sabkhaye_yadgiri

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۲ اسلاید فایل حاوی توصیح کامل درباره سبک های مختلف یادگیری در کلاس درس می باشد
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1970 بازدید, 8 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سبک های یادگیری”

سبک های یادگیری

اسلاید 1: پاورپوینت مربوط به : سبک های یادگیری

اسلاید 2: توجه به سبک های شناختی

اسلاید 3: هر دانش آموز سبک یادگیری خاص خودش را دارد.آموزشگران و نظریه پردازان طبقه بندی های مختلفی از سبکهای یادگیری ارائه کرده اند.در برنامه درسی ریاضی طبقه بندی زیر مورد توجه بوده است:سبک دست ورزیسبک تصویریسبک کلامی

اسلاید 4: در دانش‌آموزان كلامي ساختار نمادين كلام نقش مهمي در تفكر و يادگيري ايفا مي‌كند. اينان كساني هستند كه وقتي فكر مي‌كنند به زبان كلمات و جملات با خود حرف مي‌زنند و مي‌توانند افكار خود را مستقيماً روي كاغذ بياورند. استدلال رياضي را مرحله به مرحله و جزء به جزء درك مي‌كنند و چون مراحل اثبات به پايان مي‌رسد مراحل درك رياضي آنان خاتمه مي‌يابد (کاردینالی). سبك يادگيري كلامي

اسلاید 5: ايشان از جزء به سمت درك كل حركت مي‌كنند و معمولاً تئوري‌هاي آنان در چگونگي همنشيني جزئيات بسيار قوي است اما در همبستگي مباني و ساختارهاي كلي مي‌لنگند (حرکت از جزء به کل). درك ايشان از تاريخ نيز از جزء به كل است و بسياري از تحولات اجتماعي بسيار كند برايشان قابل درك نيست. در برابر آن ادراك اجزاء مؤثر در وقوع يك صحنة تاريخي برايشان بسيار سهل است.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید