پزشکی و سلامت بیماری‌ها

سرطان پروستات

saratan9

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سرطان پروستات”

سرطان پروستات

اسلاید 1: سرطان پروستات

اسلاید 2: اهداف آموزشیفراگیر قادر باشد پاتوفیزیولوژی، روش های تشخیص و درمان سرطان پروستات و مراقبت از بیماران بعد از جراحی پروستات را توضیح دهد(حیطه شناختی).فراگیر قادر باشد در یک فیلم آموزشی در یک موقعیت شبیه سازی شده با استفاده از ایفای نقش نحوه مراقبت از بیمار تحت جراحی سرطان پروستات در منزل را نشان دهد(حیطه روانی- حرکتی).

اسلاید 3: پروستات:وزن: 20-15 گرم .طول: 6-4سانتی متر. دارای 5 لوب مخروطی شکل و سطح خلفی ان در تماس با رکتوم (قابل لمس با انگشت در معاینه رکتال)مجاری انزالی از ان عبور میکننددارای دو نوع غده:غده بزرگ مستعد سرطانی شدنغدد کوچک مستعد هیپرتروفی شدندارای ترشحات شیری رنگ و قلیایی.کمک به تغذیه و حفظ حیات اسپرمها

اسلاید 4: وضعیت قرارگیری غده پروستات:

اسلاید 5: هیپرتروفی خوش خیم پروستات:BPHشایعترین علت انسداد مجرای خروج ادرار در مردان بالای 50 سالهیپر پلازی و هیپرتروفی خوش خیم پروستات در اثر افزایش سنبروزعلایم در50% افرادشیوع: 50% مردان بالا ی50 سال و 80%بالای 80 سال مبتلا میشوند20-10%نیاز به جراحی پیدا می کنندعلت: نامشخص.وجود اندروژنها(تستوسترون)رژیم غذایی. التهابات مزمن.ارث. سن. نژاد.

اسلاید 6: هیپرتروفی خوش خیم پروستات:

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید