صفحه 1:
uly 31 WH ‏اماك‎

صفحه 2:
‎ee‏ سس اما ۲ نایشه سامانه ۱۳۴ انديشه —— ‏اده ه از فن آوری ‎specie‏ ارتباطى و اطلاعا ‎ ‎ ‎ ‏امکانات فراتر از حد ۱ ابا عن ‎ ‎ ‏به اين مهم شر به کمک تیم مجرب و متخصص خود در زمینه برنامه نویسی و 9168) همچنین به کمک کارکنان محترم شرکتهای آب و فاضلاب کشور اقدام به طراحی و تدوین سامانه مد؛ ۲ نماید . این سامانه برای نخستین بار توسط این شرکت در سال ۱۳۸۴ در استان قم با موفقیت نصب و راه اندازی شد . خوشبختانه امروز در یک دوره ۳ ساله از اجرای اين سامانه نتایج و ثعرات اجرای آن به بار نشسته است . این سامانه هم اکنون در بیش از ۳۰ شهر در حال استفاده می باشد. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 3:

صفحه 4:
ui ail WY culo 7۳2۳27 5 - a a 5 Goal مدیریت کامل سطح دسترسی کاربران

صفحه 5:
cui ۲ — be MW 4 aap ‏ما‎ مدیریت بر تمامی شهرستانها و مناطق آبفا به صورت مجتمع

صفحه 6:
اجب اشعرک ه] اجب مک ها ‎[Wiese]‏ مدیریت بر اطلاعات آب بها و اقساط

صفحه 7:
‎waa]‏ میس هو رس[ ‎ee fae‏ ‎— ‏ض ا ل8 مش‎ oo wt soles EE) a ‏سبه. لس‎ aie Wael] ul ‏علقت شي سس[ ‎oe‏ برد هایس حلت شي هه 1 ‎i aes‏ وضعيت ظافرف شير ‎sie ‏دن‎ foe ‏اد‎ ‏لاك وفعت انتانق حوضو ‎| ‎a rr Sat] talaga in ‏نعم عا زد ها اق ممه‎ | ‏مديريت مشخصات تاسيسات آب ‏۰ ا سا اطلاعات تراقای تاو ث ابرم ‏مه ‏ده ی کت ‏و فاضلاب ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 8:
ع || بيه 8 32 | سنعه چا[ عات فق مدیریت بر عملیات شستشوى شبكه

صفحه 9:
زیر سیستم مدیربت بر تعمیر و نگهداری تجهیزات

صفحه 10:
Cui il ‏سامانه لإلز|‎ ۱ م كر تماس 20 كانه رلق دیجیتال بي نهایت داخلي 8 صندوق صوتي تقسيم عادلاتة'تماس مايش شماره ماس صف بندي تماسها ضيط تمنام مكالمات منوي انتخاب تماس

صفحه 11:
‎a‏ سس ‎WY cil‏ انایشه ‎aw. Rayennntcheh. oy ‏“ا‎ ‏معرفی انتقال صدا برروی شبکه 606076۴ ‎Oovicr Over IP ‏- به ارسال اصوات بروی شبکه 16 اطلاق میشود . ‎Wow )۱0/1 works ‎we CO ‏مداوم صداها هر‎ Jluyl — ‏- تبدیل و کدگذاری اطلاعات آنالوگ به اطلاغات دیجیتال ‏— ارسال داده های دیجیتال بصورت بسته های اطلاعاتی روی شبکه - دیکد نمودن اطلاعات در مقصد و پخش نمودن اصوات ‎

صفحه 12:
۹ ۱۱ات تاماك نالا اندیشه ی قابلیتهای عمومی ساما سیستم کامل تلفن داخلی ۳)3(6) همراه با صندوق صوتی توان پاسخگویی همزمان ۰ ۳۶ اپراتور سیستم کنفرانس مکالمات باقابلب سیستم مرکز پیام )04 توزیع خودکار تماس ها 6000 شماره‌گیری داخلی مستقیم 4010 سیستم جامع پاسخگوی گویا 106 دریافت 69*) به پست الکترونیک یق پست الکترونیک توسط قوانین شماره‌گیری داخلی مستقیم 010 ریت کتفرانس

صفحه 13:
به کمک این امکان سیستم میتوان یک مرکز تماس با ۰ ۳۶ اپراتور مدیریت نمود ۰ اين آپراتورها میتوانتد بصورت متمرکز و یا غیر متمرکز در یک مجموعه باشند . در هر کجا که امکان ایجاد بستر دیتا و یا اینترنت پر سرعت وجود داشته باشد میتوانتد اپراتورها قرار گیرند .

صفحه 14:
7 تاماك نالا ندش ‎ee‏ JOR Li به کمک این امکان میتوان بصورت ‎Sy‏ منوی دسترسی برای تماس گیرنده گان ایجاد نمود. بعنوان ‎Soya DUS Olona ges‏ اعیام کرد با گرفتن هماره داخلی مربوطه بسرعت به مقمند هدایت: شوند و در صورت عدم دسترسی به شخص برای او پیام بگذارند . و یا در حالت دیگر اشخاصی با شماره خاص را به یک اپراتور مشخص متصل نمود و برای سایر پیش شماره ها یک پیام خاص پخش شود . Nena

صفحه 15:
سس لامانه ال انایشه سر

صفحه 16:
cuiu HY CUO uses ieee) د = سس سم | ی ترا اس ‎oa‏ درحواست: ‎wings]‏ دحواست: [کیگی له در خی 3 الح ‎A‏ ‏وت ‎w‏ 1 اس 0 ‎a‏ ‏227 ‏سك ‏2 ‎oa‏ ‎a‏ ‎i‏ ‎a‏ ‎ie‏ ‎oa‏ ‎OF‏ یسرد مین نم ‎Sel ods‏ | 0 0 ‎esa on Sayonara |‏ ‎cave ET |‏ شهر اصههان ‎cope |‏ تام سا ۱ تعریف دریافت کننده های درخواست برای سامانه

صفحه 17:
سس ‎seis nee)‏ _لناماله للا الايشه قراردادن یک تلفن نرم افزاری پیشرفته در سامانه و حذف گوشی تلفن از میز کاربر

صفحه 18:
Cui ail HY culo )سم له :ا هه جا هد ىه | لدعت مسرت 39 1 1 0 ست سا ره حم ساف سقس 1 10 ۱۳۸۹/۰۷/۰۸۰ ]۱ اشهیدت! ‎eye GP > 7 |p‏ ‎Tas cae Soe a‏ شش ‎E‏ ‎Ee] seit St‏ دس ‎SSS‏ ‏۳ 2[ سس 2 ‎[sie]‏ ل ‎{arson‏ مك نمایش آخرین سابقه تماس تلفنی از طرف تعاس گیرنده به محض برقراری تماس

صفحه 19:
| تلغن ال هی تسه | << | 2-۳ sin 92 1.0 Raerondsbe con) [SIRE] fe ‏اسع كاده م[ سه‎ قابليت ايجاد محدوديت صحبت كردن هر ايراتور به صورت مجزا

صفحه 20:
ui ail WY culo uw Rannenntcheh ‎IT‏ سوسس | ‎ee‏ سيكت ‏تک 5 18 حرس امد 1 ات 3 ‎ia seas anwar OE.‏ ‎roan mart 6)‏ ۳ ا ا ۳ 15 225 ۳ ‎“err 5‏ 1 ‎oo‏ اس ۳ ‎o‏ تن ‎i‏ ‎ET‏ داس امم 3 سم وو و[ انيه ا ‎ ‎ ‎ ‏نمايش سابقه تماس تلفنى از طرف تماس كيرنده به محض برقراری تماس به همراه قابلیت شنيدن مكالمات قبلى در لحظه تماس ‎

صفحه 21:
2 a BA | ‏ال تسس داح ۳۱ < هه‎ ‎bs ann eel osc‏ ماه تاش تا لح یر ‎SS ete Ee] as‏ | ‎oS] ‏صمت‎ = aa) ‎ ‎ ‏قابليت نكهدارى (لإمما») تماس و انتقال تماس به قسمت و اشخاص مختلف ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 22:
om ‏نام‎ ] ۳0-۲ [ ‏عدف لتقت‎ 251 کح ‎cv)‏ ]دست صا سس ©] || " دریاقت تعاس 5 تلف[ قابلیت تعریف پیامهای عمومی و پخش این پیامها به صورت خودکار برای تماس گیرنده

صفحه 23:
5 ار ۱ | ۳ حرضاة ones ۲ en ree Co | SS Fe Lo] ss SS 24.5] ] ‏ات‎ ‘sean ‏هه ماش‎ [RIE] fees [Feo av 56 | لمع 95 تتا سبد 5[ ‎bo‏ سیر ‎fl ۳۳ cb ET‏ دريافت شماره تلفن در موقع ثبت درخواست به صورت خودكار

صفحه 24:
)سم سس ‎tes pegs‏ لناباله للا ‎cu ail‏ — _— سس رت قابلیت تعریف مزاحم تلفنی برای سامانه و مدیریت مزاحمهای تلفنی به صورت سامانه خودکار

صفحه 25:
ءءء عع ل خا سلس Cul al IP culo oS oy 00 i) ET ‏تا گر‎

صفحه 26:
| یعس 8 ] مب هذا © سابقه براساس شعارة تلقن © سابقه براساس شمارة اشتراك (6 سابقه راساسن شتماره كد شتاسانى اه دی فد ای لمعل يكشي اس هس مدرک هن 2 ‎Esa pana‏ ‎x‏ ‎Tae aha VENT Snare «|‏ رخا ۲ ۷ إل ae ‎ant clays‏ تعاس ‎2۳ rar a OS lene | Siete cee [le ‎۳ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 27:
سن واو[ ‎weiss‏ ‏5 ae دریافت مشخصات تماس گیرنده از بانک اطلاعات مشتر کین 0 ‏دنه‎ ‎[estat 0 1۳۱0 cui il WH culo

صفحه 28:
سابانه ۱۷ اندیشی ح-999999>9-9-9 ‎CC‏ | 7 سامت کته ]رو هگید تشادی: دربافت درخواست های سایر خدمات

صفحه 29:
دسترسی به موقعیت تماس به بلافاصله پس از برقراری تماس

صفحه 30:
cual WU ‏للأمانه‎ use ‏سس زی‌سيیست‎ 37 ‏درخواست؛ | حودت أن‎ et ‏نو خسنجو: [گوهدموست.‎ | ToT ohn eos El ‏سمخ‎ I eh ‏الا شماره‌پریده .| وضعبت‎ 3 11 im — ‏ل یو‎ ۱0۳0 ‏ی‎ ‎stent ‏ا‎ ae ce acai ee Sor ames ‏ددن‎ ‏ان‎ ‘a ‏اقا لا تن‎ — ane ‏فلسلا یت‎ irene Oa ver Oia ae é 0 ‏دا‎ ‎ie ‎1 ols als Sa ‏ام‎ errs ‘Blow te sen ——(B rer eee

صفحه 31:
oa ۳۳ Pct ots اخ شروع قلع أن ‎ate ETAT]‏ در ول ]3[ یلقع آب: [ تیه ‎Giese cote TIT] iat wits |‏ 305 ‎ae‏ ۷ عرس ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏دسترسی به قطع آبی ها ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 32:
م, سستم حه ادث آب + فاضلاب ‏ لا ی للامان ۳ ‎cui ail‏ الوازم بد مصرف | لوازم مترقى نوع حادته آب .ارم عصرفی. صل وس نو ‎‘oss] hese pl‏ ۰ میهد ( ]1 8 عوفت روک شبگه! [نشعب 1 ‎eta] dc cao‏ 1 ‎es‏ اج اه ‎ ‎ ‎ ‎(a S| Bio ‏مدیریت بر کلیه لوازم مصرفی و دسته بندی بهینه لوازم‎ ‏حهت جلو گیری از ورود اشتباه اطلاعات‎ ‎

صفحه 33:
ذیر‌سیستم حوادث آب وّفاضلاي ‎CU TP CULL‏ ند 7 لشیفت افرادد ‎ut om‏ مه لاس سس ‎TTT‏ سس درطم اده عت عر ‏7 ندرک ۳۱ لكا اج مفیه بو ۱-۷ ‎5h cae GO|‏ ‎At jer sie GO 1) ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎۱ Mr ‏مسعديج :6 1 تام ی‎ ©] oles ‏مت ز‎ ۳ ‏ی‎ ‎niet ‏سس و‎ ۲ ryt werem Sour Wate | eer ‏ی‎ ‎۳ alae “ol initia Teineloabe ‏اد‎ ‎۳ ‏اما‎ 1 ۱ : ‏5 8 لس وح ‎Wash‏ ‏3 ‎ ‎ee ‎ ‎ ‎Soe) Oued uve ‏تعریف شیف پرسنل حوادث ‎ ‎

صفحه 34:
2 5 ادث آب و فا ۳ رنه يق ان ‎wes‏ x swe s ol ‏هد‎ | sears | ۱۸۱ ‏ع اع ويا‎ ‏وم‎ SB ‏ان‎ EN ‏و‎ EL aware: Of ‏یه‎ ‏ان‎ Oh sways am ‏مد له‎ | cuiu >! IW culo ‏د‎ ]شيفت: شيعت بعد ادطور_]تاريخ:[97899701[ساعت: | حوادت سين فده وكرارش تيت نشد | حوات مک به بعدشده._ | حودت ابلاغ شده_] تعاس ویودعه يلاك رد لک اس 6 ‎(fle‏ ‏موك به بعد وق دريافت حادثه رخ داده بلافاصله يس از ثبت در مركز تماس Bees صلا هشدار مناسب 7 se 1 Ya AWAY ‏قطع آب‎ ‎ne, wide er TARA sus‏ یی 1۸ کوب شب کت سل ‎, ‏لولة مركوجة ...129/15 ۲:۱۸ خاب ؟آنهمن انان مجابرات مروت مجابرات لكه.. رستم‎ SiS ٠ ‏ع ‎003١ IAT‏ ع شيف وافقى يك جاص/ك شهيد سعد احمد.. محصلظ فاك ‎ale | fof 80-8 EAA‏ دانفسيا کم ماد ‎ge‏ الجفى عربی فلك ‎TAY‏ هنف ع هشت يهشت شرقى يجب امامرادة شاهريداصير.. تاب ‎ey ne ae‏ ی کر ‎ane‏ ‏ساره ‎Bay‏ ۸۰ 15:58 اع اسمد اب مشابل ع مورك كوجة ‎“SU ge in len‏ ‎tad ay nV TNF > Shoe‏ و وسطلك/ شيع الاسلام ييا 0 ‎mg]‏ ‏سره ‎SUR‏ ۸ ۱۳:۳۱ الوارسيه ؛ وما لكام اه ‎ae‏ ‏انشتى اركتتور ‎“ET TA‏ هنت بوشت شرف ؛ اک شود مرنضو دنب الات د 1 1 1 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 35:
‎oe | taal [op venti | [Toes | [Bes‏ میت ۵] | عت عأ ‏ابلاغ حادثه به اکیپ با یک کلیک ماوس ‎cui 21 HY culo er eee ‏سعب: ۳30 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎Sa aoe‏ تسس سس سس نمی ‎eS‏ ‏کید [حوادت آب عنطفه یگ --_] أشيقت عدار 98[ ‎J ieee‏ 0۲00/۰۵ ‎Sa od‏ مد سید ‎re‏ ‏شاه هش[ امنب إبرسل نا مسقو 1 اشع ‎pe 4091) ie‏ ‎4 @ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 36:
تسا ات لامانی لال ‎Cuil]‏ ‏| سم © | موه تاه ای ‎i es‏ eo een oe al | 5 | | rupee _ ay Gee aan === a | a [ 55a] ‏[داحل من مشمرك .و6 لال الل اعادنه: [ يكام ]عامل قايعي يعاد كتيده‎ tan Jas ue (een Jian ‏عس تقردرهرتهبه [ ریز‎ tare tem ‏سا‎ aS ۱ Co ae ve i) (CC ee er | eer) ثبت مشخصات کامل حادثه پس از رسيدكى

صفحه 37:
زمه سيستم حوادت أب الاير ‎uly > HY culo‏ 4 کاس ]| ضيرها | شت ل بمایر 69[ اجره مصیفی eee] |« سس تن تاد ثبت لوازم مصرفی و ماشین آلات مورد استفاده شعت واحد | اانه عرقت مناد هينه ‎Teen‏ 7 ع له ی اقب 3 9 ساعت کاکرد ‎we ase‏ تيت يسنن هه کرد هب | | حت ظ] | مماهي هت سيت مسف ها امتعکی لا Dre [cee] (ui oe ‏علي عق =[ رت‎

صفحه 38:
۵ اه و اشانه سر مدیریت راحت بر تمامی اطلاعات همه مک لک مه ‎a eer‏ ۵ مس اقم

صفحه 39:
‎eee‏ تیاه ۱ الديشه ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎Sa dust ‎sip oe‏ من انه ‎ ‎ ‏5 سد 77س ا كك ا بل تس ماد 7 2220 ‎seas]‏ نداد ‎ ‎ ‎Saou Sere)‏ لح ها ‏دسترسی به اطلاعات مشتر کین ‎ ‎

صفحه 40:
cuit IH culo 06 ‏قابلیت‌هاي‎ ۰ Sarees Beene eens et De ‏هه وه ده جدهوع‎ وه ع و هو ۳ ‏که‎ IL |[ یحور هیده مدیریت بر تاسیسات آب و فاضلاب

صفحه 41:
Cui il ‏سامانه لإلز|‎ )سم تحلیل شیرهای لازم جهت قطع آب مشترک

صفحه 42:
دسترسی به محل تماس پس از برقراری تماس

صفحه 43:
مشخص نمودن مشترکین پر مصرف

صفحه 44:
Cuil WY culo UIP CULW OW ‏سس قبزية م‎ اق ااا ۳ عمعه مده هد د دهدء ار" qs 24 28 0c e DEM ee Ne

صفحه 45:
مدیریت بر نقشه های سه بعدی قابلیت های لباماژی ۲۲ | لديشه

صفحه 46:
قبلت‌های 0۳16 بر اقا ۷۲ ادلی 6 ‏وی‎ Por Drvoeht CAL Server 00% ‏06ت همه‎ 600+ @ROMOEO Grd kor 2000 ; Oro Orserd Rever repkiy os, “ovr, *. ۵606/0666 : ۵1۵۵67 BORE, ® DOTO Dery Porcoa "tor, “eer, QL {Beet kierbared by ber wnbbod tore 1G :Beel kerkeared by pel wnlroed Koes “he 00: Ocbue te they, “be 968 oat wrnetd walter thes D010 Ok ewhars Orwchor terry Oxedraw OME :Deared ‘erpry Trower ‏وس‎ * | 0 ۱ پشتیبانی از انواع فرمت رستر و برداری tot

صفحه 47:
تامانه ۲۲ آلایشه مرو( )سس موفحيت يابى حودروهای خوادث كالم

صفحه 48:
cuiu 2! INU culo Gusta Rantala اجثرنبایی ردیاب اندیشه هدف از اجرای سیستم 90۵): موقعيت يلق زاهنمايى مسير حركت كاهش زمان و مديريت بر آن *_کترل و نظارت مدیریت بر ارسال و دریافت اطلاعات

صفحه 49:
یی ردیاب اندیشه اهم قابلیت های سامانه : 0780-7, 00199 ‏موقعيت خودرو هاى بر روى نقشه به صورت‎ Gul ‏لأخيره سير حركت متحرك‎ أعلام مشدار در صورت توف متحرک نمایش سرعت متوسط حرکت متحوک تعریف محدودهمجاز ماوز بای هر متحرک كزارش مشخصات راكب با راكيين كزارش مشخصات رائتده وأخؤدرو ui >i] WY culo مرو( )سس

صفحه 50:
تامانی ۲۲ انديش© مرو( سم مانیتورینگ خودروها : شما بطور همزمان می توانید دو یا چند خودرو را در صفحه نمایش کنترل کنید و به آسانی به هر کدام از آنها دسترسی داشته باشید.

صفحه 51:
uly! IBY culo روک نسم اهم اهدف از استفاده از سامانه تلفن گویا : «کاهش مراجعات حضوری ارباب رجوعان به سازمانها »کاهش واقعی حجم کاغذ بازی *کاهش حجم تردد در سطح شهرها *افزایش رضایتمندی مشترکین *اجرای طرحهای تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری پاسخگویی به مشتر کین بصورت شبانه روز صرفه جویی در هزینه نیروی انسانی و زمان

صفحه 52:
و روک نسم ویژکیهای سامانهتلفن گویای اندیشه : ۰ طراحی مخصوص شرکتهای آب و فاضلاب . * سادكى و سهولت بكار كبرى سامافه . . ‏استفاده از دستكاه مودم معمولى جهت كار‎ ٠ . ‏امكان برقرارى ارتباط با بانى اطلاعات مشتركين‎ ٠ * امکان اتصال به سامانه ۱۲۲ اندیشه جهت مدیریت حوادث در شهرهای کوچک . سح ۵

صفحه 53:
سامائه تلفن کوبای اندیشه . سامانه نالا انديش© و روک نسم بخشهای مختلف سامانه تلفن گویای اندیشه : * درب بسته ها (اعلام کار کرد کنتور مشترک) . * اعلام میزان بدهی مشترک . ۰ آموزشهای همگانی . * صندوق صوتی بخشهای مختلف سازمان ۰ + اخطارهای صوتی به مشتر کین ۰

صفحه 54:
uly! IBY culo روک نسم معرفی زیر سیستم درب بسته ها : در شهرهای بزرگ در بیشتر مواقع زمانیکه کنتورنویسان جهت ثبت کار کرد کنتور به درب منازل مراجعه میکنند معمولا کسی در خانه نمیباشد و فرائت کنتور صورت نمی پذیرد . به همین سبب مامورین محترم مجبور به گذاشتن یاداشت برای ساکنین میشوند تا در زمان حضور در خانه ساکنین کار کرد کنتور را قرائت و آنرا بصورت مکتوب به اداره آبفای مربوطه تحویل دهند وظیفه این زیر سیستم ثبت اطلاعات کار کرد کنتور گزارش شده توسط تماس مشترک میباشد

صفحه 55:
وی تور طسو سس زیر سیستم اعلام میزان بدهی : با کمک این زیر سیستم مشترک ميتواند بكمك تماس تلفنی و بدون حضور در شرکت آب از میزان بدهی آب ها و با از وضعیت پرداخت اقساط آبهای خود مطلع شود .

صفحه 56:
روک نسم زیر سیستم آموزشهای همگانی : به کمک این زیر سیستم میتوان خیلی از فر آیندهای ضروری موجود در سازمان را به مشترکین آموزش داد . همچنین مشترک میتواند آنها را از طریق فکس دریافت نماید . برخی از اين موارد شامل ۱) روش خرید انشعابات آب و فاضلاب و مدارک مورد نیاز آنها ۲) روشهای مصرف بهینه آب و کاهش هدرفت آن ۳) روشهای نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب و پیشگیری از حوادث غیر مترقبه مانند بخبندان و در نتیجه ترکیدگی تاسیسات ‎wet‏ کت ue

صفحه 57:
ww Rannnentsheh.oo _ زیر سیستم صندوق صوتی : به کمک این زیر سیستم مشترک میتواند براحتی انتفادات و پیشنهادات خود را در مورد عملکرد بخشهای مختلف شرکت از طریق پیام صوتی ارسال نماید . این زیر سيستم به مدیران اين بخشهای این امکان را میدهد تا آنها نیز از طریق تماس تلفنی بتوانند صندوق صوتی خود را کنترل نمایند . همچنین سیستم از طریق ارسال خودکار << مدیران را از داشتن پیام صوتی جدید مطلع میکند ,

صفحه 58:
aww. Rayornticheh or زیر سیستم اخطارهای صوتی به مشتر کین : با استفاده از اين زیر سیستم شما خدمت رسانی را در محل منزل مشترک انجام میدهید . به کمک این زیر سیستم شما اخطارهای مختلف را با پخش پیام صوتی از طریق تلفن به مشترک میدهید . این اخطار میتواند شامل اخطار قطع آب بدلیل عدم پرداخت آبها و یا حوادث مختلف باشد . با اجرای این زیر سیستم بار تماسهای تکراری از دوش واحدهای دیگر برداشته میشود .

صفحه 59:
سامائه تلفن کوبای اندیشه . سامانه نالا انديش© 0ك زير سيستم اخطارهاى صوتى به مشتركين : از ويزكيهاى ابن زير سيستم امكان اتصال به سامانه 177 و استفاده از امكانات 17/109) جهت انتخاب محدوده تماس بر روی نقشه میباشد . : 5 & 7 نك ۳۳ ‎mas‏ —— شلا

صفحه 60:
uly! IBY culo )سم با تشکر از توجه شما بایان

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان