zendeginameh-hazrate-moosa

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زندگینامه حضرت موسی (ع)”

زندگینامه حضرت موسی (ع)

اسلاید 1: زندگینامه حضرت موسی (ع)

اسلاید 2:

اسلاید 3: نزول تورات بر حضرت موسی (ع)شاید سخت ترین لحظات برای یک مادر، لحظه ای باشد که باید به ناچار کودک تازه به دنیا آمده اش را از خود جدا کند و او را به دست تقدیر بسپارد. مادر حضرت موسی (ع) این لحظه تلخ را در حالی تجربه کرد که فرعون برای حفظ سلطنت خویش نوزادان بنی اسرائیل را می کشت.وقتی خداوند به قلبش وحی کرد تا هرگاه از جانب فرعون هراسان شد، کودکش را به رودخانه نیل بیفکند؛ او را در صندوقی نهاد و به رودخانه نیل سپرد، تا دست تقدیر به اراده الهی چه چیزی را برایش رقم بزند.

اسلاید 4: اراده الهی تقدیر حضرت موسی (ع) را چنان رقم زده بود که رودخانه نیل او را به سوی قصر فرعون برد و فرعون که از ترس فروپاشی سلطنتش کودکان معصوم بنی اسرائیل را می کشت؛ در کاخ خود و زیر نظر همسر مؤمن و با خدایش، آسیه او را پرورش داد.حضرت موسی (ع) در کانون ظلم و فساد پرورش یافت تا معنای بی عدالتی و ظلم و ستم بر محرومان را با همه وجود دریابد و آن گاه که از سوی خدای عالمیان به پیامبری مبعوث می شود. درد و رنج مردمان مظلوم و ستمدیده را به خوبی درک کند.

اسلاید 5: مادر حضرت موسی (ع) به امر خداوند، کودکش را در صندوقی نهاد و به رودخانه نیل سپرد. امواج نیل صندوق حامل حضرت موسی (ع) را به سوی کاخ فرعون برد که در کنار نیل قرار داشت. آسیه آن را دید و به مأموران دستور داد تا آن صندوق را از آب گرفته و نزد او بیاورند. وقتی مأموران صندوق را به نزد آسیه بردند با گشودن در آن، کودکی زیبا را که نگاه های نافذش مملو از محبت بود، دیدند. آسیه که دید مادری از بیم سطوّت فرعون، نوزاد خود را به آب افکنده و به دست تقدیر سپرده است.

اسلاید 6: از فرعون خواست حال که بچه دار نمی شوند، این کودک را به فرزندی بپذیرند. فرعون با همه ادعایی خدایی که داشت؛ چون بشری محدود و خطاکار بود، بدون این که بیندیشد ممکن است این کودک، همان کودکی باشد که در بزرگسالی قدرت او را درهم خواهد شکست، و تنها به خاطر آسیه، پیشنهادش را پذیرفت و بدین سان، حضرت موسی (ع) در قصر فرعون پرورش یافت.حضرت موسی (ع) در 40سالگی به نبوت رسید تا ضمن هدایت مردم، بنی اسرائیل را از ظلم و ستم فرعون رهایی بخشد. کتاب مقدس تورات درششم ماه مبارک رمضان بر ایشان، نازل گردید.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید