علوم مهندسی برق و الکترونیک

سرو ها انواع و کاربرد

srev-ha-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سرو ها انواع و کاربرد”

سرو ها انواع و کاربرد

اسلاید 1: درس ماشین مخصوصدانشجو: مهدی زمانیاستاد: مهندس رستمیبه نام او

اسلاید 2: سرفصل مطالب2سرو موتور چیست؟؟؟مشخصه های اصلی و محدودیت های سروو موتور ACمزیت های سرو موتور های ACساختمان واجزای یک AC Servo motor(اصول عملکردی)

اسلاید 3: سرو يا سرومکانيسم چيست؟3در کاربردهاي مدرن ، واژه سرو (خود تنظيم ) يا سرو مکانيسم ( مکانيزم خود تنظيم ) به يک سيستم کنترلي فيدبک که متغير کنترل شونده ، موقعيت يا مشتق موقعيت مکانيکي به عنوان سرعت و شتاب است ، محدود مي شود.يک سيستم کنترلي فيدبک ، سيستم کنترلي است که به نگهداشتن يک رابطه مفروض بين يک کميت کنترل شده و يک کميت مرجع ، با مقايسه توابع آنها و استفاده از اختلاف به عنوان وسيله کنترل منجر مي شود.

اسلاید 4: 4

اسلاید 5: سروموتور چیست؟؟سروموتور یک وسیله مکانیکی موتوری است که می توان آن را طوری به کار برد که بازو یا چرخی را که متصل به شفت آن است در جهت و اندازه دلخواه با سرعتی که مد نظر است جا به جا کند.سروموتور ها باید به صورت حلقه بسته به کار گرفته شوند. در تمام سرو موتورها یک سنسور موقعیت وجود دارد که موقعیت خروجی را به ولتاژ تبدیل کرده و در ادامه این ولتاژ از مقدار ولتاژ اعمالی به موتور کم می شود.5

اسلاید 6: تفاوت ها ی یک سروو موتور با موتور عادیفیدبک سرعت اینرسی کم - قطر کم - طول زیادکنترل موقعیت و سرعت زاویه ایسرعت بالاپاسخ سرعت این موتورها بسیار زیاد است.ولذا باید اینرسی (لختی)آنها کم باشد.درنتیجه قطراین ماشین ها کم بوده ولی طول آنها نسبتاً زیاد است.6سروموتور چیست؟؟

اسلاید 7: آیا میتوان یک موتور عادی را به سرو تبدیل کرد؟؟؟پاسخ این است که اگر منظور ما از سرو موتور تنها فیدبک دار بودن و قابلیت کنترل سرعت و موقعیت خروجی باشد این کار با تقریب خوبی ممکن است.لازمه ی این کار کوپل کردن یک انکودر یا هر سرعت سنج دیگری به شفت موتور است تا به عنوان فیدبک جهت کنترل سرعت و موقعیت در مدار درایور مورد استفاده قرار گیرد.اما مشکل اینرسی و عدم شتابگیری سریعی که در موتور های بزرگ وجود دارد نیاز به تغییر در ساختار و اندازه ی روتورو استاتور و سیمبندی های آن دارد که عملاً ممکن نیست.7سروموتور چیست؟؟

اسلاید 8: 8

24,998 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید