کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

زنجیره تامین سبز و تاثیر آن در اعتبار شرکت

zanjirh-sabz

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زنجیره تامین سبز و تاثیر آن در اعتبار شرکت”

زنجیره تامین سبز و تاثیر آن در اعتبار شرکت

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیمزنجيره تامين سبز و تاثير آن در اعتبار شركت

اسلاید 2: مقدمه: شهرت قوی منبع تعیین کننده ای برای دستیابی و حفظ مزیت رقابتی است (Bergh، Ketchen، Boyd، & Bergh، 2010؛ Walker، 2010). این پتانسیل استراتژیک به دلیل قابلیت ارزش آفرینی خاص خود و ماهیت نامحسوس آن است که تقلید از آن برای رقبا دشوار است (مارتین دو کاسترو ، ناواس لوپز و لوپز سائز ، 2006). اعتبار شرکت با اقدامات مثبت ، و مدیریت مناسب منابع و توانایی های آن ، به جای افزایش تبلیغات یا ارتباطات موثر شرکتی ، افزایش می یابد (Burke، 2011؛ ​​Hoejmose، Roehrich، & Grosvold، 2014). پایداری محیط زیست یکی از بزرگترین چالشهای کنونی است که یک شرکت باید برای تضمین مشروعیت و حسن شهرت خود با آن روبرو شود. قوانین دولتی و نگرانی های روزافزون زیست محیطی در بین جامعه بیانگر این است که شرکت ها اگر بخواهند مزیت رقابتی خود را حفظ کنند نمی توانند مسائل زیست محیطی را دست کم بگیرند. مدیریت محیط شامل استفاده مسئولانه از انرژی ، آب ، مواد و مواد خطرناک است. کاهش انتشار و مدیریت پسماند آب و مواد (Porteous، Rammohan، & Lee، 2015). اعتبار نه تنها حول فعالیت های شرکت مرکزی ایجاد می شود ، بلکه تحت تأثیر اقدامات توسعه یافته در مشارکت های B2B نیز قرار دارد (Money، Hillenbrand، Day، & Magnan، 2010). در این زمینه ، یک زنجیره تأمین یکی از مهمترین موضوعاتی است که شرکتهای تولیدی با آن روبرو هستند و باید به روشی مسئول زیست محیطی مدیریت شوند.

اسلاید 3: علیرغم تأثیر قابل توجهی که ممکن است GSCM در شهرت شرکتها داشته باشد ، تحقیقات تاکنون کم است. چند مطالعه جنبه های مربوط به چنین رابطه ای را در یک رویکرد نظری بررسی می کند (Czinkota ، Kaufmann ، و Basile ، 2014) ، یا تجزیه و تحلیل نمونه های کوچک شرکت های فعال در مورد یک زنجیره تأمین پایدار (بنابراین ، ارائه تعصب انتخاب) از طریق روش های کیفی (به عنوان مثال Hoejmose et al. ، 2014 ؛ Pagell & Wu ، 2009 ؛ Tate ، Ellram و Kirchoff ، 2010). در این مقاله ، ما به بررسی تأثیر استراتژی های مربوط به اجرای مدیریت زنجیره تأمین محیط زیست بر میزان مصرف می پردازیم. رویکرد ذینفعان و چارچوب قابلیت مدیریت محیط زیست به عنوان پایه و اساس مطالعه است. ما چهار مقاله در ادبیات موجود داریم. اول ، مطالعه ما مجموعه گسترده ای از شرکتهای تولید عمومی را در نظر می گیرد ، که نه تنها شرکتهای فعال در GSCM را شامل می شوند ، بنابراین مانع انتخاب تعصب می شود که کارهای قبلی می تواند باشد (Hoejmose et al.، 2014؛ Tate et al. 2010) در مرحله دوم ، ما با یافته های تحقیقات کمی به ادبیات کمک می کنیم. اخیراً یک بررسی سیستماتیک مدیریت تأمین سبز نشان می دهد که تحقیقات آینده باید از داده های واقعی صنعت برای گسترش کارهای نظری و کیفی قبلی استفاده کند (فهیم نیا ، سرکیس و داورزنی ، 2015). ثالثاً ، ما یک تحقیق طولی انجام می دهیم که شامل داده های شرکت های اروپایی برای دوره 2008-2017 است ، در حالی که ادبیات قبلی ذکر شده عمدتا داده های مقطعی را تجزیه و تحلیل می کند. این مطالعه طولی به ویژه برای ارزیابی رابطه بین GSCM و شهرت شرکت در طول زمان بسیار مفید است و به ما امکان می دهد اثرات اجرای دو جانبه استراتژی های مختلف زنجیره تأمین محیط را مشاهده کنیم

اسلاید 4: نظریه و فرضیه هااعتبار شرکت: مفهوم ، ویژگی ها و ابعاد علاقه به اعتبار شرکت (CR) ، یعنی نظر جمعی یک سازمان ، طی دهه های گذشته از طیف وسیعی از زمینه ها رشد کرده است. بعلاوه ، رابطه CR با سایر ساختارهای سازمانی مانند تصویر دیگران چگونه ما را می بینند ، هویت - چگونه ما خود را می بینیم - و مشروعیت - اعتبار شناختی موجودی - (چون ، 2005 ، رائو ، 1994) به طور گسترده ای مورد درمان قرار گرفته است. در همین راستا ، ویلی و زالد (1968) تأکید کردند که شهرت چهره مطلوبی را برای سازمان ها ایجاد می کند ، امکان جمع آوری منابع را فراهم می کند و به بقای آنها کمک می کند. به گفته بندیکسن و آبرات (2007) ، اعتبار یک سازمان بازتاب هویت شرکتی آن است. رائو (1994) اظهار داشت که شهرت نتیجه فرآیند مشروعیت است.

اسلاید 5: سبز شدن مراحل مختلف زنجیره تأمین نه تنها منجر به بهبود عملکرد محیطی می شود (باعث کاهش انتشار هوا ، پسماندهای پساب و مواد زائد جامد می شود و مصرف مواد خطرناک و سمی را کاهش می دهد). همچنین اعتبار شرکت های تولیدی و عملکرد اقتصادی را که به عنوان توانایی کاهش هزینه های مرتبط با مواد خریداری شده ، مصرف انرژی ، پسماند و جریمه های ناشی از حوادث زیست محیطی اندازه گیری می شود (Green، Zelbst، Meacham، and Bhadauria، 2012) اندازه گیری می کند.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید