سایر تحقیق و پژوهش

سلامت بهداشت.درس هشتم

salamt-behdasht0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سلامت بهداشت.درس هشتم”

سلامت بهداشت.درس هشتم

اسلاید 1: سلامت بهداشت درس هشتمارائه:

اسلاید 2: بهداشت فردیبهداشت و سالمت از حقوق اولیه افراد در هر جامعهای محسوب میشود. صاحبنظران مسائل بهداشتی، دانش آموزان را از آسیب پذیرترین قشرهای جامعه میدانند که در معرض تهاجم انواع تهدیدات اجتماعی، روانی، جسمانی قرار دارند و درصورت عدم رعایت موازین بهداشتی بیشترین آسیب به آنها وارد میشود و بخش اعظم این آسیبها ناشی از عدم اطالع آنان از دانش، بینش و رفتارهای بهداشتی الزم در این زمینه است. برای نمونه، ابتال به بیماری سرماخوردگی و آنفلوآنزا که بهطور مستقیم ناشی از عادتهای غیربهداشتی است، میتواند دانش آموزان زیادی را درگیر کند

اسلاید 3: آموزش و فراگیری عادتها و رفتارهای صحیح بهداشتی، افراد را قادر میسازد تا بتوانند بیماریها و ناتوانیهای جسمی و روحی خود را که مانع رسیدن به دوران بزرگسالی و سالمندی سالم و موفق است، کنترل کنند و به طول عمر و ارتقای کیفیت زندگی خود نیز بیفزایند. بهداشت فردی عبارت است از کلیه فعالیتها و اقداماتی که هر فرد بهطور مسئوالنه برای حفظ، تأمین و ارتقای سالمت خود و یا در نهایت برای اطرافیانش انجام میدهد. این فعالیتها و اقدامات شامل مراقبت از اعضا و جوارح بدن )چشم، گوش، پوست و مو، دهان و دندان و...(، تغذیه، ورزش، خواب و استراحت میشود.

اسلاید 4: رعایت بهداشت فردی عالوه بر حفظ آراستگی فرد، از انتقال عوامل بیماریزا به دیگران جلوگیری میکند و این امر به تأمین سالمت جامعه کمک میکند.عالوه بر این، افراد سالم و آراسته بهراحتی نظر دیگران را جلب میکنند و این امر باعث تقویت حس خود ارزشمندی و عزت نفس در آنها میشود.

اسلاید 5: بهداشت چشمچشم حساسترین عضو بدن است و برای حفظ بهداشت چشم و برخورداری از بینایی مطلوب، معاینه منظم چشمها، شناسایی و رفع مشکالت چشمی، آشنایی با عوارض چشمی و مراقبت مداوم از چشمها ضروری است. ً با نشانههایی همراه است که فرد را متوجه مشکل خود میکند تا به پزشک مراجعه مشکالت بینایی معموال کند، ولی گاهی افراد بهخصوص افراد کم سن و سال متوجه این نشانهها نمیشوند؛ از اینرو الزم است برای همه افراد هر یک تا دو سال یکبار معاینات چشمی انجام بگیرد تا در صورت وجود عیوب انکساری و یا بیماری بتوان با اقدام بهموقع از پیشرفت آن جلوگیری کرد.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید