کسب و کار فروش و بازاریابی

زیمنس و فعالیت آن در زمینه ی کسب و کار

zimens_va_faaliyate_an_dar_zamineye_kasb_va_kar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “زیمنس و فعالیت آن در زمینه ی کسب و کار”

زیمنس و فعالیت آن در زمینه ی کسب و کار

اسلاید 1: كارخانجات زيمنس و فعاليت آن در حوزه كسب و كار الكترونيك موردكاوي- 1 (Case Study -1 )مهرداد ذوالفقاريانمنبع : كتابE. Turban

اسلاید 2: ويژگيهاي شركت زيمنساساساٌ آلماني‌بودن شركتقدمت 150 سالهتوليد محصولات مختلف در سطح جهاني در اختيارداشتن 484.000 كارمند در 190 كشور جهاندايرنمودن تسهيلات توليدي و تحقيق و توسعه در 50 كشور جهانفعاليت در حوزه‌هائي مانند:اطلاعات و ارتباطات راه‌دور اتوماسيونكنترل برق و قدرتحمل و نقلتجهيزات پزشكي روشنائي

اسلاید 3: ويژگيهاي شركت زيمنسسرمايه‌گذاري در شركتها و كارخانجات متعدد مانند: بوش (توليدكننده لوازم خانگي) فراماتوم (صنعت انرژي هسته‌اي فرانسه)فوجيتسو (توليدكننده رايانه و تجهيزات رايانه‌اي)

اسلاید 4: مشكلات شركت زيمنس مشكل اصلي اين شركت: ايجاد هماهنگي در واحدهاي داخلي ساير مشكلات شركت عبارتند از:تعامل با تعداد بسيار زياد تأمين‌كنندگان . مشتريان كاهش ميزان سودآوري شركت وجود صدها رقيب تجاري خارجيفعاليت در محيط پرتلاطم تجاريعدم امكان بهره‌برداري از حاشيه سود رقباتصميم مديران شركت: يافتن راهي براي كاهش هزينه‌ها و افزايش كيفيت خدمات به مشتري

اسلاید 5: راه حل تبديل شركت به شركتي در حوزه كسب و كار الكترونيكيانجام كليه فعاليتها بصورت الكترونيك روش دستيابي به برنامه فوق: بررسي دقيق روش حل مشكلات ايجادشده از زنجيره‌هاي تأمين چندگانه طراحي برنامه دقيق و جامع 4 سالهبكارگيري سيستمهاي مبتني بر شبكه و ابزار تجارت الكترونيك

اسلاید 6: رويكرد برنامه تدوين شده بهره‌برداري از قابليتهاي سيستمهاي اطلاعاتي داخل شركتخريداري سيستمهاي مناسب از فروشندگان و توليدكنندگان با تجربه

اسلاید 7: اهداف استراتژيك برنامه بهبود آمادگي شركت براي تجارت الكترونيك از طريق استانداردنمودن فرآيندهاي موجودطراحي مجدد زيرساختهاي فناوري اطلاعات ايجاد توانائي ادغام نرم‌افزارهاي موجود در بخشهاي مختلف شركتهدايت تراكنشهاي الكترونيكايجاد پايگاه دانش مركزي قابل دسترس در تمامي شركت

اسلاید 8: اقدامات انجام‌شده جهت دسترسي به اهداف استراتژيكهدف اقدامات طراحي‌شده: بهبود وضعيت شركت در بازار رقابت و افزايش سودآورينحوه دستيابي به هدف فوق: استفاده از سيستم SAP (R3) بكارگيري نرم‌افزارهائي از شركتهاي i2 و IBM يكپارچه‌نمودن انجام فعاليتهاي زير از طريق اينترنت:اخذ سفارش مشتريانپردازش مواد و اجزاء ورودي به فرآيند ساخت و توليدتعامل با شركاي تجاري توزيع كالاهاي ساخته‌شده در تمام بخشهاي شركت

اسلاید 9: نتايج كسب‌شدهافزايش فروش و تراكنشهاي خريدهاي الكترونيك به ميزان 10% از سال 1999 تا 2000افزايش فروش Online و خريدهاي الكترونيك به ترتيب به ميزان 25% و 60% از سال 2000 تا 2002امكان بهره‌برداري از شبكه شركت توسط اكثريت كارمندان در سال 2004دسترسي كارمندان به اطلاعات از طريق Portal شركتافزايش سرعت عملكرد و كاهش هزينه‌هابرآورده‌نمودن اهداف اقتصاد الكترونيك امروز

اسلاید 10: درسهاي آموخته‌شدهتأثير نيروهاي رقابتي بر كليه شركتها عبارتند از: نياز به يافتن راههاي مناسب جهت دستيابي به نتايج زير:كاهش هزينه‌هاافزايش بهره‌وريبهبود كيفيت خدمات ارائه‌شده به مشتريانافزايش مزيت رقابتي بهترين راه حل عبارتست از:استفاده از سيستمهاي مبتني بر شبكه جهت فراهم‌آوردن شرايط حضور شركت در عرصه كسب و كار الكترونيك و اقتصاد ديجيتال

اسلاید 11: مهمترين درس آموخته‌شدهنيروهاي رقابتي جهاني حتي شركتهاي بزرگ را نيز مجبور ميكنند تا به دنبال راههائي براي كاهش هزينه‌ها، افزايش بهره‌وري و بهبود كيفيت خدمات ارائه‌شده به مشتريان باشند تا مزيت رقابتي خود را افزايش دهند.

اسلاید 12: متشكرم!

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید