رویکرد آموزشی
اسلاید 1: به نام خدا
اسلاید 2: فصل هشتمرویکرد اجتماعی آموزشمقدمهتعریف و تحلیل رویکرد اجتماعی آموزشبیان دیدگاه هاتغییر اجتماعینتیجه گیری
اسلاید 3: فصل هشتم رویکرد اجتماعی آموزش
اسلاید 4: مقدمه:رویکرد اجتماعی رویکردی است که تاکید بر تجربه اجتماعی دارد. .معمولا رخداد های آموزشی به صورت تعامل های علمی ،عاطفی و اجتماعی به وقوع می پیوندد. .از ویژگی های بارز این رویکرد فعال بودن آموزش دهنده و یادگیرنده در فضایی کاملا اجتماعی و آزاد از نظر اندیشه بیان و بازسازی تجارب گذشته است.
اسلاید 5: تعریف و تحلیل رویکرد اجتماعی آموزش:.رویکرد اجتماعی اموزش ،رویکردی است که فراتر از کمک به یادگیرندگان در کسب محتوای علمی و مهارت ها می اندیشد.این رویکرد چنانچه از نامش پیدا است بیشتر به ماهیت اجتماعی اموزش تاکید دارد و هدفش تربیت شهروندان مردم سالار ،مفید و اثر بخش در تحول زندگی فردی و اجتماعی است..اندیشمندان رویکرد اجتماعی به فرد در بستر و موقعیت خاص اجتماعی می نگرند و تلاش می کنند که اموزش و فعالیت های اموزشی را به گونه ای طراحی و اجرا کنند که متناسب با شرایط زندگی و موقعیت اجتماعی باشد..این رویکرد ریشه در یونان قدیم دارد و در اوایل قرن بیستم مورد تاکید روانشناسان تربیتی و نظریه پردازان تعلیم و تربیت قرار گرفته است.
اسلاید 6: . این رویکرد اموزش دهندگان از طریق یک نظام مشارکتی فعالیت های اموزشی را دنبال می کنند.و یادگیرندگان نیز انسان های فعال و پویایی اند که همواره در کنش و واکنش متقابل با محیط اند.اصول اساسی رویکرد اجتماعی:ازادی،مسؤلیت و انتخاباهداف اموزشی رویکرد اجتماعی:1.کسب حقایق علمی از طریق تحقیق،تفکر،مباحثه و استدلال منطقی 2.اصلاح و تقویت درک و فهم مهارت های تفکر 3.اصلاح و تقویت مهارت های همکاری و احترام به اندیشه های دیگران 4.پرورش تفکر انتقادی و تحمل اندیشه های مخالف
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.