علوم پایه ریاضی

ریاضی هشتم درس چند ضلعی

riazi_hashtom

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ریاضی هشتم درس چند ضلعی”

ریاضی هشتم درس چند ضلعی

اسلاید 1: فهرستتعریف چند ضلعی عکس قضیه خطوط موازیچند ضلعی محدب سوالچند ضلعی مقعر توازی و تعامد محور تقارن چهار ضلعی هامرکز تقارن مجموع زاویه های داخلیدوران چند رابطه مهمسوال (دوران) سوالقضیه خطوط موازی

اسلاید 2: تعریف چند ضلعیدر ریاضی به هر خط شکسته بسته چند ضلعی گفته می شود، به شرطی که اضلاع یک دیگر راقطع نکنند. نکته : چند ضلعی منتظم به شکلی گفته می شود که اندازه همه اضلاع آن یکسان و اندازه تمام زاویه های آن برابر است. الفبجدو

اسلاید 3: چند ضلعی محدب(کوژ) به چند ضلعی های زیر دقت کنید :زاویه های آن ها چه ویژگی دارد؟اگر ضلعی را ادامه دهیم، خود شکل را قطع می کند؟تعریف : چند ضلعی را محدب گوییم که همه زاویه های آن از 180 درجه کوچکتر باشد و امتداد هیچ ضلعی از درون شکل عبور نمی کند ( به عبارتی تمام شکل در یک طرف هر ضلع قرار می گیرد)

اسلاید 4: چند ضلعی مقعر(کاو)به چند ضلعی های زیر دقت کنید :زاویه های آن ها چه ویژگی دارد؟اگر ضلعی را ادامه دهیم، خود شکل را قطع می کند؟تعریف : چند ضلعی را مقعر گوییم که حداقل یک زاویه آن از 180 درجه بزرگتر باشد و امتداد حداقل یک ضلع آن از درون شکل عبور کند. ( به عبارتی تمام شکل در یک طرف هر ضلع قرار نمی گیرد)

اسلاید 5: محور تقارنمحور تقارن خطی است که شکل را طوری به دو قسمت مساوی تقسیم می کند که دو قسمت بر هم قابل انطباق باشند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید