ا ا‎ Ores Sie ne nee ae : ‏را بايد ايجاد كرد » وظيفه اين مركزيت آن است كه‎ ‏و‎ nee SESE DE Sr Tape S reve een ees Soke TOL Ie SSeS aS Cae S)

صفحه 55:
SS ‏ااا‎ فرآیندهای بنگاه به عنوان جریان معکوس سازمان 0 از منابع و توانمندی ها - شایستگی اصلی شکل می گیرد که خصوصیات ‎Ter re)‏ ل ‎eee eres Le‏ ‎eS Oe Se Be tee eee tee re eee Sno)‏ دد. ‎pee pon ieee:‏ ول ‎CPST Te SCS ICES Seve Sve eere ne Tre me ‏بنگاه را به بدنه آن مرتبط کند.‎ ‏از راس بنكاه به شكل ويزن و اهداف آغاز مى كردد و جريان معكوس‎ ‏ازتطبيق شايستكى و منابع با اين اهداف ويزن شكل مى كيرد.‎ ‏در اين چرخه توانمندی و شایستگیها توسعه خواهد یافت.‎

صفحه 56:
eee فرآيندهاى بنكاه به عنوان جريان معكوس سازمان ‎Seer es ree eS Teh ar eT See ree ie‏ ‎Rory‏ ۱۳ eno To a Se Te Oleh Tet ote ey ‏اراس بنكاه‎ a ‏ورودی جریان‎ ان شید ضوعم 1

صفحه 57:
ااا ‎SS‏ ‏مهندسی مجدد : تحول ساختاری و فرآیندها ‎eee re ree Se a‏ م ‏ا | ‎teed‏ ‏انعطاف يذيرى جند مليتى براى تضمين وارد شدن به بازار و تنظيم فعالانه رقابت آثر بخشی جهانی برای صرفه جویی جهانی در مقیاس و دلمنه ‎SIE TCTs See cei een pees on‏ 1 ‏7 بنگاههای فرا ملی بصورت اجزا غبر متمرکز در تمامی جهان حضور دارند و بر شرايط ويزه هر منطقه يا مهارتهاى ملى تمركز دارند ( اثر بخشى ملى ‏ا ا ا ا ل ل ‎fen‏ ‏جهانی ) ‏7 بدلیل فن آوری اطلاعات و ارتباطات ساختارها بسیار انعطاف پذیر شده ‏ بعد زمان ‎ECE 90 CR SES EON Cen wr Te eeey‏ ‎ ‎

صفحه 58:
eee ‏ا‎ 0- ارتقا تنوع طلبى و نياز به قابليت عكس العمل سريع ييوند ۳-9 - با جهانی سازی محیط بیرونی سازمان در جهت ارنقا تنوع طلبى و نياز به قابليت عكس العمل سريع سوق مى يابد. - به اين معنا است كه محيط بيرونى ( بازار و غير بازار ) همه بنكاه هاى اقتصادى تغيير يابد.

صفحه 59:
جمع بندی 0 roey tee ec) ‎See bok Sere heer cree ree‏ لك ‎ie Tees‏ 00 ‏فرصتها و تهديدات بطور يكسان شدت مى يابند ‎eS ee ee Be‏ ل ‎(CO See eee eee Ser even ews)‏ ‎1 es Ein E OSs ATED eae Pe ene ences ‎ ‎ ‎

صفحه 60:
SS ‏ااا‎ جمع بندی 2- ارتقا اهميت صرفه جويى ها به مقياس دامنه و سرعت - ازيك طرف براى بعضى از بنكاه ها روند بزرك شدن وجود دارد 6 از طرف ديكر مسئله حوزه فعاليت » زنجيره توليد ارزش بايد مورد بازنكرى قرار كيرد ( صرفه جويى به دامنه ) - از طرف دیگر در فرآیند جهانی سازی « فاکتور زمان در رقابت » ۳

صفحه 61:
ااا ‎SS‏ ‏ا <- تجدید در جهت گیری - براساس تعریف جدید از کسب و کار و نوع کسب وکار باید استراتژی توسعه مورد بازنگری قرار. گیرد. ‎TS TE ae‏ ل لك متمركز شد تا از يك طرف بعنوان بدنه بنككاه طولانى تر پایدار شود و از طرف دیگر انعطاف پذیری و قدرت انطباق با تغييرات بازار را داشت. ‎ ‎ ‎

صفحه 62:
0 تجدید حیات - تعريف جديد از كسب وكار » احتياج به تغيير با كسترش توانمندی دارد. - مهمترین عامل اين زمینه توانمندی در تحول پذیری است. - ارتقا توانمندى يعنى مديريت دانايى كه مى توان از طرق ‎rar icce‏ ل ا ۳

صفحه 63:
جمع بندی ©- تجديد ساختار eee ‏ا ل اا‎ es ‏مناسب بريا كرد.‎ ل ا ا ا 0 00 شايستكى هاى اصلى را از « مركز شايستكى » سازماندهى كنيد. ا ل |

صفحه 64:
جمع بندی دراركستر جهانى“ مديريت ارشد هر بنكاه به مهارت ‎os‏ ای احتیاج ‎aia‏ كه صداى ساز او نیز شنیده شود

صفحه 65:
ااا ااا شذثأض«ح«2<ظ<«(سظ( ا ‎Pree‏ ‎La‏ ‏0 0 بف ‎ce‏ وعلل جهانی g 5 3 ‏با سياس از‎ 3 JY lad aa

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان