الهیات، دین و معنویت

زندگی نامه شهید اسماعیل رنجبر

shahid_esmaeel_ranjbar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۷ اسلاید این پاورپوینت با پوشش کامل زندگی نامه شهید اسماعیل رنجبر که جهت تحقیقات دانشجویی و دانش آموزان و همه علاقه مندان می باشد مناسب برای درس دفاع مقدس و آمادگی دفاعی و دروس دیگر ...
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1761 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زندگی نامه شهید اسماعیل رنجبر”

زندگی نامه شهید اسماعیل رنجبر

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: زندگی نامه شهید اسماعیل رنجبرمشخصات تهیه کنندگان:******

اسلاید 3: شهید اسماعیل رنجبر

اسلاید 4: شهید اسماعیل رنجبر در غرب کشور و در جبهه لولان توسط تک تیر انداز دشمن مورد هدف قرار گرفته و دعوت معبود خویش را لبیک گفت و به شهادت رسيد.

اسلاید 5: شهيد اسماعيل رنجبر يکي از هزاران شهيدي بود که به فرمان امام خويش لبيک گفت و در راه آرمان والاي امام خميني (ره) جان را فدا نمود تا وطن پرستي را اثبات کند. وي در سال 1343 در روستاي سنان فسا ديده به جهان گشود و مقطع ابتدایی و راهنمائي را با موفقيت به پشت سر گذاشت و به عنوان دانش آموز نمونه انتخاب شد. دوره دبيرستان را در مدرسه شبانه روزي فسا به اتمام رسانيد و موفق به اخذ مدرک ديپلم گردید و بلافاصله در صف انبوه ديگر بسيجيان، داوطلبانه به ميدان نبرد شتافت و مدت ها در سنگر مقدم در دفاع از کشور اسلامي خدمت نمود تا موقع خدمت سربازي وی فرا رسيد و به خدمت رفت.

اسلاید 6: او هميشه مي گفت که انسان روزي به اين جهان آمده و روزي هم چون مسافر به جهان ديگر مسافرت خواهد کرد. چه بهتر که در اين مسافرت هميشه به ياد خدا باشيم تا با نام او و راه او به منزل گاه اصلي برسيم. وي مي گفت اگر هنگامی که غرق در گناهی، مرگ به سراغت بیاید، چه خواهی گفت؟ اما اگر در راه خدا باشي يا در ميدان نبرد، در راه رضاي او به چه مقامي خواهي رسيد که خداوند مي فرمايد بالاترين درجه در روز قيامت، درجه شهدا است. چه چیزی بهتر و بالاتر از آن؟

اسلاید 7: شهيد اسماعيل رنجبر در طول دوران تحصیل، تابستان ها و تعطيلات ديگر کارگري مي کرد تا مخارج مدرسه خود را تأمین نماید. وي مي گفت انسان نبايد هيچ گاه سربار خانواده باشد و حتي در تابستان گرم، با آن سن کم، کارگري مي کرد. نماز ظهر و عصر را به جاي مي آورد و سپس شروع به غذا خوردن مي نمود و شب ها به تکاليف خود مي پرداخت. وي عقيده داشت که کار و کمک به خانواده در کنار تحصيل، يک نوع جهاد است که هم انسان را محتاج نمي کند و هم رضايت خداي خود را به دست آورده است؛ زيرا اگر انسان زحمت نکشد، قدر زحمات ديگران را نمي داند و چه بسا انسان وقتي پول را آسان و به واسطه ديگران به دست بیاورد، گمراه گردد و آن را در راه خلاف شرع خرج نمايدسرانجام شهيد اسماعيل رنجبر به مقصود خود رسيد و در راه خدمت به ميهن اسلامي خویش، در غرب کشور و در جبهه لولان، توسط تک تیر انداز دشمن مورد هدف قرار گرفته و دعوت معبود خویش را لبیک گفت و به شهادت رسيد.

2,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید