سایر تحقیق و پژوهش

زبان شناسی پایه

zaban-shenasi-paye

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زبان شناسی پایه”

زبان شناسی پایه

اسلاید 1: زبان شناسی پایهارائه:

اسلاید 2: منشاءهای زبان نظریه پردازی های زیادی راجع به منشاء زبان انسانی صورت گرفته است و علت آن را می‌توان نداشتن هیچ گواهی یا دست ساخته ی بشری که مرتبط با گفتار اسلاف دور ما باشد و به ما بگویند که زبان در مراحل اولیه چگونه به وجود آمده است،دانست.

اسلاید 3:

اسلاید 4: منشاء الهی:بعضی از دانشمندان معتقدند که اگر انسانها زبان را از هیچ انسان دیگری نیاموزد ،بعد از مدتی با زبان اصلی خدادادی شروع به تکلم می نمایند. اما به جز در مواردی نادر و انگشت‌شمار، آزمایشات این نظریه را تایید نکردند و کودکانی که تا ۲ سالگی از هیچ انسانی زبان را نیاموخته بودند، عملاً به هیچ زبانی تکلم نمی کردند.منشاء صدای طبیعی:دیدگاه کاملاً متفاوت دیگری وجود دارد که اساس پیدایش زبان انسان را صداهای طبیعی می‌داند ،این حقیقت که تمامی زبان های جدید دارای واژه هایی هستند که ظاهراً تلفظ آنها بازتاب صداهای طبیعی هستند ،می تواند این نظریه را تایید کند این دیدگاه را در زبان انگلیسی نظریه بهbow_ wow می نامند و کلماتی که شبیه اصواتی هستند که در طبیعت وجود دارند را نام آوا می نامند.

اسلاید 5: منشاء تعامل اجتماعی:این نظریه yo_he_ho نامیده می شود و در آن این باور وجود دارد که اصوات تولید شده توسط اشخاصی که فعالیت جسمی انجام میدهند، میتواند منشاء زبان‌ انسان باشد ،به ویژه وقتی که آن فعالیت های جسمانی مستلزم این باشد که افراد مختلفی در آن ها دخیل باشند. منشاء سازگاری جسمانی:این نظریه بیان می‌دارد که ویژگی های جسمی انسان می تواند منشاء زبان انسان باشد. ویژگی های فیزیکی از جمله فرم دندان ها و لبها و دهان، حنجره و حلق انسان، جوری از دیگر موجودات متمایز است که این مزیت فوق‌العاده، یعنی قدرت اضافی صوتی را به او داده است تا بتواند تکلم کند .

8,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید