fasle_7_tasmim_giri

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زبان و تفکر نیک لاند فصل ۷”

زبان و تفکر نیک لاند فصل ۷

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: کتاب زبان و تفکرفصل 7 تصمیم گیری

اسلاید 3: مقدمهگراهام و آخیل (1994) یادآور می شوند،تصمیمهایی که مستلزم داوریهای احتمالی است در دو مقوله قرار می گیرند:تصمیم گیری تحت خطر و تصمیم گیری تحت عدم اطمینان.

اسلاید 4: تصمیم گیری تحت خطر زمانی روی می دهد که احتمالات درباره پیامدهای شناخته شده باشند.تصمیم گیری تحت عدم اطمینان زمانی روی می دهد که احتمالات درباره پیامدهای ناشناخته باشند.

اسلاید 5: رویکرد اکتشافیها و سوگیریها درباره ی داوریهاکاهن من و تورسکی نشان دادند که تعداد محدودی از اکتشافیها هستند که در داوریها به کار می روند.اگر چه اکتشافیها معمولا به تصمیم گیریهای دقیق منجر می شوند،ما را به سوی خطاها و سوگیریها نیز سوق می دهند.از این رو،رویکرد اکتشافیها و سوگیریها نامیده شده اند(تورسکی و تورسکی ،1974،کاهن من و تورسکی،1996).

اسلاید 6: کاهن من و تورسکی بر این مسئله تمرکز می کنند که چگونه اکتشافیها به خطا در تفکر درباره احتمالات منجر می شوند.سه مورد از این اکتشافیها ،یعنی ،معرف بودن – دسترس پذیری – و تکیه گاهی و سازگاری در ادامه مورد بحث قرار می گیرند.

اسلاید 7: اکتشافی معرف بودناکتشافی معرف بودن زمانی بکار می رود که فردی، شیء یا رویدادی را به عنوان عضو یک طبقه یا گروه مورد قضاوت قرار دهد،زیرا با نمونه اولیه یا پندار قالبی درباره آن طبقه یا گروه شباهتی وجود دارد.بنابراین اکتشافی معرف بودن مبتنی بر شباهت است و اطلاعات دیگر ،نظیر اندازه نسبی گروه یا طبقه اغلب نادیده گرفته می شود.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید