service_payame_kootah

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سرویس پیام کوتاه”

سرویس پیام کوتاه

اسلاید 1: سرویس پیام کوتاه تاریخچهاهمیتکاربردها سازمانیقابلیتهای نرم افزار TSMS

اسلاید 2: تاریخچه پیام کوتاهسرويس پيام كوتاه (اس ام اس)، ابتدا در سال 1991 در اروپا و در شبكه بي‌سيم به‌كار گرفته شد و از سال 1998 (1377)در جايگاه واقعي خود قرار گرفت.اولین SMS در ایرانمرداد ماه سال 1381،‌ اولين پيام كوتاه (SMS) ارسالي در ايران به وسيله يك سيستم كاملاً ايراني وابسته به دانشگاه صنعتي شريف آزمايش شد و دريافت كننده آن خانم جواني بود كه اين پيام عجيب را چيزي جز يك مزاحمت تلفني نمي‌توانست قلمداد كند. ولی بصورت عملی سرویس پیام کوتاه در بهمن 1381 با خرید سیستم مورد نیاز از یک شرکت چینی در سیستم مخابرات راه اندازی شد به همين دليل اقناع او و پدرش كه ناخواسته اولين مشتركاني بودند كه به دنياي تازه‌اي از فناوري اطلاعات و ارتباطات راه پيدا كرده بودند، امري بس دشوار مي‌نمود.

اسلاید 3: اهمیت SMS در اطلاع رسانی افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه به طوری که در جهان حدود 50% و در ایران بالای 30% می باشد و این روند بشدت رو به افزایش می باشد.اطلاع رسانی سریع به انبوهی از مخاطبان از طریق پیام کوتاه ارتباط دو طرفه با انبوهی از مخاطبان در کمترین زمانارتباط میان شبکه موبایل و سایر شبکه های کامپیوتری که، یکی از ویژگیهای اصلی سرویس پیام کوتاه است که نقش اصلی را در محبوبیت خارج از حد تصورSMS در کل دنیا بازی می کند ویژگی ارتباط رایانه ای و بخصوص اینترنتی پیام کوتاه باعث شده که پیام کوتاه در اغلب سازمانها و نهادها رسوخ کرده بطوری که با استفاده از نرم افزارها و قابلیت پردازش بر روی پیام کوتاه، قابلیتهای جدید در جهت تسهیل امور سازمانی بخصوص در ارتباط با مخاطبین سازمان ایجاد نمایند که به بخشی از آن اشاره می گردد.

اسلاید 4: اطلاع رسانی فردی و گروهی به مخاطبین از قبیل ارباب رجوع ،سهامدارن و کارمندانارسال پیام های کوتاه تبلیغاتی، تبریک و... به مناسبتهای مختلفاعلام شماره صندوق پیام کوتاه جهت دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات مردمیبرگزاری نظرسنجی جهت اطلاع از نظرات مخاطبان در مورد عمکردهای متفاوت سازمانبرگزاری مسابقات از طریق پیام کوتاه جهت افزایش سطح معلومات عمومی جامعه اطلاع مخاطبان از آخرین وضعیت پرونده، نامه ها و ... از طریق ارسال کد مربوطهو ... کاربردهای سازمانی

اسلاید 5: قابلیتها و توامندی های نرم افزار TSMSسیستم اطلاعات فردیارسال پیام کوتاهصندوق پیام کوتاهبرگزاری نظر سنجیبرگزاری مسابقاتپاسخ خودکارپنل تحت وبسیستم هشدار سریع(امدادی)

اسلاید 6: سیستم اطلاعات فردیاطلاعات فردیاطلاعات اضافیتلفن هاآدرس هایکی از امکانات کاربردی این بخش جستجوی سریع و پیشرفته جهت یافتن افراد مورد نظر می باشداطلاعات شناسنامه ای افرد

اسلاید 7: ارسال پیام کوتاهارسال تکی پیام کوتاهارسال گروهیارسال پیشرفتهارسال زمانبدی شدهارسال فارسی و انگلیسیارسال به گروه های انتخاب شدهقابلیت ارسال پیام های چند تکه ایارسال پیام تنها به یک نفرارسال به گروهی از افراد که اطلاعات آنها در قسمت اطلاعات فردی وارد گردیده است و یا ورود از یک فایل متنیارسال به پیش شماره های خاص به صورت انبوه

اسلاید 8: صندوق پیام کوتاهجستجو در پیامهای دریافتیآرشیو پویای پیامها دریافتینمودارهای آماری متفاوتقابلیت گزارش گیری و پرینتبدون نیاز به اتصال دائم به اینترنتدریافت پیام های فارسی و انگلیسی و ...دریافت پیام های ارسالی مخاطبین به شماره اختصاصی شما

اسلاید 9: برگزاری نظر سنجی از طریق پیام کوتاهنمایش شرکت کنندگاننمودارهای آماری با قابلیت چاپامکان آرشیو نظرسنجی های برگزار شدهاستفاده از تمامی امکانات این بسته بصورت آفلاینامکان تشخیص پیام های دریافتی متفرقه از پیام های یک نظرسنجیجستجو در لیست شرکت کنندگان بر اساس تاریخ، شماره تلفن و پاسخ های ارسالیتعیین وضعیت شرکت کنندگان تکراری و ...این بسته جهت برگزاری نظر سنجی ها چند سوالی چند گزینه ای می باشد ، بگونه ای که سازمانها و یا شرکتها می توانند از مخاطبان خود بخواهند تا شماره گزینه و یا گزینه های مورد نظر خود را از طریق پیام کوتاه ارسال نمایند .تعریف نظرسنجیتعیین بازه زمانی تعیین پاسخ خود کارتعریف سوالاتتعریف گزینه های سوالاتشرکت کنندگان نظرسنجی

اسلاید 10: برگزاری مسابقات از طریق پیام کوتاهاین بسته جهت برگزاری مسابقات چند سوالی چند گزینه ای می باشد ، بگونه ای که سازمانها و یا شرکتها می توانند از مخاطبان خود بخواهند تا شماره گزینه و یا گزینه های مورد نظر خود را از طریق پیام کوتاه ارسال نمایند .تعریف مسابقهتعیین بازه زمانی تعیین پاسخ خود کارتعریف سوالاتتعریف گزینه های سوالاتتعیین پاسخ صحیح سوالنمایش شرکت کنندگاننمودارهای آماری با قابلیت چاپامکان آرشیو مسابقات برگزار شدهاستفاده از تمامی امکانات این بسته بصورت آفلاینامکان تشخیص پیام های دریافتی متفرقه از پیام های یک مسابقهجستجو در لیست شرکت کنندگان بر اساس تاریخ، شماره تلفن و پاسخ های ارسالیتعیین وضعیت شرکت کنندگان تکراری و ...شرکت کنندگان مسابقه

اسلاید 11: پاسخ خودکارسیستم پاسخ خود کار به گونه ای تعریف شده تا سازمانها بتوانند از طریق پیام کوتاه در ارائه اطلاعات به مخاطبان بصورت خودکار توسط ماشین عمل نمایند، بدین صورت که با حساس کردن سیستم به کلمات خاص، پیام های از پیش تعریف شده برای مخاطبانی که این کلمات را ارسال نموده اند به صورت خودکار ارسال می گردد.به عنوان نمونه اگر کلمه TSMS رابه شماره 30007962 ارسال نمایید کارت ویزیت TSMS را به صورت اتوماتیک دریافت می نمایید. لازم به ذکر است پس از تعریف یک پاسخ خودکار دیگر نیازی به اتصال به اینترنت و یا حتی روشن بودن رایانه نمی باشد. TOOBA SMS SERVERTSMSکارت ویزیت

اسلاید 12: پنل تحت وباستفاده همزمان از پنل وب و نرم افزاردسترسی به سرویس پیام کوتاه از مکانهای مختلفقابلیت تعریف کاربران با سطوح دسترسی متفاوت

اسلاید 13: سیستم هشدار سریع(امدادی)این سیستم ویژه سازمانهایی طراحی گردیده که نیازمند اعلام هشدار یا خبر به صورت فوری بدون دسترسی به اینترنت می باشند بگونه ای که برای مثال مسوول واحد روابط عمومی سازمان بتواند به گروه خاصی از موبایلها که قبلا در سیستم وارد گردیده پیامی را ارسال نماید.ایجاد گروههای متفاوتایجاد هشدار های متفاوتبرای مثال یک سازمان می تواند با تعیین کد 110 برای یک پیام هشدار خاص آن پیام را به گروهی خاص که قبلا تعیین شده ارسال نماید و همچنین می توانند اجازه ارسال هشدار را تنها برای یک یا چند موبایل خاص فعال نماید.

اسلاید 14: شرکت سامانه فناوری طوبیارائه کننده سرویسهای مبتنی بر پیام کوتاهwww.tsms.ir

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید